• Door de combinatie van enthousiasme over alle huidige Quizlet Awards en enthousiasme over mijn favoriete fandom Harry Potter, heb ik besloten om Harry Potter Quizlet Awards te organiseren.

    Categorie:
    Omdat ik Harry Potter fanfics eigenlijk een categorie opzich vind, heb ik besloten om alle verhalen in één categorie te gooien.

    Nominaties:
    Ook hier geldt: men mag alleen maar stories van anderen nomineren. Ik vind het ook erg kinderachtig als je je story via een ander profiel zelf nomineert, maar dit kan ik niet controleren. Ik hoop dat iedereen volwassen genoeg is om dat zelf te beseffen.
    Er kan een maand lang genomineerd worden; dit is dus t/m 30 november.

    maximaal 5 nominaties per persoon!

    Stemmen:
    Vanaf 1 december kan er gestemd worden. Het hangt van de hoeveelheid nominaties af, hoe lang dat gaat duren, en het hangt daar ook vanaf hoeveel stemrondes er gaan komen.

    Nomineren?
    Vul dan dit lijstje in:

    Titel:
    Auteur:
    Link:
    Samenvatting:




    Er mag vanaf nu gestemd worden!



    Stemmen kan t/m 25 december 23:59 uur.





    Ik verwacht dat mensen eerlijk stemmen en niet zo kinderachtig tig accounts aan te maken om op je eigen verhaal te stemmen. Blijkt dit wel het geval zijn en kom ik hier wel achter, dan wordt diegene vanzelfsprekend gediskwalificeerd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 22:07 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oeeeeh. Mijn Topics *O*


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Leuk. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oeh. :9~


    wat was dit ookalweer

    Titel: Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood
    Auteur: Square
    Samenvatting:

    Tijdens zijn schooljaren had Oliver Wood nooit echt veel aandacht besteed aan Percy Weasley. Achteraf gezien was dat een van de grootste fouten van zijn leven.




    “Some hearts are hidden,
    some have not a heart.”

    - George Crabbe (1810)


    Titel: The Potters
    Auteur: Square
    Samenvatting:
    Dit is het verhaal over de kinderen van Harry Potter en Ginny Wemel; James, Albus en Lily. Natuurlijk zitten zij ook op Zweinstein, en het kan niet anders dan dat er weer vreemde dingen gaan gebeuren. Maar daarnaast hebben ze ook nog allemaal hun eigen problemen; James is blijven zitten, Albus heeft problemen met een meisje en Lily denkt dat ze wordt gestalkt...


    Het eerste verhaal op Q dat ik heb gelezen!


    Titel:I'm from where the magic is - Albus Potter
    Auteur: Square
    Samenvatting:
    Het gebeurt vaak genoeg dat een kind uit een dreuzelfamilie geen idee had dat het magische bekwaamheden heeft tot de dag dat het die ene bijzondere brief krijgt. Meestal had niemand dit verwacht en na de eerste schok slaat de verbazing over het algemeen om in vreugde en opwinding.

    Maar wat als de situatie omgekeerd is? Wat als een kind uit een tovenaarsfamilie verwacht dat het zo'n brief zal krijgen, maar hij nooit komt? Slaat de aanvankelijke verwarring dan om in verdriet en teleurstelling?

    Uiteraard kan het altijd nog erger - wat als je vader de meest bekende tovenaar van de afgelopen eeuw is en je broer en zus wel toverkrachten bezitten? En als je nog meer geheimen hebt, nadat je je ouders al zo enorm teleur hebt gesteld?


    Titel:Grey toned lullaby - Severus Snape
    Auteur: McGee
    Samenvatting:

    Zij hield van James maar hij koos Lily
    Hij hield van Lily maar zij koos James.





    Twee verschillende mensen met elk hun eigen zorgen en mensen om te vergeten,
    verwikkeld in één enkel verhaal.


