Ik heb vanochtend geprobeerd een hoofdstuk te activeren, dit lukt helaas niet ik kreeg een pagina zoals hieronder staat
Nou keek ik net even weer en stond de story wel geactiveerd maar volgens mij heeft geen van mijn abonnees een bericht gekregen. Ik heb dus mijn hoofdstuk weer geïnactiveerd (wat gewoon goed ging) maar zodra ik hem weer wou activeren kreeg ik weer dat witte scherm ervoor.
Gisteren had ik ook al problemen met het activeren, toen lukte het ook niet en kregen mijn lezers in een keer 18 berichten dat er een hoofdstuk was geactiveerd (waarschijnlijk heb ik meerdere keren op activeren geklikt maar zeker geen 18 keer)
Ik vind dit erg vervelend aangezien mijn lezers een nieuw hoofdstukje verwachten en ik ze dus tot twee keer toe heb moeten teleurstellen als het gaat om het activeren ervan.
Update:
Ik heb zojuist een bericht van een lezer gehad dat ze inderdaad geen melding heeft gekregen over mijn hoofdstuk, en daar baal ik dus enorm van.
Ben ik de enige die hier last van heeft? Ligt het aan mijn laptop? en als het aan mijn laptop ligt hoe valt dit dan op te lossen?
-x-
[ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 9:48 ]
'Nobody said it was easy