• Ik heb vanochtend geprobeerd een hoofdstuk te activeren, dit lukt helaas niet ik kreeg een pagina zoals hieronder staat



    Nou keek ik net even weer en stond de story wel geactiveerd maar volgens mij heeft geen van mijn abonnees een bericht gekregen. Ik heb dus mijn hoofdstuk weer geïnactiveerd (wat gewoon goed ging) maar zodra ik hem weer wou activeren kreeg ik weer dat witte scherm ervoor.
    Gisteren had ik ook al problemen met het activeren, toen lukte het ook niet en kregen mijn lezers in een keer 18 berichten dat er een hoofdstuk was geactiveerd (waarschijnlijk heb ik meerdere keren op activeren geklikt maar zeker geen 18 keer)
    Ik vind dit erg vervelend aangezien mijn lezers een nieuw hoofdstukje verwachten en ik ze dus tot twee keer toe heb moeten teleurstellen als het gaat om het activeren ervan.

    Update:
    Ik heb zojuist een bericht van een lezer gehad dat ze inderdaad geen melding heeft gekregen over mijn hoofdstuk, en daar baal ik dus enorm van.

    Ben ik de enige die hier last van heeft? Ligt het aan mijn laptop? en als het aan mijn laptop ligt hoe valt dit dan op te lossen?

    -x-

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 9:48 ]


    'Nobody said it was easy

    Ik had het net voor het eerst, toen ik wilde reageren op een topic. Uiteindelijk is de reactie gelukkig wel geplaatst zonder dubbelposten.


    Physics is awesome

    Zelf geen last van, maar kreeg net één pb dubbel en een andere pb 4 keer...van iemand anders. Lijkt me ook dat probleem te zijn

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 20:51 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb dat nu ook de hele tijd met posts plaatsen. Ik krijg dat scherm en dan daarna is de post wel geplaatst.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik kreeg die melding ook een paar keer tijdens het praten via gb. En toen ik een pb wilde versturen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 20:55 ]


    16 - 09 - '17

    Haha, ben blij dat ik niet de enige ben. Ik heb het ook als ik een pb'tje wil versturen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kanda schreef:
    Zelf geen last van, maar kreeg net één pb dubbel en een andere pb 4 keer...van iemand anders. Lijkt me ook dat probleem te zijn


    Hahaha :') ikkeeuh *_*
    Sorry ;s


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb het dus ook!
    Super irritant, gelukkig ben ik niet alleen dus dan kan het in ieder geval niet aan mijn pc liggen maar aan Quizlet


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Ik heb het ook.
    Maar het viel mij ook op dat ik geen PB heb gekregen met een melding van dat ik een reactie had op mijn verhaal.
    En daarnaast krijg ik geen mail meer binnen, over helemaal niets...


    It's never gonna happen, Guys.

    Shiki schreef:
    Ik heb het ook.
    Maar het viel mij ook op dat ik geen PB heb gekregen met een melding van dat ik een reactie had op mijn verhaal.
    En daarnaast krijg ik geen mail meer binnen, over helemaal niets...


    Dat heb ik ook!
    Ik wil best wel graag weten wat het precies is.
    Is Rutger al ingelicht?


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Ik begin me nu toch wel te irriteren, aangezien ik het bij bijna alles wat ik doe krijg.


    Your make-up is terrible

    LordFantasy schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook!
    Ik wil best wel graag weten wat het precies is.
    Is Rutger al ingelicht?


    Dat vroeg ik mij ook al af!


    It's never gonna happen, Guys.

    LordFantasy schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook!
    Ik wil best wel graag weten wat het precies is.
    Is Rutger al ingelicht?

    Deels. Maw: melding gedaan, maar hij heeft het nog niet kunnen lezen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    Ik begin me nu toch wel te irriteren, aangezien ik het bij bijna alles wat ik doe krijg.


    Same


    16 - 09 - '17

    Volgens mij heb ik hier geen last van, maar Rutger heeft ons bericht, zoals Scandal al zei, nog niet kunnen lezen.
    Edit: Nee, ik heb hier helemaal geen last van.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 21:35 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb er volgens mij geen last van, maar ik denk dat dit ook mijn eerste bericht is van vandaag,


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!