• Door de combinatie van enthousiasme over alle huidige Quizlet Awards en enthousiasme over mijn favoriete fandom Harry Potter, heb ik besloten om Harry Potter Quizlet Awards te organiseren.

    Categorie:
    Omdat ik Harry Potter fanfics eigenlijk een categorie opzich vind, heb ik besloten om alle verhalen in één categorie te gooien.

    Nominaties:
    Ook hier geldt: men mag alleen maar stories van anderen nomineren. Ik vind het ook erg kinderachtig als je je story via een ander profiel zelf nomineert, maar dit kan ik niet controleren. Ik hoop dat iedereen volwassen genoeg is om dat zelf te beseffen.
    Er kan een maand lang genomineerd worden; dit is dus t/m 30 november.

    maximaal 5 nominaties per persoon!

    Stemmen:
    Vanaf 1 december kan er gestemd worden. Het hangt van de hoeveelheid nominaties af, hoe lang dat gaat duren, en het hangt daar ook vanaf hoeveel stemrondes er gaan komen.

    Nomineren?
    Vul dan dit lijstje in:

    Titel:
    Auteur:
    Link:
    Samenvatting:




    Er mag vanaf nu gestemd worden!



    Stemmen kan t/m 25 december 23:59 uur.





    Ik verwacht dat mensen eerlijk stemmen en niet zo kinderachtig tig accounts aan te maken om op je eigen verhaal te stemmen. Blijkt dit wel het geval zijn en kom ik hier wel achter, dan wordt diegene vanzelfsprekend gediskwalificeerd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 22:07 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    JoeyTribbiani schreef:
    (...)

    Het kan zijn dat ik het bij weinig nominaties nog ga uitbreiden, maar ik wil voorkomen dat één persoon alle verhalen nomineert van iemand (al kan ik alleen maar zeggen dat ik Square's verhalen ook geweldig vind).


    Dat begrijp ik hoor maar ik ging ook nog van andere users nomineren (: maar goed, maakt niet uit!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Titel: The Daily Prophet
    Auteur: Maovesa, maar volgens mij waren het er meer, ik weet het zo niet.
    Link
    Samenvatting:

    Wilt u op de hoogte worden gehouden van de gang van zaken in de tovenaarswereld? Heeft u interesse in het nieuws van de tovenaarswereld? Bent u een tovenaar, heks of squib? Neem dan nu een abonnement op de Daily Prophet!
    Wij houden u op de hoogte met onze dagelijkse krant!
    Een abonnement kost vijf galjoenen. Een uil zal de krant bij u afleveren. The Daily Prophet is niet verantwoordelijk voor onverwachte omstandigheden zoals regen waardoor de krant nat is geworden.


    - Natuurlijk hoef je niet echt een abonnement te nemen, dit is slechts een inleiding. Om het echt op een krant te laten lijken.


    Ik weet niet of 'ie mee mag doen omdat het niet echt een verhaal is, maar een HP award zonder de Daily Prophet, dat kan echt niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn God, mensen, op deze manier is dit topic een enorme egoboost voor mij. :'D Bedankt voor alle nominaties. ^^

    Zelf heb ik eigenlijk maar één verhaal waarvan ik vind dat het sowieso genomineerd moet worden, en dat is, voorspelbaar genoeg, weer dat van Jip. Het is gewoon zo goeeeed. Ik zou ook Casting Rainbows van Escritura hier neerzetten, want de eerste hoofdstukken daarvan waren hartverscheurend, maar helaas is daar al heel lang niet meer aan gewerkt, dus tja. :c


    Titel: Bulletproof
    Auteur: Wiarda
    Link: klik
    Samenvatting:

    Percy Weasley is een koelbloedige huurmoordenaar. Als hij echter een ongrijpbaar doelwit voorgeschoteld krijgt, is zijn zogenaamde werkgever een stuk minder tevreden met zijn (gebrek aan) resultaten, waardoor zijn eigen leven plots ook aan een zijden draadje komt te hangen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 17:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OutlawQueen schreef:
    Titel: The Daily Prophet
    Auteur: Maovesa, maar volgens mij waren het er meer, ik weet het zo niet.
    Link
    Samenvatting:
    Wilt u op de hoogte worden gehouden van de gang van zaken in de tovenaarswereld? Heeft u interesse in het nieuws van de tovenaarswereld? Bent u een tovenaar, heks of squib? Neem dan nu een abonnement op de Daily Prophet!
    Wij houden u op de hoogte met onze dagelijkse krant!
    Een abonnement kost vijf galjoenen. Een uil zal de krant bij u afleveren. The Daily Prophet is niet verantwoordelijk voor onverwachte omstandigheden zoals regen waardoor de krant nat is geworden.


