• Jup, dit idee is waarschijnlijk al meerdere keren gelanceerd en er bestaan vast al veel stories die over Quizlet gaan, maar ik zit eigenlijk al een tijdje met dit idee en het lijkt me leuk om te vragen of hier interesse voor is. ^^

    Goed, ik wil dus een story over Quizlet beginnen. Hierin zullen twintig of dertig mensen, die - lijkt me wel vanzelfsprekend - ook echt op Quizlet zitten (ik weet nog niet precies hoe ik dit doe, maar waarschijnlijk gaan ze zich hier zelf wel aanmelden, Quizlet kennende :'D), meedoen. Het verhaal speelt zich af in 2015. Op dat moment ontstaat er een grote rel op de site, waarna alle crewleden uit hun functie worden gezet en Quizlet in twee groepen van zeven of tien mensen wordt verdeeld, de Zwarten en de Witten, die geheel willekeurig door Rutger werden gekozen nadat de crew uit elkaar viel. Deze twee groepen hebben de macht over de rest van Quizlet, maar ze maken constant ruzie en er ontstaat heel wat rivaliteit tussen de groepen. Ondertussen hebben de leden van de groepen zelf echter niet door dat ze steeds radicaler over de users beginnen te regeren. Maar dan grijpen zes of tien (weer afhankelijk van het aantal users dat mee zal doen in het verhaal) "normale" users in omdat ze vinden dat de macht van de Zwarten en de Witten en hun vijandigheid tegenover elkaar veel te ver gaat en gaan ze in opstand tegen hun tirannen.


    Wat vinden jullie van mijn idee voor een verhaal over Quizlet? Weten jullie een titel voor het verhaal? En zouden jullie zelf eventueel mee willen doen in het verhaal en informatie (zoals naam, leeftijd, geslacht, positieve en negatieve eigenschappen, foto van jezelf/uiterlijk, interesses, overige dingen) willen geven? Of vinden jullie dit een vreselijk en nutteloos idee? Alvast bedankt voor jullie reacties. :'D

    Mensen die mee willen doen:
    (Vol – wil je een kleinere rol hebben, dan kan dat natuurlijk wel, maar daarvoor hoef je je niet aan te melden.)

    • Debbaut // Jarne
    • Pseudos // Nancy
    • Aldea // Gail
    • Cenation // Sylvie
    • JoeyTribbiani // Marjanne
    • Insert_Name // Sophie
    • Klang // Nori
    • Denys // Demi
    • Wiarda // Jip
    • Dierickx // Leah
    • Griffiths // Evi
    • Epps // Saartje
    • Buddy // Sarita
    • Twisty // Michelle
    • Ampersand // Margot
    • Khamul // Erieka
    • KnightofFlowers // Anne
    • Aidan // Iris
    • Sangster // Marie

    Kleinere rollen:

    • Frodo // Bes
    • Rotkat // Eva
    • Scribe // Tialda
    • JeffreyWoods // Cheyenne
    • Aidan // Iris
    • Jensen // Marthe
    • Patholoog // Manon
    • Fabrizio // Tamara
    • Zabimaru // Tesla

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 16:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahahaha, leuk. I'm in.

    Naam: Michelle
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Positieve eigenschappen: Redelijk snel enthousiast, behulpzaam, betrouwbaar
    Negatieve eigenschappen: Pessimistisch, leedvermaak, koppig en ongeduldig
    Foto van jezelf:


    Interesses: Gamen, schrijven, lezen, tekenen
    Overige dingen: Vreemde obsessie met poppen en horror, donker gevoel voor humor - geen idee of dat positief of negatief is. x'D Ach, jullie kennen me inmiddels wel een beetje.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 22:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Of Whitzlet & Blackzlet. Hahaha, klinkt nergens naar :W


