• Ik heb vanochtend geprobeerd een hoofdstuk te activeren, dit lukt helaas niet ik kreeg een pagina zoals hieronder staat



    Nou keek ik net even weer en stond de story wel geactiveerd maar volgens mij heeft geen van mijn abonnees een bericht gekregen. Ik heb dus mijn hoofdstuk weer geïnactiveerd (wat gewoon goed ging) maar zodra ik hem weer wou activeren kreeg ik weer dat witte scherm ervoor.
    Gisteren had ik ook al problemen met het activeren, toen lukte het ook niet en kregen mijn lezers in een keer 18 berichten dat er een hoofdstuk was geactiveerd (waarschijnlijk heb ik meerdere keren op activeren geklikt maar zeker geen 18 keer)
    Ik vind dit erg vervelend aangezien mijn lezers een nieuw hoofdstukje verwachten en ik ze dus tot twee keer toe heb moeten teleurstellen als het gaat om het activeren ervan.

    Update:
    Ik heb zojuist een bericht van een lezer gehad dat ze inderdaad geen melding heeft gekregen over mijn hoofdstuk, en daar baal ik dus enorm van.

    Ben ik de enige die hier last van heeft? Ligt het aan mijn laptop? en als het aan mijn laptop ligt hoe valt dit dan op te lossen?

    -x-

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 9:48 ]


    'Nobody said it was easy

    Ik wilde net een reactie typen op een hoofdstuk van een verhaal dat ik volg, maar ik kreeg ook het 508 bad gateway. :/
    En gisteravond het ik het toen ik wilde reageren op een topic dat ik had aangemaakt, waardoor ik uiteindelijk het bericht tot 3 keer toe geplaatst had! o.O


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik heb het nu met pb


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb het even geprobeerd, en ik kan wel gewoon een hoofdstuk activeren zonder problemen of dergelijke. Ook heb ik het bericht al een tijdje niet meer gehad.
    Is dit bij jullie ook weer het geval?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb net begrepen dat ik inmiddels vijf berichten naar mijn lezers heb gestuurd met dat er een nieuw hoofdstuk is. :')
    Dus blijkbaar geeft hij een melding terwijl hij het wel gewoon doet.

    Edit: ik kan hier nu ook weer zonder problemen posten.
    Ik kreeg de melding weer in een ander topic, dus het is nog niet over. ;p

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 12:40 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat vervelend :/
    Ik heb tot nu nergens last van...


    i put the fun in funeral

    Ik had het ook met het activeren van een hoofdstuk; ik dacht dat het aan mij lag.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik had het probleem ook toen ik wilde reageren op een story.

    Misschien even iets voor Rutger om naar te kijken denk ik. Had het net ook weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er nog geen last van gehad...


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb er ook last van.. Ik krijg het witte scherm best vaak en ik heb ook al sinds gisteren eind van de avond geen mails van Quizlet meer gehad.. Twee van mijn quizlet vriendinnen hebben hier last van, er klopt dus iets niet..
    Heel vervelend en ik hoop dat het snel opgelost kan worden (:


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    Donar schreef:
    ik heb het nu met pb


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    PrimRue schreef:
    Ik heb er ook last van.. Ik krijg het witte scherm best vaak en ik heb ook al sinds gisteren eind van de avond geen mails van Quizlet meer gehad.. Twee van mijn quizlet vriendinnen hebben hier last van, er klopt dus iets niet..
    Heel vervelend en ik hoop dat het snel opgelost kan worden (:


    Same here..


    Danmarks Dynamite.

    Cyrith schreef:
    Ik had het scherm net ook toen ik in een topic wilde reageren. Even terug en dan opnieuw doen werkte bij mij wel, maar het blijft natuurlijk vervelend.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het met reageren op hoofdstukken en bij het activeren van hoofdstukken. Pb's heb ik nog niet verstuurd.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik krijg het als ik een PB verstuur naar iemand, maar die vriendin ontvangt ze blijkbaar wel gewoon. Wel vervelend, maar gelukkig komen ze in ieder geval nog wel aan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it