• Jup, dit idee is waarschijnlijk al meerdere keren gelanceerd en er bestaan vast al veel stories die over Quizlet gaan, maar ik zit eigenlijk al een tijdje met dit idee en het lijkt me leuk om te vragen of hier interesse voor is. ^^

    Goed, ik wil dus een story over Quizlet beginnen. Hierin zullen twintig of dertig mensen, die - lijkt me wel vanzelfsprekend - ook echt op Quizlet zitten (ik weet nog niet precies hoe ik dit doe, maar waarschijnlijk gaan ze zich hier zelf wel aanmelden, Quizlet kennende :'D), meedoen. Het verhaal speelt zich af in 2015. Op dat moment ontstaat er een grote rel op de site, waarna alle crewleden uit hun functie worden gezet en Quizlet in twee groepen van zeven of tien mensen wordt verdeeld, de Zwarten en de Witten, die geheel willekeurig door Rutger werden gekozen nadat de crew uit elkaar viel. Deze twee groepen hebben de macht over de rest van Quizlet, maar ze maken constant ruzie en er ontstaat heel wat rivaliteit tussen de groepen. Ondertussen hebben de leden van de groepen zelf echter niet door dat ze steeds radicaler over de users beginnen te regeren. Maar dan grijpen zes of tien (weer afhankelijk van het aantal users dat mee zal doen in het verhaal) "normale" users in omdat ze vinden dat de macht van de Zwarten en de Witten en hun vijandigheid tegenover elkaar veel te ver gaat en gaan ze in opstand tegen hun tirannen.


    Wat vinden jullie van mijn idee voor een verhaal over Quizlet? Weten jullie een titel voor het verhaal? En zouden jullie zelf eventueel mee willen doen in het verhaal en informatie (zoals naam, leeftijd, geslacht, positieve en negatieve eigenschappen, foto van jezelf/uiterlijk, interesses, overige dingen) willen geven? Of vinden jullie dit een vreselijk en nutteloos idee? Alvast bedankt voor jullie reacties. :'D

    Mensen die mee willen doen:
    (Vol – wil je een kleinere rol hebben, dan kan dat natuurlijk wel, maar daarvoor hoef je je niet aan te melden.)

    • Debbaut // Jarne
    • Pseudos // Nancy
    • Aldea // Gail
    • Cenation // Sylvie
    • JoeyTribbiani // Marjanne
    • Insert_Name // Sophie
    • Klang // Nori
    • Denys // Demi
    • Wiarda // Jip
    • Dierickx // Leah
    • Griffiths // Evi
    • Epps // Saartje
    • Buddy // Sarita
    • Twisty // Michelle
    • Ampersand // Margot
    • Khamul // Erieka
    • KnightofFlowers // Anne
    • Aidan // Iris
    • Sangster // Marie

    Kleinere rollen:

    • Frodo // Bes
    • Rotkat // Eva
    • Scribe // Tialda
    • JeffreyWoods // Cheyenne
    • Aidan // Iris
    • Jensen // Marthe
    • Patholoog // Manon
    • Fabrizio // Tamara
    • Zabimaru // Tesla

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 16:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oeh, hier zou ik wel een kleine rol in willen. :Y) Wat een leuk idee. ^^

    Naam: Marthe.
    Leeftijd: Vijftien.
    Geslacht: Vrouw.
    Positieve eigenschappen: Artistiek & creatief, eerlijk, muzikaal, meelevend, loyaal, intelligent I guess :'D. Ik sta open voor nieuwe dingen - hetzij dat het me vaak wel nerveus maakt - en kan niet tegen onrecht.
    Negatieve eigenschappen: Verlegen, soms wat lui, stresskip, uitsteller, sarcastisch, genant,.. Ik ben vooral erg onzeker over mezelf, maar dat toon ik amper. Ik ben ook extreem perfectionistisch, vooral op mezelf.
    Uiterlijk: Grijsblauwe ogen, blond haar - al blijft mijn vriendin hardnekkig volhouden dat het bruin is - 1m67, ik draag momenteel een beugel maar die is binnen twee weken weg. (:
    Interesses: Veel te veel. :'D Kunst, literatuur, schrijven, dans, muziek, theater, musical theater, geschiedenis, talen, psychologie, filosofie, theologie, mythologie, nog een shitload van andere dingen die ik waarschijnlijk vergeten ben.

    Ik zie nu pas dat ik geen hele lijst moest invullen, maar oh well, haha. :')

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 11:19 ]


    help

    Ja, ik wil wel een kleine, neutrale rol spelen. Iemand het allemaal maar laat gebeuren en zich er niets van aantrekt. Patholoog//Manon.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil wel een kleine rol spelen dan, aangezien de 'grote' rollen al vol zijn.


    That is a perfect copy of reality.

    Lotje, is het goed als ik mijn grote rol verplaats naar een kleine? c:


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Lotje, is het goed als ik mijn grote rol verplaats naar een kleine? c:

    Geen sprake van, hoezo dat? ;o
    Nee, nee, natuurlijk mag dat. Wil er anders iemand jouw plaats overnemen en van een kleine naar een grote gaan? ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Geen sprake van, hoezo dat? ;o
    Nee, nee, natuurlijk mag dat. Wil er anders iemand jouw plaats overnemen en van een kleine naar een grote gaan? ;3

    Ik zal wel willen, c:
    Demi, 15, eh, 2,5 jaar op Q. (eigenlijk langer, volgend jaar februari is het 3 jaar, hehe)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ^ Ziezo. ^^

    Mmh, ik wil er nu een cover voor maken, maar ik vind niet echt geschikte plaatjes. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wauw. Ik wilde hieraan mee doen, maar wow.
          Nevermind, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Wauw. Ik wilde hieraan mee doen, maar wow.
          Nevermind, hehe.

    Hoezo? ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Hoezo? ;3

    Omdat het al helemaal vol zit? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Omdat het al helemaal vol zit? :'D

    Hehe, ik had ook niet verwacht dat het zo snel ging. :'D Je kunt ook een kleinere rol nemen als je wilt? ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Hehe, ik had ook niet verwacht dat het zo snel ging. :'D Je kunt ook een kleinere rol nemen als je wilt? ^^

    Nee, ik was al bezig met een reactie, maar ik was net te laat :'D Ik wilde eigenlijk een van de vaste rollen, omdat ik meestal te laat ben bij zulke dingen :'). Maar oke, het maakt niks uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil ook een kleine rol :3 Als dat kan?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zo, nu is mijn rol compleet (de foto's stonden er eerst nog niet bij namelijk)


    26 - 02 - '16

    Hoe staat het ervoor? (bloos)


    -