    -

    Naam: Margot
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Positieve eigenschappen: Eerlijk, trouw en enthousiast.
    Negatieve eigenschappen: Altijd te druk of te stil - geen tussenweg eigenlijk, pessimistisch, blijven hangen in mijn eigen gedachten, brutaal, slordig.
    Foto van jezelf:


    Interesses: Schrijven, dichten, nadenken, series kijken, lezen, het observeren van tragiek en schoonheid, geschiedenis


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aldea schreef:
    Of Whitzlet & Blackzlet. Hahaha, klinkt nergens naar :W

    Haha, daar moest ik even om lachen. :'D
    Ik denk trouwens dat ik het bij "maar" twintig mensen ga houden en er niet meer ga doen, anders wordt het waarschijnlijk nogal chaotisch en met te veel POV's.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Meh. Ben ik nu te laat met invullen?


    26 - 02 - '16

    @ Erieka: 'Alleen' 14 mensen hebben zich ingeschreven. ;)


    -

    Ik vul maar gewoon in.

    Naam: Erieka
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Positieve eigenschappen: Vriendelijk, meelevend, behulpzaam, humoristisch, intelligent.
    Negatieve eigenschappen: Pessimistisch, blijft lang in dingen hangen, autistisch, goedgelovig, overgevoelig, haatdragend.
    Foto:


    Interesses: Gamen, koken & bakken, fotografie en wandelen.
    Overige dingen: Heeft een grote obsessie met katten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 15:39 ]


    26 - 02 - '16

    Fladder schreef:
    (...)

    Jij bent soo knap en stoer!! Je ogen en haar zijn gaaf:3


    Ik ga nu flink off-topic maar ach. :Y)

    Dankjeee! ^^ Toegegeven, mijn haar is nu een stuk minder stoer, want het is een stuk langer en staat nu 's ochtends alle kanten op, maar is nog niet lang genoeg om het weer in model te krijgen. :')

    Misschien iets als 'De Grijze Opstand'? Klinkt heel lame, maar ja, zwart en wit maakt grijs. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet niet of je nog ieamnd zoekt, maar het lijkt me gaaf.
    Anne ~ 18 ~ v ~ betrouwbaar, aardig, eerlijk, grappig ~ beetje pessimistisch, perfectionischtisch, niet super sociaal, overgevoelig.~ foto komt nog ~ fangirlen, muziek, meer naar hardrock toe ana het gaan, boeken, schrijven.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 12:23 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik vermoed dat je inmiddels voldoende mensen hebt omdat dat lijstje dat iedereen invult nergens meer te bekennen valt, maar ik vind het een erg leuk idee. Ik ga het in ieder geval volgen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quizlets Consequences? :Y) Oké, never mind.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 0:29 ]


    Tijd voor koffie.

    @Square: Dat lijstje bestaat volgens mij niet haha. Dat is gewoon haar gegevens ingevuld, wat ergens in haar tekst verwerkt staat.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Bat schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je precies? Dat het voor echte rivaliteit zou kunnen zorgen, of zo? Ik denk dat dat wel mee zal vallen, eigenlijk, maar misschien heb je wel gelijk. ;s


    Ik bedoel dat je dan beter een echte wereld kunt maken waarin de koning bijv. Wordt vermoord en dan komen die zwarten en witten enzo. En het gewone volk komt in opstand. Want als de gewone "users" in het verhaal in opstand komen kunnen ze toch gewoon worden gekickt?

    Square schreef:
    Ik vermoed dat je inmiddels voldoende mensen hebt omdat dat lijstje dat iedereen invult nergens meer te bekennen valt, maar ik vind het een erg leuk idee. Ik ga het in ieder geval volgen. :Y)


    Het lijstje staat nergens als een lijstje, maar staat in de tekst als gewoon, doorlopende tekst. Laatste alinea, denk ik. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hhahahaha, het is zooo leuk om iedereen zoooo enthousiast te zien (oke het is niet mijn idee, maar bind het alsnog super gaaf!!)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.