• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Majikku
    - Jongen - Sasha Holts - 21 - Majikku
    - Jongen - Lucas ... - 19 - Aureolus
    - Jongen - AlphaFox
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - OakenshieId
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Oakenshield

    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Oakenshield
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Disastrous
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Vivir
    -
    -

    Invullen


    Naam:
    Leeftijd: (vanaf 18)
    Uiterlijk:
    Daad: (waardoor zat hij/zij vast)
    Extra:
    *Innerlijk mag, maar je mag hem ook weglaten en in het speeltopic naar voor laten komen


    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay!
    Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe ziet de wereld er nu eigenlijk uit? Is de natuur ermee aan de haal gegaan en is alles nu overwoekerd door planten en zo?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ^
    Well, er zijn 100 jaar verstreken na de nucleaire oorlog. De wereld was compleet verwoest en heeft zichzelf in die 100 jaar opnieuw op moeten bouwen. Ze heeft bossen opnieuw aangemaakt en heeft eigenlijk alles zelf geregeld. De nucleaire stoffen hebben overigens wel hun kenmerken achtergelaten; tweekoppige dieren, lichtgevende paddenstoelen, vreemde wezens die ineens opdoemen etc. Voor de rest vallen er nog dingen van de vorige eeuw terug te vinden, maar deze zijn lastig te vinden.

    Zo iets? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aah. Toch zoals The 100, dus (: Ik heb de serie verder niet gezien, hoor. Ken hem van trailers.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lorem_Ipsum schreef:
    Aah. Toch zoals The 100, dus (: Ik heb de serie verder niet gezien, hoor. Ken hem van trailers.


    Helemaal (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maak je ook een rollenstory aan? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kan ik zo doen als ik thuis ben


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Top! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hebben jullie nog behoefte aan een meisje?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Jaa doe mee. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel graag!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Estera Kazia
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Estera verfde haar haar altijd met goedkope haarverf om haar vroegtijdige grijsheid, die volgens de gevangenisdokter door zware stress en slechte omstandigheden komt, te verbergen. Haar haar is ondertussen al bijna van nature wit. Ze houdt het opgeschoren om een rebelse look te creëren en vooral om indruk te maken. Ze is meer dan 1.80 lang, en hoewel ze daar eerder onzeker over was, ziet ze nu het voordeel ervan in. Haar ogen zijn ijzig blauw en geven haar een koud voorkomen.
    Daad: diefstal. Uit wanhoop voor geld begon Estera met stelen, maar de vrienden die haar 'hielpen', lokten haar steeds verder het wereldje in en hebben haar verraden in ruil voor strafvermindering.
    Extra: Haar ouders sloegen haar, en op jonge leeftijd wist ze al terug te vechten. Mensen, vooral mannen, onderschatten haar kracht altijd en dat is ze vaak duur komen staan. Haar vechtstijl is rommelig en onelegant, maar wel effectief.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 16:23 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gewapende en ongewapende overval. Uit wanhoop voor geld begon Estera met het overvallen van winkels en banken, maar de vrienden die haar 'hielpen', lokten haar steeds verder het wereldje in en hebben haar verraden in ruil voor strafvermindering.

    +

    Estera heeft op straat leren vechten


    Wacht even, dit kan niet :'D

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 15:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht eigenlijk dat ze in een soort ruimteschip zaten zonder banken en winkels etc. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik dacht eigenlijk dat ze in een soort ruimteschip zaten zonder banken en winkels etc. xD


    Klopt, want het is best onlogisch als dat allemaal in een ruimtestation zit :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Klopt, want het is best onlogisch als dat allemaal in een ruimtestation zit :'D


    Oh, haha. Ik ken de serie niet, dus ik nam aan dat winkels en dat soort dingen erin zaten, als een soort samenleving in de ruimte. Heeft iemand ideeën om het op te lossen?


    Rest in Peace, Son of Gondor