    - Natuurlijk hoef je niet echt een abonnement te nemen, dit is slechts een inleiding. Om het echt op een krant te laten lijken.


    Ik weet niet of 'ie mee mag doen omdat het niet echt een verhaal is, maar een HP award zonder de Daily Prophet, dat kan echt niet.

    Oh wauw, dank je ^^
    En momenteel doe ik het in mijn eentje, ja, eerst waren het er wel meer en af en toe vraag ik hulp aan anderen mensen als ik zelf nauwelijks tijd heb. Zo hebben DiNozzo en Square het ook een weekje gedaan

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 21:23 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Titel: severus snape teacher or father
    Auteur: Histoire
    Link
    Samenvatting: Axelle is elf wanneer ze voor het eerst een brief van Hogwarts ontvangt. Aanvankelijk enthousiast. Maar wat als ze op school haar tot dan toe onbekende vader ontmoet? Eindelijk? Of had ze dit liever niet gewild?
    ~~~
    De voor Axelle altijd verborgen gebleven liefde tussen Snape en haar moeder wordt geleidelijkaan aan haar onthult. Uiteindelijk raken ze bevangen in gebeurtenissen die het gevolg zijn van relaas van deze diepe, ingeslagen liefde, die niet is over gegaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh. Wat leuk! Al zijn een aantal van mijn favorieten al genomineerd (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Maovesa schreef:
    (...)
    Oh wauw, dank je ^^
    En momenteel doe ik het in mijn eentje, ja, eerst waren het er wel meer en af en toe vraag ik hulp aan anderen mensen als ik zelf nauwelijks tijd heb. Zo hebben DiNozzo en Square het ook een weekje gedaan


    *hoort DiNozzo*
    Is Glarry genomineerd? Ö


    Nope. Toch niet. Maar JAAAAAAAAAA Ik heb een mini week geholpen met de DP! Was leuk! :3

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 22:00 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Titel:The Date List • Percy Weasley/Oliver Wood
    Auteur: Square
    Link: Kliksel!
    Samenvatting:

    Oliver vindt een lijstje met dingen die iemand van plan was te doen met zijn of haar vriend of vriendin. Percy leest het ook door, nietsvermoedend. Hij beseft pas te laat dat Oliver zich het idee in zijn hoofd heeft gehaald Percy tijdens hun vakantie heel Engeland rond te slepen om alle vierenveertig dingen op de kleurrijke lijst af te kunnen vinken.

    Dit was niet helemaal de manier waarop Percy van plan was zijn vakantie te vieren, maar zoals veel van Olivers rare plannen pakt het anders uit dan Percy had verwacht.




    Titel:The Stag and the Doe ~Jily
    Auteur: JamesPotter
    Co auteur: XY390
    Link: Kliksel!
    Samenvatting:
    Wanneer James Lily voor misschien wel de miljoenste keer mee uitvraagt, zegt Lily eindelijk ja. Is de vriendschap tussen Lily en Severus nu voorgoed voorbij? Maken James en Lily niet meer om de drie seconden ruzie? En wat gebeurt er als Zwamdrift een voorspelling doet? Is hun zoontje Harry nog wel veilig?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 21:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De link naar de story


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    5SOS Quizlet Awards
    One Direction Quizlet Awards
    Middle-Earth Quizlet Awards

    En nu ook Harry Potter Quizlet Awards!
    Ik krijg het nog druk met stemmen :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oh ik ging net dood leuk verhalen zoeken om te nomineren.=| Is het al gesloten.

    Ik heb dit topic helemaal nooit voorbij zien komen.D=


    You were born original, don't die as a copy.

    -

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 13:33 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    SPECS schreef:
    Oh ik ging net dood leuk verhalen zoeken om te nomineren.=| Is het al gesloten.

    Ik heb dit topic helemaal nooit voorbij zien komen.D=


    Same here ):


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    SPECS schreef:
    Oh ik ging net dood leuk verhalen zoeken om te nomineren.=| Is het al gesloten.

    Ik heb dit topic helemaal nooit voorbij zien komen.D=


    Hoezo gesloten? Je kunt toch nog tot 30 november verhalen nomineren? (:
    Er kan een maand lang genomineerd worden; dit is dus t/m 30 november.

    Ik denk dat dat stukje over stemmen een foutje is, want in de story staat dat er vanaf 1 december gestemd zal worden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jep, jullie hebben gelijk, dat is inderdaad een foutje. Er mag.genomineerd worden t/m 30 november.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain