• Graag wil ik een spel kopen op Origin (een website waar je spellen kunt kopen), maar ik twijfel. Omdat je nadat je het spel hebt gekocht, je hem moet downloaden (voor zover ik weet) en ik ben een beetje bang voor dingen downloaden in verband met virussen.

    Dus heeft iemand ooit een spel gekocht op Origin en ging dat goed of fout?


    Physics is awesome

    Ik heb sims 4 gekocht, en bij mij ging het goed! (voor zover ik weet)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    playmaker schreef:
    Ik heb sims 4 gekocht, en bij mij ging het goed! (voor zover ik weet)

    Bij mij ook.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Van Origin nog nooit, wel van Zylom, en dat ging goed, dus ik denk dat het bij Origin ook wel goed zal zijn?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb The Sims 3, Dragon Age II en de Mass Effect serie van Origin en dat werkt allemaal hartstikke goed. Nog nooit problemen mee gehad. Ik zou ervoor gaan. (;


    Caution first, always.

    Origin is best legit hoor ik bij mijn vrienden, al werk ik veeeel liever met Steam...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    playmaker schreef:
    Ik heb sims 4 gekocht, en bij mij ging het goed! (voor zover ik weet)


    Dat is toevallig, ik wil Sims 4 gaan kopen.

    Dat het bij jou goed ging, stelt mij wel gerust.


    Physics is awesome

    Eledhel schreef:
    (...)
    Bij mij ook.


    Dat is echt fijn om te lezen.


    Physics is awesome

    Lupton schreef:
    Van Origin nog nooit, wel van Zylom, en dat ging goed, dus ik denk dat het bij Origin ook wel goed zal zijn?


    Maar het zijn wel twee verschillende websites. Zylom ken ik, maar dan van Cake Mania.


    Physics is awesome

    Blurryface schreef:
    Ik heb The Sims 3, Dragon Age II en de Mass Effect serie van Origin en dat werkt allemaal hartstikke goed. Nog nooit problemen mee gehad. Ik zou ervoor gaan. (;


    Ik zal er ook voor gaan, zodra ik heb gekeken of ik genoeg geld ervoor heb. Gelukkig is hij nu in de aanbieding!


    Physics is awesome

    Kile schreef:
    Origin is best legit hoor ik bij mijn vrienden, al werk ik veeeel liever met Steam...


    Op steam heb ik even gekeken, maar ze verkopen de Sims 4 of hij is uitverkocht. Maar bedankt voor de tip.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Op steam heb ik even gekeken, maar ze verkopen de Sims 4 of hij is uitverkocht. Maar bedankt voor de tip.

    Maar Origin is van EA zelf denk ik, dus je hebt niets te vrezen (buiten een computer, want dat had ik met die Assassins Creed van mijn vriendin).

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 14:02 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kile schreef:
    (...)
    Maar Origin is van EA zelf denk ik, dus je hebt niets te vrezen (buiten een computer, want dat had ik met die Assassins Creed van mijn vriendin).


    O, ja dat is waar. Sims 4 wordt toch ook uit gegeven door EA? Dus in dat geval zit het inderdaad wel goed, de uitgever van het spel zal betrouwbaar zijn, denk ik.

    Wat gebeurde er dan met je/haar computer en Assassins Creed(welke Assassins Creed?)?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    O, ja dat is waar. Sims 4 wordt toch ook uit gegeven door EA? Dus in dat geval zit het inderdaad wel goed, de uitgever van het spel zal betrouwbaar zijn, denk ik.

    Wat gebeurde er dan met je/haar computer en Assassins Creed(welke Assassins Creed?)?

    Jup ^^ En mijn computer is zelfs niet compatibel voor het eerste spel :'D Hail vijfjarige laptop :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Origin is gewoon van EA, dus over virussen hoef je je geen zorgen te maken. EA heeft volgens mij ook weinig zin om aangeklaagd te worden wegens het verspreiden van virussen oid. :')

    Dat betekent niet dat de Sims 4 daarom foutloos zal zijn. Helaas is het nog steeds een spel boordevol bugs die ze met updates wel proberen te fixen, maar wat ook niet altijd even goed lukt. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Origin is gewoon van EA, dus over virussen hoef je je geen zorgen te maken. EA heeft volgens mij ook weinig zin om aangeklaagd te worden wegens het verspreiden van virussen oid. :')

    Dat betekent niet dat de Sims 4 daarom foutloos zal zijn. Helaas is het nog steeds een spel boordevol bugs die ze met updates wel proberen te fixen, maar wat ook niet altijd even goed lukt. :x


    Dit. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."