• Krull schreef op 19 feb 2011 - 20:24:

    Toestemming

    Hallo Splendour!
    Je mag bij deze beginnen met je schrijfwedstrijd! Je krijgt één week de tijd om het topic te openen.
    Sinds net mogen er 8 schrijfwedstrijden tegelijkertijd gehouden worden, vandaar dat je nu al toestemming krijgt.

    Groetjes, Krull
    wedstrijd mod



    Aangezien de 3de opdracht door bijna niemand is ingeleverd, iedereen had het te druk, heeft het ook geen zin om deze te verbeteren. Ikzelf zit ook midden in de examens.
    Het is wel duidelijk dat Courtesan gewonnen heeft. Proficiat! (:
    Voor de rest wil ik iedereen bedanken om mee te doen en het waren echt allemaal sterke inzendingen.

    Alvast een leuke, zonnige vakantie! (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 16:56 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ik doe wel mee. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik wil wel weer eens proberen maar ik wil idee hebben van wat voor opdrachten je geeft XD zo kan ik weten of ik het uberhaupt wel kan xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heb je een jurylid nodig?

    EDIT: Laat maar, ik zie nu dat die al volgeschreven staan ;)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 19:30 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    schrijf mij maar in :Y)

    Incognito schreef:
    Ik wil wel weer eens proberen maar ik wil idee hebben van wat voor opdrachten je geeft XD zo kan ik weten of ik het uberhaupt wel kan xd


    Ik reken vooral op de levendigheid in jullie stukjes ^^ Hoe wij ons kunnen inleven in de personen. En originaliteit natuurlijk. De opdracht komt zo online. (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ik wil wel meedoen. Niet dat ik verwacht dat ik hoog zal eindigen of what ever dan ook, maar ik zal het dan vooral als oefening zien.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Ik wil wel meedoen. Niet dat ik verwacht dat ik hoog zal eindigen of what ever dan ook, maar ik zal het dan vooral als oefening zien.


    Gwn mee doen ;D

    - Btw, maybe heb ik erover heen gelezen, maar krijgen wij ook commentaar/kritiek/feedback ofzow op onze verhalen zodat we weten wat we de volgende keer beter kunnen doen ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik doe nooit mee aan dit soort dingen, maar ik denk dat ik het toch maar doe :') Schrijf me maar in (krul)

    Ik doe mee


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Count me in (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Incognito schreef:
    (...)

    Gwn mee doen ;D

    - Btw, maybe heb ik erover heen gelezen, maar krijgen wij ook commentaar/kritiek/feedback ofzow op onze verhalen zodat we weten wat we de volgende keer beter kunnen doen ?


    doe ik dus ook ;D

    - dat zou inderdaad wel superfijn zijn ja, dus answer answer answer??? ;D


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hmm. Ik wil wel eens meedoen aan een schrijfwedstrijd, maar ik weet niet wat voor opdrachten jij geeft. Ik weet niet of je de eerste opdracht bekend maakt voordat hij vol is? Want dan zal ik er even over nadenken, haha. :'D

    Sorry was ik vergeten te zeggen maar jullie krijgen feedback ^^


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Sorenos schreef:
    Ik wil wel meedoen. Niet dat ik verwacht dat ik hoog zal eindigen of what ever dan ook, maar ik zal het dan vooral als oefening zien.


    They fell in love, didn't they?

    ik doe meeee