• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Majikku
    - Jongen - Sasha Holts - 21 - Majikku
    - Jongen - Lucas ... - 19 - Aureolus
    - Jongen - AlphaFox
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - OakenshieId
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Oakenshield

    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Oakenshield
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Disastrous
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Vivir
    -
    -

    Invullen


    Naam:
    Leeftijd: (vanaf 18)
    Uiterlijk:
    Daad: (waardoor zat hij/zij vast)
    Extra:
    *Innerlijk mag, maar je mag hem ook weglaten en in het speeltopic naar voor laten komen


    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien dat ze gewoon een kluis kan hebben overvallen? Ik neem aan dat er niet echt een bankwezen is, maar ze zullen belangrijke spullen en geld toch ergens moeten opbergen. :P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Geld hebben ze geloof ik niet daar, ze doen alles dacht ik met ruilmiddelen. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diamanten dan, ofzo. xp
    Ruilmiddelen lijkt me echt onhandig met zo weinig ruimte, maar oke xp

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 16:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    SonOfGondor schreef:
    Naam: Estera Kazia
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Estera verfde haar haar altijd met goedkope haarverf om haar vroegtijdige grijsheid, die volgens de gevangenisdokter door zware stress en slechte omstandigheden komt, te verbergen. Haar haar is ondertussen al bijna van nature wit. Ze houdt het opgeschoren om een rebelse look te creëren en vooral om indruk te maken. Ze is meer dan 1.80 lang, en hoewel ze daar eerder onzeker over was, ziet ze nu het voordeel ervan in. Haar ogen zijn ijzig blauw en geven haar een koud voorkomen.
    Daad: diefstal. Uit wanhoop voor geld begon Estera met stelen, maar de vrienden die haar 'hielpen', lokten haar steeds verder het wereldje in en hebben haar verraden in ruil voor strafvermindering.
    Extra: Haar ouders sloegen haar, en op jonge leeftijd wist ze al terug te vechten. Mensen, vooral mannen, onderschatten haar kracht altijd en dat is ze vaak duur komen staan. Haar vechtstijl is rommelig en onelegant, maar wel effectief.



    Zo, aangepast. Waar je ook mee betaald, je kunt het stelen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    OakenshieId schreef:
    Diamanten dan, ofzo. xp
    Ruilmiddelen lijkt me echt onhandig met zo weinig ruimte, maar oke xp


    Weinig ruimte... Echt, kijk de serie gewoon eens, dan zie je het. Ik heb het niet verzonnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben sowieso van plan om het nog eens te gaan kijken, ja.
    Ik zeg verder toch ook helemaal niet dat je dingen uit je duim zuigt? Ö
    Ik mag het toch wel onlogisch vinden als er mensen op een ruimteschip koeien en schapen houden, of weet ik veel waarmee ze handelen, terwijl er dan geen ruimte is voor winkels? En dit verhaal is toch alleen gebaseerd op het idee van de serie? Het hoeft toch niet helemaal hetzelfde te zijn?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik ben sowieso van plan om het nog eens te gaan kijken, ja.
    Ik zeg verder toch ook helemaal niet dat je dingen uit je duim zuigt? Ö
    Ik mag het toch wel onlogisch vinden als er mensen op een ruimteschip koeien en schapen houden, of weet ik veel waarmee ze handelen, terwijl er dan geen ruimte is voor winkels? En dit verhaal is toch alleen gebaseerd op het idee van de serie? Het hoeft toch niet helemaal hetzelfde te zijn?


    Koeien en schapen? Dat is nooit gezegd :'D
    Die konden ze niet eens meenemen joh... is dat wat jij ziet als ruilhandel?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Koeien en schapen? Dat is nooit gezegd :'D
    Die konden ze niet eens meenemen joh... is dat wat jij ziet als ruilhandel?


    Koeien en ander soort vee zijn anders wel erg kostbaar. Daar werd vroeger ook in gehandeld. Dus zo dom dat niet :p
    Tot ik er naar vroeg, is ook nergens duidelijk uit geworden dat je dit precies op de serie baseerde, dus dat kan je iemand ook niet kwalijk nemen dat die daar niet meteen rekening mee houdt, vind ik :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik baseer het op de serie, dat staat boven in de beginpost.
    Echter is het best vreemd om koeien en schapen te hebben in een ruimtestation, dat is gewoon raar. Ik neem het niemand kwalijk, maar een beetje nadenken kan wel neem ik aan ;)

    En dit is niet bot bedoeld, voor dat iemand dit denkt. Het is gewoon een kwestie van nadenken. Ik bedoel: Oh we zijn op de vlucht, laten we snel wat koeien en schapen pakken om te ruilen. Ik bedoel met de ruilhandel dat het om kleine dingetjes gaat. Eigendommen van jezelf of een ander die je kan ruilen voor dingen waar je om vraagt bij de ruilafdeling op het ruimtestation.
    Nu duidelijk ?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waar halen ze dan hun voedsel vandaan?? Je moet toch minstens een koe hebben om daar vlees van te klonen of wat dan ook.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lorem_Ipsum schreef:
    Waar halen ze dan hun voedsel vandaan?? Je moet toch minstens een koe hebben om daar vlees van te klonen of wat dan ook.

    Klonen...

    Oh well... Ik weet niet hoe het precies in de serie is. Ze eten daar nooit als je in het ruimtestation blikt. Maar ik neem aan dat ze echt geen koeien en schapen en die andere shitvee hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap deze hele discussie niet eens, want ze zijn op de Aarde, niet in het ruimtestation. Dus done.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Ik baseer het op de serie, dat staat boven in de beginpost.
    Echter is het best vreemd om koeien en schapen te hebben in een ruimtestation, dat is gewoon raar. Ik neem het niemand kwalijk, maar een beetje nadenken kan wel neem ik aan ;)

    En dit is niet bot bedoeld, voor dat iemand dit denkt. Het is gewoon een kwestie van nadenken. Ik bedoel: Oh we zijn op de vlucht, laten we snel wat koeien en schapen pakken om te ruilen. Ik bedoel met de ruilhandel dat het om kleine dingetjes gaat. Eigendommen van jezelf of een ander die je kan ruilen voor dingen waar je om vraagt bij de ruilafdeling op het ruimtestation.
    Nu duidelijk ?


    Mensen moeten toch eten. Ik heb erover nagedacht want daarom zeg ik het. Ik denk dat ze nog eerder tien mensen achterlaten dan lammetjes voor voedsel maar oké. Tenzij ze mensenvlees zijn gaan eten.

    Het maakt verder niet veel uit hoe het eruit zag. Ik probeerde SonOfGondor gewoon te helpen met het veranderen van haar rol.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 17:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is hier geen rollenstory van?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes


    Naam:
    Xena. Wordt uitgesproken als Ziena. Of Commander.
    Leeftijd:
    21
    Uiterlijk:
    Xena is tenger maar heeft toch brede schouders en heupen. De rondingen zitten op de goede plek en ze is zo'n een meter tachtig.
    Extra:
    Xena is een erg jonge, maar getrainde commander van de Grounders. De Grounders luisteren naar haar en volgen haar bevelen op. Ze is gedreven en vervuld haar taak als commander zo goed en zo kwaad als ze kan. De vorige commander is om het leven gekomen in een gevecht met Reapers, een ander, zeer gevaarlijk en haat lustig volk.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 22:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.