    Based on the Harry Potter Series.
    1996 - 1997


    En dan is er nog een HP stand alone over hoe George met de dood van Fred omgaat, maar ik kan hem niet meer vinden :c en een SA over Ron en Hermione, iets met een geur die hun gelukkig maakt, maar die ben ik ook helemaal kwijt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ^ Nedoel je niet Theykept saying that he was gone, van Square?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik denk het wel. Die wilde ik ook graag nomineren.

    Ik ontdek net dat de verhalen die ik wilde nomineren inactief zijn. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^ aha, jep ^^
    Ik heb mijn ogen uitgehuild bij dat verhaal, dus:
    Titel: They kept saying he was gone - George Weasley [4-shot]
    Auteur: Square
    Link: Klik
    Samenvatting:

    ‘George, dit kan zo echt niet langer.’ Ik hoorde aan haar stem dat ze streng probeerde te klinken, maar het mislukte jammerlijk. Ik kon haar ogen niet zien, maar ik wist zeker dat ze gevuld zouden zijn met tranen, zoals altijd als ze bij mij in de buurt was. Ik maakte haar verdrietig, omdat ik haar niet alleen herinnerde aan mijn wederhelft, maar ze ook nog eens moest toezien hoe ik langzaam wegkwijnde.
    ‘Ik weet het mam,’ antwoordde ik braaf door de deur heen, maar het was goed dat ze mijn gezicht niet kon zien. Dat zou hebben verraden hoe ik me echt voelde.
    Mijn moeder was meer dan één zoon kwijtgeraakt met Freds dood.


    We were born together.
    We took our first steps together.
    We went to school together.
    Six years later, we quit school together.
    And we fought together, side by side.
    But why didn't we die together?


    Phah ik denk dat mijn voorliefde voor Square haar verhalen wel duidelijk is :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Even een regel die ik heb toegevoegd:
    maximaal 5 nominaties per persoon!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Square schreef:
    Oeh. :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus alleen HP stories,? :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    JoeyTribbiani schreef:
    Even een regel die ik heb toegevoegd:
    maximaal 5 nominaties per persoon!


    N'awh :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Titel: James Potter: matchmaker, Lily expert and all round idiot || Wolfstar 5-shot
    Auteur: Square
    Link: Klik
    Samenvatting:

    Het verhaal dat ik jullie wil vertellen begon toen Sirius de bieb binnen marcheerde, op de stoel tegenover die van Remus ging zitten en resoluut verkondigde: “Moony, wij gaan samen naar het bal.”
    Dat was precies wat hij zei, woord voor woord. Of zoiets. Waarschijnlijk. Het klinkt tenminste als iets wat Sirius zou zeggen, al heb ik eigenlijk natuurlijk geen idee, want ik was er niet bij.


    Normaal lees ik eigenlijk geen HP fanfic, maar ik vond deze wel erg leuk!

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 16:50 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Frodo schreef:
    (...)

    N'awh :c


    Het kan zijn dat ik het bij weinig nominaties nog ga uitbreiden, maar ik wil voorkomen dat één persoon alle verhalen nomineert van iemand (al kan ik alleen maar zeggen dat ik Square's verhalen ook geweldig vind).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    SonOfGondor schreef:
    Titel: James Potter: matchmaker, Lily expert and all round idiot || Wolfstar 5-shot
    Auteur: Square
    Link: Klik
    Samenvatting:
    Het verhaal dat ik jullie wil vertellen begon toen Sirius de bieb binnen marcheerde, op de stoel tegenover die van Remus ging zitten en resoluut verkondigde: “Moony, wij gaan samen naar het bal.”
    Dat was precies wat hij zei, woord voor woord. Of zoiets. Waarschijnlijk. Het klinkt tenminste als iets wat Sirius zou zeggen, al heb ik eigenlijk natuurlijk geen idee, want ik was er niet bij.


    Normaal lees ik eigenlijk geen HP fanfic, maar ik vond deze wel erg leuk!


    Ik wou deze ook nomineren!


    Spoiler alert: you will save yourself