• Door de combinatie van enthousiasme over alle huidige Quizlet Awards en enthousiasme over mijn favoriete fandom Harry Potter, heb ik besloten om Harry Potter Quizlet Awards te organiseren.

    Categorie:
    Omdat ik Harry Potter fanfics eigenlijk een categorie opzich vind, heb ik besloten om alle verhalen in één categorie te gooien.

    Nominaties:
    Ook hier geldt: men mag alleen maar stories van anderen nomineren. Ik vind het ook erg kinderachtig als je je story via een ander profiel zelf nomineert, maar dit kan ik niet controleren. Ik hoop dat iedereen volwassen genoeg is om dat zelf te beseffen.
    Er kan een maand lang genomineerd worden; dit is dus t/m 30 november.

    maximaal 5 nominaties per persoon!

    Stemmen:
    Vanaf 1 december kan er gestemd worden. Het hangt van de hoeveelheid nominaties af, hoe lang dat gaat duren, en het hangt daar ook vanaf hoeveel stemrondes er gaan komen.

    Nomineren?
    Vul dan dit lijstje in:

    Titel:
    Auteur:
    Link:
    Samenvatting:




    Er mag vanaf nu gestemd worden!



    Stemmen kan t/m 25 december 23:59 uur.





    Ik verwacht dat mensen eerlijk stemmen en niet zo kinderachtig tig accounts aan te maken om op je eigen verhaal te stemmen. Blijkt dit wel het geval zijn en kom ik hier wel achter, dan wordt diegene vanzelfsprekend gediskwalificeerd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 22:07 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Square schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat stukje over stemmen een foutje is, want in de story staat dat er vanaf 1 december gestemd zal worden.


    Oh juist. Maar eh vijf nominaties per persoon, betekent dat, dat er in de hele wedstrijd maar vijf stories van dezelfde persoon mag opgeven? Of dat je zelf in totaal maar 5 stories mag opgeven?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh juist. Maar eh vijf nominaties per persoon, betekent dat, dat er in de hele wedstrijd maar vijf stories van dezelfde persoon mag opgeven? Of dat je zelf in totaal maar 5 stories mag opgeven?


    Jij mag zelf vijf stories opgeven die mee mogen doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hier is mijn eerste nominatie. ^^

    Titel: I Rule the World || Gellert Grindelwald
    Auteur: Sandman
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/58670/i-rule-the-world--gellert-grindelwald/
    Samenvatting:
    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh. 30 november.
    Oeps. Verkeerd gelezen xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik hoef helemaal niet te nomineren want alle verhalen die ik zou willen nomineren staan er al!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Door dit topic heb ik zin om veeder te schrijven aan mijn HP-verhaal, haha. Niet dat iemand het zou nomineren, maar het maakt de fan in mij weer wakker. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    Door dit topic heb ik zin om veeder te schrijven aan mijn HP-verhaal, haha. Niet dat iemand het zou nomineren, maar het maakt de fan in mij weer wakker. ^^


    Ik heb dus precies hetzelfde haha. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dierickx schreef:
    Door dit topic heb ik zin om veeder te schrijven aan mijn HP-verhaal, haha. Niet dat iemand het zou nomineren, maar het maakt de fan in mij weer wakker. ^^


    Hetzelfde hier c:


    Tijd voor koffie.

    Haha. Dit is super goed. HP op Q weer even nieuw leven in blazen. :P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga het gewoon doen. Morgen, want nu ben ik druk bezig met een strontvak genaamd biologie. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    Door dit topic heb ik zin om veeder te schrijven aan mijn HP-verhaal, haha. Niet dat iemand het zou nomineren, maar het maakt de fan in mij weer wakker. ^^


    Ik ben ook weer bezig (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    OakenshieId schreef:
    Haha. Dit is super goed. HP op Q weer even nieuw leven in blazen. :P


    Haha, ja! Quizlet's Potterhype terugbrengen. Ik ga ook even kijken of ik een hoofdstukje kan schrijven, sinds een jaar geleden.


    Tijd voor koffie.

    Insert_Name schreef:
    (...)

    Haha, ja! Quizlet's Potterhype terugbrengen. Ik ga ook even kijken of ik een hoofdstukje kan schrijven, sinds een jaar geleden.


    Oké oké. Ik join je. :')
    Ik heb de Potterhype gemist dus ik zou het graag eens meemaken, hehe. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Haha. Dit is super goed. HP op Q weer even nieuw leven in blazen. :P


    Dat zou zo mooi zijn. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alle huidige nominaties zijn verwerkt in de story!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain