• Ik heb vanochtend geprobeerd een hoofdstuk te activeren, dit lukt helaas niet ik kreeg een pagina zoals hieronder staat



    Nou keek ik net even weer en stond de story wel geactiveerd maar volgens mij heeft geen van mijn abonnees een bericht gekregen. Ik heb dus mijn hoofdstuk weer geïnactiveerd (wat gewoon goed ging) maar zodra ik hem weer wou activeren kreeg ik weer dat witte scherm ervoor.
    Gisteren had ik ook al problemen met het activeren, toen lukte het ook niet en kregen mijn lezers in een keer 18 berichten dat er een hoofdstuk was geactiveerd (waarschijnlijk heb ik meerdere keren op activeren geklikt maar zeker geen 18 keer)
    Ik vind dit erg vervelend aangezien mijn lezers een nieuw hoofdstukje verwachten en ik ze dus tot twee keer toe heb moeten teleurstellen als het gaat om het activeren ervan.

    Update:
    Ik heb zojuist een bericht van een lezer gehad dat ze inderdaad geen melding heeft gekregen over mijn hoofdstuk, en daar baal ik dus enorm van.

    Ben ik de enige die hier last van heeft? Ligt het aan mijn laptop? en als het aan mijn laptop ligt hoe valt dit dan op te lossen?

    -x-

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 9:48 ]


    'Nobody said it was easy

    Assassin schreef:
    Welke browser gebruiken degene die er geen last van hebben en welke gebruiken degene die er wel last van hebben?


    Ik heb er geen last van, tot nu toe. Ik gebruik Firefox. Het enige is, ik krijg nergens mail van. Ik vind het echt enorm irritant...

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 22:41 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik had het nu ook, toen ik net een gastenboekbericht probeerde te plaatsen.
    Ik gebruik trouwens Chrome (sinds die het weer doet, hij deed het een tijdje niet)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 22:47 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ryess schreef:
    Het scherm krijg ik te zien, terwijl mijn reacties op de topics wel gewoon geplaatst worden dus ik snap niet waarom ik alsnog het scherm te zien krijg.


    Dit. En ik gebruik Google Chrome


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb uitgevonden dat hij het bijna altijd op dezelfde pagina's doet. Zo krijg ik het vaak in het in het LJH-topic en in het gb van Yoda.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb uitgevonden dat hij het bijna altijd op dezelfde pagina's doet. Zo krijg ik het vaak in het in het LJH-topic en in het gb van Yoda.


    Nu je het zegt... In het LJH-topic heb ik er wél last van. Wat vreemd, eigenlijk. Ik zou jammer genoeg ook niet weten wat ik zou moeten doen om dit op te lossen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 22:56 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik gebruik Safari en heb er geen last van

    Laat maar, nu had ik er wel last van:')

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 23:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb vandaag overigens ook geen meldingen gekregen van reacties die op mijn hoofdstukken zijn geplaatst...
    Bovendien hebben sommigen zeven keer een melding van mijn geactiveerde hoofdstuk gekregen en anderen geen... O.o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik krijg geen meldingen binnen als iemand een bericht in mijn GB achterlaat, dus ik neem aan dat ik nergens mail van krijg.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb gister trouwens ook geen meldingen gekregen van andere nieuwe hoofdstukken (van andere users), terwijl ik zonet even op de story zelf keek ener wel een hoofdstuk was.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 8:07 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik gebruik firefox en ik krijg geen berichten meer, mijn lezers krijgen geen bericht meer als ik een hoofstuk activeer en bij alles wat ik naar iemand stuur krijg ik een witte pagina


    Fine. maybe I pretend right now, but I swear to god, I'm gonna change the world.

    Ik heb nu trouwens geen last meer. Anderen wel?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nee ik heb ook nergens meer last van


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Cyrith schreef:
    Ik heb nu trouwens geen last meer. Anderen wel?


    Ik kreeg toevallig net een melding van dat iemand een nieuw hoofdstuk heert geschreven. Ik denk dat het dan weer goed is. Idk


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik had het vanmorgen nog twee keer, maar nu niet meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.