• Jup, dit idee is waarschijnlijk al meerdere keren gelanceerd en er bestaan vast al veel stories die over Quizlet gaan, maar ik zit eigenlijk al een tijdje met dit idee en het lijkt me leuk om te vragen of hier interesse voor is. ^^

    Goed, ik wil dus een story over Quizlet beginnen. Hierin zullen twintig of dertig mensen, die - lijkt me wel vanzelfsprekend - ook echt op Quizlet zitten (ik weet nog niet precies hoe ik dit doe, maar waarschijnlijk gaan ze zich hier zelf wel aanmelden, Quizlet kennende :'D), meedoen. Het verhaal speelt zich af in 2015. Op dat moment ontstaat er een grote rel op de site, waarna alle crewleden uit hun functie worden gezet en Quizlet in twee groepen van zeven of tien mensen wordt verdeeld, de Zwarten en de Witten, die geheel willekeurig door Rutger werden gekozen nadat de crew uit elkaar viel. Deze twee groepen hebben de macht over de rest van Quizlet, maar ze maken constant ruzie en er ontstaat heel wat rivaliteit tussen de groepen. Ondertussen hebben de leden van de groepen zelf echter niet door dat ze steeds radicaler over de users beginnen te regeren. Maar dan grijpen zes of tien (weer afhankelijk van het aantal users dat mee zal doen in het verhaal) "normale" users in omdat ze vinden dat de macht van de Zwarten en de Witten en hun vijandigheid tegenover elkaar veel te ver gaat en gaan ze in opstand tegen hun tirannen.


    Wat vinden jullie van mijn idee voor een verhaal over Quizlet? Weten jullie een titel voor het verhaal? En zouden jullie zelf eventueel mee willen doen in het verhaal en informatie (zoals naam, leeftijd, geslacht, positieve en negatieve eigenschappen, foto van jezelf/uiterlijk, interesses, overige dingen) willen geven? Of vinden jullie dit een vreselijk en nutteloos idee? Alvast bedankt voor jullie reacties. :'D

    Mensen die mee willen doen:
    (Vol – wil je een kleinere rol hebben, dan kan dat natuurlijk wel, maar daarvoor hoef je je niet aan te melden.)

    • Debbaut // Jarne
    • Pseudos // Nancy
    • Aldea // Gail
    • Cenation // Sylvie
    • JoeyTribbiani // Marjanne
    • Insert_Name // Sophie
    • Klang // Nori
    • Denys // Demi
    • Wiarda // Jip
    • Dierickx // Leah
    • Griffiths // Evi
    • Epps // Saartje
    • Buddy // Sarita
    • Twisty // Michelle
    • Ampersand // Margot
    • Khamul // Erieka
    • KnightofFlowers // Anne
    • Aidan // Iris
    • Sangster // Marie

    Kleinere rollen:

    • Frodo // Bes
    • Rotkat // Eva
    • Scribe // Tialda
    • JeffreyWoods // Cheyenne
    • Aidan // Iris
    • Jensen // Marthe
    • Patholoog // Manon
    • Fabrizio // Tamara
    • Zabimaru // Tesla

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 16:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    IK WIL MEE DOEN.

    IRIS , al 3 jaar op quizlet :3


    Firm believer of all that is magic

    Ik weet niet of ik mee doe, maar ik ga het sowieso volgen want dit idee is geweldig :Y)

    Wat dacht je van de titel Opposites?


    Not all those who wander are lost.

    Ik wil wel meedoen c:

    Marie, 2,5 jaar op Q.
          Ik vul het lijstje later in ;3

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 12:22 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wat leuk dat er zoveel mensen zo enthousiast zijn! ;D Ik kwam zelf gisteren op het idee om als titel The Grey Riots te nemen, vanwege het zwart/wit-gedoe, maar ik weet niet of dat misschien niet een beetje suf klinkt of zo.

    BlogBlogBlogger schreef:
    (...)

    Ik bedoel dat je dan beter een echte wereld kunt maken waarin de koning bijv. Wordt vermoord en dan komen die zwarten en witten enzo. En het gewone volk komt in opstand. Want als de gewone "users" in het verhaal in opstand komen kunnen ze toch gewoon worden gekickt?

    Hmm, daar heb je een punt. Misschien dat het ook wat gedetailleerder kan worden als het zich zogenaamd in het echte leven afspeelt. Ik denk er sowieso nog even over na, want ik moet alles nog goed uitwerken voor ik er echt aan begin, dit was namelijk meer het begin van een idee, haha. Dankjewel in ieder geval! (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rutger kan kicken uitschakelen nadat de crew van Quizlet uit elkaar is gegaan, voor de zekerheid.


    Not all those who wander are lost.

    Phantasior schreef:
    Rutger kan kicken uitschakelen nadat de crew van Quizlet uit elkaar is gegaan, voor de zekerheid.
    Kicken?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Kicken?

    Bannen, want dat zouden degenen die dan de leiding over Quizlet hebben kunnen doen zodra er een rel uitbreekt, hehe. Maar als hij dat permanent uitschakelt, dan hebben ze ook geen manier om de users te bedreigen met hun macht of zo.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 13:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Bannen, want dat zouden degenen die de dan de leiding over Quizlet hebben kunnen doen zodra er een rel uitbreekt, hehe.
    Oooh!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Heb je nog rollen nodig? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Heb je nog rollen nodig? (:

    Eigenlijk niet meer, haha, maar kleinere rollen heb ik misschien ook wel nodig, want anders moet ik allerlei random namen gaan verzinnen. :'D Dus die zijn altijd welkom, maar daarvoor hoef je niet per se zo'n hele lijst voor in te vullen. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Eigenlijk niet meer, haha, maar kleinere rollen heb ik misschien ook wel nodig, want anders moet ik allerlei random namen gaan verzinnen. :'D Dus die zijn altijd welkom, maar daarvoor hoef je niet per se zo'n hele lijst voor in te vullen. ^^


    Owkiedo, mijn 'echte' naam is Bes, ik word binnen 6 dagen 17 en ik zit ondertussen zo'n 3 jaar op Q ^^ als je nog info nodig hebt, laat je het maar weten!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ook al hoef ik me er niet voor aan te melden, mag ik een kleinere rol? XD


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Rotkat schreef:
    Ook al hoef ik me er niet voor aan te melden, mag ik een kleinere rol? XD


    Oeh. Ik ook? :3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik doe mee!

    Naam : Cheyenne

    Leeftijd: 13, bijna 14 (16 januari)

    Geslacht: Meisje

    Positief: Rustig, betrouwbaar, kan goed luisteren, creatief

    Negatief: Opvliegend, kan soms vals zijn, beetje gestoord ( op een niet leuke manier )

    Foto: Nope (:

    Interesse: Creepypasta, Horror, Heavy metal, Gothic, Wolven, de nacht, enge dingen.


    (kleine rol he, grote is helaas al bezet)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 9:04 ]

    Oh en natuurlijk nog mijn gegevens.

    Naam: Iris
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Positieve eigenschappen: Luisterend oor , behulpzaam , spontaan
    Negatieve eigenschappen: Wilt het graag beter weten
    Foto van jezelf: Nou hier ben ik


    Interesses: Schrijven , zingen , dieren , quizlet.


    Firm believer of all that is magic