• Door de combinatie van enthousiasme over alle huidige Quizlet Awards en enthousiasme over mijn favoriete fandom Harry Potter, heb ik besloten om Harry Potter Quizlet Awards te organiseren.

    Categorie:
    Omdat ik Harry Potter fanfics eigenlijk een categorie opzich vind, heb ik besloten om alle verhalen in één categorie te gooien.

    Nominaties:
    Ook hier geldt: men mag alleen maar stories van anderen nomineren. Ik vind het ook erg kinderachtig als je je story via een ander profiel zelf nomineert, maar dit kan ik niet controleren. Ik hoop dat iedereen volwassen genoeg is om dat zelf te beseffen.
    Er kan een maand lang genomineerd worden; dit is dus t/m 30 november.

    maximaal 5 nominaties per persoon!

    Stemmen:
    Vanaf 1 december kan er gestemd worden. Het hangt van de hoeveelheid nominaties af, hoe lang dat gaat duren, en het hangt daar ook vanaf hoeveel stemrondes er gaan komen.

    Nomineren?
    Vul dan dit lijstje in:

    Titel:
    Auteur:
    Link:
    Samenvatting:




    Er mag vanaf nu gestemd worden!



    Stemmen kan t/m 25 december 23:59 uur.





    Ik verwacht dat mensen eerlijk stemmen en niet zo kinderachtig tig accounts aan te maken om op je eigen verhaal te stemmen. Blijkt dit wel het geval zijn en kom ik hier wel achter, dan wordt diegene vanzelfsprekend gediskwalificeerd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 22:07 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    De stemmingen zijn afgelopen en geteld! Ik wil het volgende lijstje feliciteren met hun finaleplaats:
    The Potters - Square
    You Are The Key To My Heart - OhMyFinnick & Kreynta
    Heart of Gold - Square
    James Potter: Matchmaker, Lily expert and all-round idiot - Square
    Changing the Seasons - Cliffhanger
    They kept saying he was gone - Square
    Unforgettable - Burkhardt
    Thin Ice - Magiclovers
    Teddy Lupos - dayxdreamer

    De finaleronde zal via een moderatorpoll gaan. Zodra die poll online komt, zal er weer gestemd kunnen worden!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 15:33 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    *doet vreugdedansje!!!!*


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Oeps, Burkhardt is Ibex geworden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ibex schreef:
    Oeps, Burkhardt is Ibex geworden.


    Ik heb inmiddels de namen aan een moderator doorgegeven... Ik heb nu niet de tijd om de wijziging door te geven, maar ik zal het zo snel mogelijk wel doen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Enig idee wanneer de volgende stemronde er komt?


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    De poll waar jullie kunnen stemmen staat online: KLIK.

    Er kan gestemd worden t/m 21 januari 2015, 23.59 uur.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 10:43 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    De uitslag



    MagicLovers, Kreynta en OhMyFinnick hebben met hun story Thin Ice de Harry Potter Quizlet Awards gewonnen. Gefeliciteerd! (Y)

    Alle deelnemers, nominateurs en andere enthousiastelingen, bedankt voor jullie inzet (:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 17:06 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Gefeliciteerd! *O*

    En heel erg bedankt voor alle stemmen op mijn verhalen, haha. Het is zo grappig om te zien dat zelfs een verhaal als The Potters het bij dit soort polls nog steeds tot de finale haalt en zowaar op een of andere manier zes stemmen weet te krijgen, bijna vier jaar nadat ik het heb afgerond. Ik snap er niets van, maar ik vind het geweldig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! C:


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Wooow die zagen we echt niet aankomen haha
    Iedereen die op ons gestemd heeft, onwijs bedankt! c:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood