• Hallo!
    Ik heb sinds kort besloten om te stoppen met mijn huidige opleiding VeVa verpleegkundige. Ik ben er achter gekomen dat zowel verpleegkundige als het militaire gedeelte niks voor mij is. Ik zit nu in het tweede jaar en zal dus in het eerste jaar van mijn nieuwe opleiding beginnen.

    De opleiding die ik wil gaan doen is persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen. Is er iemand anders hier die deze opleiding doet of iemand kent die deze opleiding doet? Ik wil er namelijk graag wat meer over weten. Over wat het allemaal inhoudt en jullie ervaringen van de opleiding. Zelf heb ik wel wat opgezocht, maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
    Alvast bedankt :)


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    Zelf doe ik deze opleiding niet, maar er zal vast iemand zijn die er wel ervaring mee heeft (:


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wat wil je allemaal weten? Ik zit nu zelf namelijk in het tweede leerjaar :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Abditory schreef:
    Wat wil je allemaal weten? Ik zit nu zelf namelijk in het tweede leerjaar :Y)

    Ow leuk! Had niet verwacht iemand te vinden hahaha.
    Ben vooral benieuwd naar je ervaringen en wat ik er kan verwachten. Zelf heb ik 1 jaar VeVa verpleegkundige gedaan en dus volgens de decaan kon ik misschien instromen in het 2de jaar.
    Heb zelf ook wel wat opgezocht, maar werd er niet echt duidelijk van. Wat kan je er allemaal mee worden bijvoorbeeld en de doorstroom mogelijk heden?
    Heb morgen mijn intake dus zal dan vast ook wel wat duidelijk krijgen, maar wil gewoon weten waar ik aan begin en of dit echt wel iets voor mij is :)


    Second Star to the Right and straight on till the morning