• Ik heb vanochtend geprobeerd een hoofdstuk te activeren, dit lukt helaas niet ik kreeg een pagina zoals hieronder staat



    Nou keek ik net even weer en stond de story wel geactiveerd maar volgens mij heeft geen van mijn abonnees een bericht gekregen. Ik heb dus mijn hoofdstuk weer geïnactiveerd (wat gewoon goed ging) maar zodra ik hem weer wou activeren kreeg ik weer dat witte scherm ervoor.
    Gisteren had ik ook al problemen met het activeren, toen lukte het ook niet en kregen mijn lezers in een keer 18 berichten dat er een hoofdstuk was geactiveerd (waarschijnlijk heb ik meerdere keren op activeren geklikt maar zeker geen 18 keer)
    Ik vind dit erg vervelend aangezien mijn lezers een nieuw hoofdstukje verwachten en ik ze dus tot twee keer toe heb moeten teleurstellen als het gaat om het activeren ervan.

    Update:
    Ik heb zojuist een bericht van een lezer gehad dat ze inderdaad geen melding heeft gekregen over mijn hoofdstuk, en daar baal ik dus enorm van.

    Ben ik de enige die hier last van heeft? Ligt het aan mijn laptop? en als het aan mijn laptop ligt hoe valt dit dan op te lossen?

    -x-

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 9:48 ]


    'Nobody said it was easy

    Ik heb eigenlijk alleen last van het feit dat ik geen emails krijg. Even om het door te geven.


    Danmarks Dynamite.

    Welke browser gebruiken degene die er geen last van hebben en welke gebruiken degene die er wel last van hebben?


    Your make-up is terrible

    Hewer schreef:
    Ik heb eigenlijk alleen last van het feit dat ik geen emails krijg. Even om het door te geven.
    Heb ik dus ook nu, voor de rest is 't wel over...
    Al had ik toen ik inlogde en een PB verstuurde dat probleem twee keer dat 't meerdere keren verstuurde en dat ik van iemand anders 't vijf keer binnen kreeg.

    @Assassin, Google Chrome.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 21:43 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik gebruik Google Chrome.


    Danmarks Dynamite.

    Hewer schreef:
    Ik gebruik Google Chrome.


    16 - 09 - '17

    Assassin schreef:
    Welke browser gebruiken degene die er geen last van hebben en welke gebruiken degene die er wel last van hebben?


    Zowel bij google chrome als bij internet explorer krijg ik de foutmelding


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Heb er last van en gebruik Google Chrome.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 21:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hewer schreef:
    Ik gebruik Google Chrome.


    wat was dit ookalweer

    Ik gebruik Opera en ik had het alleen bij het activeren van hoofdstuk.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 22:03 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    Welke browser gebruiken degene die er geen last van hebben en welke gebruiken degene die er wel last van hebben?

    Firefox, ik heb het 1x gehad vanavond.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Majikku schreef:
    Heb er last van en gebruik Google Chrome.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hewer schreef:
    Ik gebruik Google Chrome.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Welke browser gebruiken degene die er geen last van hebben en welke gebruiken degene die er wel last van hebben?


    Ik gebruik Google Chrome en ik heb er last van.


    Physics is awesome

    Het scherm krijg ik te zien, terwijl mijn reacties op de topics wel gewoon geplaatst worden dus ik snap niet waarom ik alsnog het scherm te zien krijg.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Welke browser gebruiken degene die er geen last van hebben en welke gebruiken degene die er wel last van hebben?

    Google Chrome, heb er geen last van.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."