• Hey! Ik vroeg me af of ik therian ben. Zo'n wolf. Ik grom altijd als ik boos ben, ik eet fucking veel vlees en heb èèn keer ook echt iemand gebeten toen ik bood was. Maar ik weet niet of ik therian ben. Wat you think?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 21:51 ]

    Ik denk niet dat mensen door hebben dat therianthropy een echte subcultuur Is voor mensen die geloven dat zij van binnen een dier zijn, geboren in een verkeerd lichaam. En dat dit gebaseerd Is op een oud geloofd van shapeshifters waar de term origineel ook voor gebruikt werd.

    Echter, ik geloof hier zeker wel deels in, ondanks de mening van vele andere. Ik geloof zeker niet dat je kan veranderen in een dier, want ik geloof niet in shapeshifters. Ik geloof echter wel dat je je meer verbonden met dieren kan voelen dan met mensen.

    Ik denk dat je gewoon wat meer onderzoek moet doen en je zeker niet mee moet laten slepen door mensen die claimen ook echt in een wolf te kunnen veranderen. Zoals sommige andere op quizlet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    michellexoxo schreef:
    (...)

    En op handen en voeten te lopen?


    Ik loop op handen en voeten. Soms loop ik ook rechtop. Iedereen op school zegt dat ik miss therian ben.

    Rauw vlees kan heel slecht voor je zijn door de bacteriën die in rauw voedsel kunnen zitten :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Feraly schreef:
    (...)

    Ik loop op handen en voeten. Soms loop ik ook rechtop. Iedereen op school zegt dat ik miss therian ben.
    ik weet wat ze op mijn school zouden zeggen :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Feraly schreef:
    (...)

    Ik loop op handen en voeten. Soms loop ik ook rechtop. Iedereen op school zegt dat ik miss therian ben.


    En omdat iedereen het op school zegt is het natuurlijk ook zo ! xD

    Ik zou je een pilletje voorschrijven!


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Maovesa schreef:
    Rauw vlees kan heel slecht voor je zijn door de bacteriën die in rauw voedsel kunnen zitten :'D


    Ik eet het niet altijd. Meestal. Ik eet wel vlees, maar heel heel soms rauw vlees.

    Sterben schreef:
    (...)ik weet wat ze op mijn school zouden zeggen :')


    Ik loop niet op school op handem en boeten alleen thuis. ik vertel de schoolkinderen juist over wat ik doe. Ik liet wel eens zien dat ik op handem em voetem liep. Iedereem bond fat er raar uitzien, maar begrijpt t wel

    Over op handen en voeten lopen gesproken, ik herinner me plotseling weer dat ik op mijn vierde (of vijfde) eens een hele week per se op handen en voeten wilde lopen, ook op school, nadat ik The Lion King had gezien. Hell, wat deed dat een mijn aan de palmen van m'n handen. Misschien wat offtopic, maar ik herinnerde het mij ineens weer en ik vond het wel geinig. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 22:30 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Natuurlijk, als jij daarin gelooft :')


    El Diablo.

    Guys stahp she trollin us


    i put the fun in funeral

    Misschien kun je maar beter een mens blijven. Of je moet het niet erg vinden doodziek te kunnen worden als 'wolf' door het eten van rauw vlees.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Tja, er bestaat immers dat je-je een jongen voelt, terwijl je eigenlijk een meisje bent. (Of anders om)
    Dus waarom zou je je geen wolf voelen in het lichaam van een mens? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    volgens mij ben je een 13-jarige met veel fantasie die te veel op de verkeerde kant van Tumblr heeft gezeten.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ja en ik ben een eenhoorn die regenbogen uitpoept


    "Ignite, my love. Ignite."

    Phortion schreef:
    Ik denk niet dat mensen door hebben dat therianthropy een echte subcultuur Is voor mensen die geloven dat zij van binnen een dier zijn, geboren in een verkeerd lichaam. En dat dit gebaseerd Is op een oud geloofd van shapeshifters waar de term origineel ook voor gebruikt werd.

    Echter, ik geloof hier zeker wel deels in, ondanks de mening van vele andere. Ik geloof zeker niet dat je kan veranderen in een dier, want ik geloof niet in shapeshifters. Ik geloof echter wel dat je je meer verbonden met dieren kan voelen dan met mensen.

    Ik denk dat je gewoon wat meer onderzoek moet doen en je zeker niet mee moet laten slepen door mensen die claimen ook echt in een wolf te kunnen veranderen. Zoals sommige andere op quizlet.


    Het zou mij niks verbazen als zoiets echt bestaat en dat ze echt verbonden zijn maar ik geloof gewoon niet dat zij het heeft.


    "Ignite, my love. Ignite."