• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Majikku
    - Jongen - Sasha Holts - 21 - Majikku
    - Jongen - Lucas ... - 19 - Aureolus
    - Jongen - AlphaFox
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - OakenshieId
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Oakenshield

    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Oakenshield
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Disastrous
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Vivir
    -
    -

    Invullen


    Naam:
    Leeftijd: (vanaf 18)
    Uiterlijk:
    Daad: (waardoor zat hij/zij vast)
    Extra:
    *Innerlijk mag, maar je mag hem ook weglaten en in het speeltopic naar voor laten komen


    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -> Titel op verzoek aangepast. (:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 20:48 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gannicus schreef:
    -> Titel op verzoek aangepast. (:


    Thank you (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeuh. Meisje voor mij graag. ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam:


    Rune Mateja
    Leeftijd:
    19 jaar jong
    Uiterlijk:
    Rune heeft een lengte van ergens rond de 1 meter 75 en een slank postuur. Zijn haren zitten warrig op zijn hoofd en vaak zit het al goed als hij een hand door zijn haar haalt. Hij draagt een rood-wit shirt en een spijkerbroek. Rune is niet gespierd maar heeft wel flink wat kracht in zijn armen.
    Daad:
    Rune heeft een van zijn mede jongeren zo erg verwond dat de jongen er een aantal uur later aan is overleden. Een onbekend persoon heeft Rune aangegeven omdat hij/zij het gezien heeft. Rune vraagt zich nog af wie het was, want hij heeft de jongen niet bewust om het leven gebracht. Ze waren aan het knokken omdat ze wat ruzie hadden en toen heeft de jongen zijn hoofd tegen een puntig voorwerp gestoten.
    Extra:
    Survivalskills kun je het niet noemen, maar Rune heeft wel kennis van overleven. Hij las veel boeken over de aarde en hierdoor weet hij een beetje hoe alles te werk gaat daar beneden op de grond. Hij zal zich vooral richten op het bouwen en jagen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meisje voor mij?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mag ik een meisje?


    She was always looking for more..

    Naam:


          Bird Forsyth, vrienden noemen haar nog wel eens Birdy. Onbekendere vaker Forsyth.
    Leeftijd:
          Negentien, Maart 3.
    Uiterlijk:
          Bird heeft een vurig uiterlijk waar niet makkelijk omheen te kijken valt. Haar ogen worden opgevuld met doordringend groenblauw, benadrukt door de donkere omlijsting van haar wenkbrauwen. Dezelfde, okerachtige kleur is terug te leiden naar haar lokken. Deze zijn vrij stug en hangen meestal in een vlecht op haar rug. Ze is niet het typische meisje dat bang is om haar handen vies te maken; absoluut niet. Desondanks is Bird gezegend met een vrij gave, egale huid die op enkele plekjes en stukjes na, geen smet kent.
          Haar wangen hebben altijd een kleine blos, waardoor ze er vrij gezond uit ziet voor een tengere jongedame. Haar schouders staan vaak gespannen en haar frame lijkt over het algemeen altijd in de waakstand te staan. Ze is heel alert op haar omgeving – maar weet zich toch elegant te bewegen. Voor een negentienjarige jongedame heeft Bird de gemiddelde lengte van honderdzeventig centimeter, iets waar je haar niet over zult horen klagen.
          Ze is geen fan van strakke kleding, en zal zich dan ook beter op haar gemak voelen in comfortabele stoffen met een niet zo opvallende kleur. In vele gevallen zou je haar onopvallend en gewoon kunnen inschatten – maar dat ze tevens een knappe, jonge vrouw is zal niemand kunnen ontkennen.
    Daad:
          Rebelsheid heeft haar uiteindelijk diep in de problemen gebracht. Na een poging tot het stelen van een voedselvoorraad, nam Bird de schuld op zich waardoor alleen zij werd berecht voor de overtreding – bij gebrek aan namen van de overige overtreders.
    Extra:
          Bird heeft medische kennis; vooral vergaard door de dokterstaak van haar vader. Ze is geen gerenommeerd arts, maar zou wel simpele kwalen kunnen herkennen en verhelpen. Ook kan ze daardoor eerder inschatten waar een ziektebeeld vandaan komt; een wapen, een plant of een infectie. Of ze mensen daadwerkelijk wil gaan helpen, is de grote vraag.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 20:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 nov 2014 - 10:42 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.









    Ik ga jullie er bij zetten!

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 10:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik neem zelf nog een jongen denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh dit lijkt me zo leuk! Helaas heb ik even geen tijd voor nog meer MSVs, maar grote kans dat ik later nog eens inspring. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naam:


    Sasha Holts
    Leeftijd:
    21 jaar jong
    Uiterlijk:
    Sasha heeft een lengte van 1 meter 85 en heeft wat bredere schouders. Hij is gespierd in zijn armen en heeft ook aardig wat kracht in zijn armen zitten. Ook zijn benen hebben flink wat kracht. Sasha draagt altijd zwart.
    Daad:
    Geen. Hij heeft zichzelf opgesloten in de shuttle die naar de Aarde ging en komt er als ze op de grond aankomen uit.
    Extra:
    Sasha zijn vader is een van de raadsleden en zijn moeder is afgezweefd wegens verraad. Verder is Sasha zeker geen moordenaar, maar wanneer het echt nodig is (iemand uit zijn lijden helpen bijv) zal hij het wel doen. Sasha is meer een leider type en zal dan ook zo goed mogelijk de taak als leider op zich nemen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 10:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OakenshieId schreef:
    Oh dit lijkt me zo leuk! Helaas heb ik even geen tijd voor nog meer MSVs, maar grote kans dat ik later nog eens inspring. ^^


    Ik kan je er wel bij zetten als je wilt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, dat hoeft niet. Als je hem aanmeldt in het MSV overzicht vind ik hem wel tegen die tijd. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik neem er ook nog wel een jongen bij, dus jongen en meisje voor mij ^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Okee! Ik zet je er bij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.