• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Majikku
    - Jongen - Sasha Holts - 21 - Majikku
    - Jongen - Lucas ... - 19 - Aureolus
    - Jongen - AlphaFox
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - OakenshieId
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Oakenshield

    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Oakenshield
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Disastrous
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Vivir
    -
    -

    Invullen


    Naam:
    Leeftijd: (vanaf 18)
    Uiterlijk:
    Daad: (waardoor zat hij/zij vast)
    Extra:
    *Innerlijk mag, maar je mag hem ook weglaten en in het speeltopic naar voor laten komen


    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Lucas \
    Leeftijd: Negentien
    Daad: Door verkeerde vrienden is hij een keer goed te grazen genomen. Voordat hij er erg in had hadden deze wat gestolen en moest hij de schuld op zich nemen, waarbij hij vast kwam te zitten.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oh wauw, dat plaatje lijkt net echt :'D
    Moest even goed kijken en zag toen dat het geen foto was :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Abbygail Raven Ryess, maar ze haat haar eerste naam. Wanneer er naar haar naam word gevraagd, zegt ze standaard "Raven" of "Ryess"
    Leeftijd: Net achttien
    Daad: Ze wierp ooit eens een mes naar het hoofd van een meisje dat ze niet uit kon staan. Het mes miste omdat ze in haar woede niet goed kon richten, maar voordat ze ergere schade aan kon richten is ze vastgezet.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 16:13 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Uhm, hebben ze geen achternamen? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wist niets voor Lucas dus die komt nog haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    Ik wist niets voor Lucas dus die komt nog haha


    Okaay. En Ryess is wel de achternaam ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik hoop dat er nog mensen zijn die zich aan gaan melden, want met zo'n klein groepje is het wel heel snel over denk ik D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ehm, weet iemand toevallig waarom mijn rol is aangepast door een mod? :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Disastrous schreef:
    Ehm, weet iemand toevallig waarom mijn rol is aangepast door een mod? :')


    Ja, dat heb ik gevraagd. Je post haalde de hele pagina door de war omdat er een fout in de quote zat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, oké. Dat heb ik niet in de gaten gehad. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Naam:
    Nimf Yates
    Leeftijd:
    Achtien jaar jong
    Uiterlijk:
    Nimf heeft lange bruine haren die tot onder haar schouders vallen. Er zitten niet echt krullen in. Haar ogen zijn helder en donkerbruin. Soms verschijnen er twinkeltjes in. Haar huid heeft een bruin tintje. Ze is van gemiddelde lengte.
    Daad:
    Nimf heeft een poging gedaan om het vertrek van haar ouders in brand te steken terwijl haar vader daar aan het slapen was. Het was ook een poging om hem van het leven te roven. Dat ze daarmee weleens het hele ruimteschip in brand zou kunnen hebben gestoken, daar stond ze niet bij stil.


    She was always looking for more..

    Mag ik een jongen??

    Ik zet je er bij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil nu wel wat oudere van 18 of 19


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.