• Door de combinatie van enthousiasme over alle huidige Quizlet Awards en enthousiasme over mijn favoriete fandom Harry Potter, heb ik besloten om Harry Potter Quizlet Awards te organiseren.

    Categorie:
    Omdat ik Harry Potter fanfics eigenlijk een categorie opzich vind, heb ik besloten om alle verhalen in één categorie te gooien.

    Nominaties:
    Ook hier geldt: men mag alleen maar stories van anderen nomineren. Ik vind het ook erg kinderachtig als je je story via een ander profiel zelf nomineert, maar dit kan ik niet controleren. Ik hoop dat iedereen volwassen genoeg is om dat zelf te beseffen.
    Er kan een maand lang genomineerd worden; dit is dus t/m 30 november.

    maximaal 5 nominaties per persoon!

    Stemmen:
    Vanaf 1 december kan er gestemd worden. Het hangt van de hoeveelheid nominaties af, hoe lang dat gaat duren, en het hangt daar ook vanaf hoeveel stemrondes er gaan komen.

    Nomineren?
    Vul dan dit lijstje in:

    Titel:
    Auteur:
    Link:
    Samenvatting:




    Er mag vanaf nu gestemd worden!



    Stemmen kan t/m 25 december 23:59 uur.





    Ik verwacht dat mensen eerlijk stemmen en niet zo kinderachtig tig accounts aan te maken om op je eigen verhaal te stemmen. Blijkt dit wel het geval zijn en kom ik hier wel achter, dan wordt diegene vanzelfsprekend gediskwalificeerd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 22:07 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Titel: Magic Land
    Auteur: Sarah_
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/143757/magic-land/
    Samenvatting:

    Dit is een andere versie van Harry Potter, het gaat niet over 'zijn' verhaal maar over andere verhalen van toverkinderen.
    In elke proloog zal ik zetten door wiens ogen we kijken, en natuurlijk een foto, dat probeer ik!

    MT


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik moet zeggen: al die nominaties geven mij minder zoekwerk voor The Daily Prophet :3
    En ik zal eens kijken of ik nog verhalen ken die niet zijn genomineerd.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    OakenshieId schreef:
    Haha. Dit is super goed. HP op Q weer even nieuw leven in blazen. :P


    ik ben voor. De hp hype was geweldig.


    Happy Birthday my Potter!

    Er zijn inmiddels 24 nominaties! Dat is natuurlijk al heel veel, maar het mogen er nog veel meer worden! (: Via het topic nomineren is toch wel gemakkelijker, dus als je nog supergoede verhalen hebt die je graag terugziet in de awards, plaats ze hier dan! (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nu heb ik zin om alle films te binge-watchen en verder te gaan aan mijn stories... Oh god het is veelste lang geleden.
    Bring back the HP hype!

    Dit verhaal heeft pas twee hoofdstukken, maar toch wil ik het graag nomineren. Ik lees niet veel HP verhalen en deze greep me direct.

    Titel: Alles wat niet mag én ander geheimen (Fred en George)
    Auteur: [q[Bladgoud[/q]
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/144532/alles-wat-niet-mag-en-andere-geheimen-fred-en-george/
    Samenvatting:

    De Wemel-tweeling gaat vol vertrouwen hun derde jaar op Zweinstein tegemoet. Fred en George zijn nog altijd immens populair, zowel als dynamisch Zwerkbalduo én als hilarische komieken. Hun jongste broertje vormt een extra doelwit dit jaar en nu Percy klassenoudste is, is het zelfs nog leuker om hem te plagen. Talloze strafwerkuren, gekke streken en vermaningen van Professor Anderling staan hen te wachten, maar dan gooit een meisje roet in het eten. Wat zal er gebeuren als een van de twee broers minder tijd heeft voor de ander en ze voor het eerst van het leven iets niet kunnen delen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lieve mensen.

    De inschrijvingen zijn gesloten en ik had beloofd dat er vanaf 1 december gestemd zou kunnen worden.
    Doordat ik het heel druk met school heb en door persoonlijke omstandigheden worden de stemrondes wat verschoven. Houd dit topic in de gaten, want ik probeer zo snel mogelijk de stemmingen te starten.
    Mijn excuses voor de vertragingen.

    Groeten,
    Marjanne.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Prettig dat je dat meldt. Ik ben erg benieuwd naar de stemronde, maar neem de tijd. Real life gaat natuurlijk voor. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    Titel:The Date List • Percy Weasley/Oliver Wood
    Auteur: Square
    Link: Kliksel!
    Samenvatting:
    Oliver vindt een lijstje met dingen die iemand van plan was te doen met zijn of haar vriend of vriendin. Percy leest het ook door, nietsvermoedend. Hij beseft pas te laat dat Oliver zich het idee in zijn hoofd heeft gehaald Percy tijdens hun vakantie heel Engeland rond te slepen om alle vierenveertig dingen op de kleurrijke lijst af te kunnen vinken.

    Dit was niet helemaal de manier waarop Percy van plan was zijn vakantie te vieren, maar zoals veel van Olivers rare plannen pakt het anders uit dan Percy had verwacht.




    Titel:The Stag and the Doe ~Jily
    Auteur: JamesPotter
    Co auteur: XY390
    Link: Kliksel!
    Samenvatting:
    Wanneer James Lily voor misschien wel de miljoenste keer mee uitvraagt, zegt Lily eindelijk ja. Is de vriendschap tussen Lily en Severus nu voorgoed voorbij? Maken James en Lily niet meer om de drie seconden ruzie? En wat gebeurt er als Zwamdrift een voorspelling doet? Is hun zoontje Harry nog wel veilig?


    Aaah thank you! ^^ dat is lief(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Stemmen ronde 1:

    Stemmen nominaties 1-9

    Stemmen nominaties 10-18

    Stemmen nominaties 19-27

    Ik verwacht dat mensen eerlijk stemmen en niet zo kinderachtig tig accounts aan te maken om op je eigen verhaal te stemmen. Blijkt dit wel het geval zijn en kom ik hier wel achter, dan wordt diegene vanzelfsprekend gediskwalificeerd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 21:57 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Spannend! *O*
    Je mag op iedere poll stemmen, toch? Of is het de bedoeling dat je in totaal maar een (1, ik zit op mobiel en kan even geen accenten zetten) keer stemt?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Spannend! *O*
    Je mag op iedere poll stemmen, toch? Of is het de bedoeling dat je in totaal maar een (1, ik zit op mobiel en kan even geen accenten zetten) keer stemt?


    Nee, je mag op iedere poll stemmen! De top drie van deze ronde gaat namelijk door naar de volgende ronde (per poll).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Even een herinnering: er kunnen nog 10 dagen gestemd worden! Vergeet dus niet op je favoriete verhaal te stemmen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Titel gewijzigd op aanvraag.


    Deep inside, I've never felt alive