• Het begon dus vandaag het 7de mijn geweldige klas was weer eens super druk..blijkbaar. Na wat rondvliegende papierenvliegtuigjes, overgegooide tassen, geschreeuw en wat achterna zitten begon ze me daar oppeens te schreeuwen :`D echt zo geweldig.
    We zouden te druk zijn en te veel schreeuwen. Ze wil niks meer van ons horen voor de rest van de week(we hebben d'r nog 2 keer XD) want we hebben al genoeg gezegt en ook zouden we het lokaal niet meer binnen komen zonder ons schrift
    Probeer dat stil zijn mijn klas maar eens voor te leggen. dat word een grote faal xD

    Dit moest ik even kwijt iemand anders nog dit soort ervaringen gehad?


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Wij zijn zelf ook een redelijk 'actieve' klas, gehehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow, dat is wel stoer.
    Ik snap dat echt niet. Mensen die stoer gaan vertellen over hoe druk hun klas is en hoe boos de leraar werd, maar als ze zelf voor zo'n klas zouden staan, zouden ze jankend weglopen. En meestal nog beweren dat de leraar niet moet zeuren ook :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oh ik ken het. Ik zat in het begin van dit jaar in een klas met alleen maar jongens. Een regelrechte RAMP. Maar wel altijd gezellig. Vind het jammer dat ik er niet meer zit.
    Maar mijn nieuwe klas is ook leuk.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 20:19 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bullshit schreef:
    Wow, dat is wel stoer.
    Ik snap dat echt niet. Mensen die stoer gaan vertellen over hoe druk hun klas is en hoe boos de leraar werd, maar als ze zelf voor zo'n klas zouden staan, zouden ze jankend weglopen. En meestal nog beweren dat de leraar niet moet zeuren ook :')

    well het was nou niet echt bepaald mijn bedoeling stoer te doen:$
    en ja ik geloof dat ik wel janked weg zou lopen :`D ik en orde houden zijn ook niet super


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Haha, ik dacht dat je het over een magnetron had of zo toen ik je titel zag :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee iegenlijk nog nooit o_O
    Wat heb ik een goeie klas (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    SunshineXJes schreef:
    Nee iegenlijk nog nooit o_O
    Wat heb ik een goeie klas (:

    of mijn klas is gewoon raar :`D


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Iedere week is het bij een ander wel weer raak :'D ik vind het wel gezellig :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sniper schreef:
    Wij zijn zelf ook een redelijk 'actieve' klas, gehehe.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Bullshit schreef:
    Wow, dat is wel stoer.
    Ik snap dat echt niet. Mensen die stoer gaan vertellen over hoe druk hun klas is en hoe boos de leraar werd, maar als ze zelf voor zo'n klas zouden staan, zouden ze jankend weglopen. En meestal nog beweren dat de leraar niet moet zeuren ook :')


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    vorig jaar wel, nu zijn we wel druk en praten veel, maar we zijn wel sitl al shet echt moet.*maar niet tijdens toetsen(A)*


    Food.

    Eh, ja, zo zijn wij ook bij onze Engelse lerares, maar die is zelf net zo erg. Laatst was er een pennengooi wedstrijd tussen haar en de leerlingen. Echt, wtf o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat vind ik echt zo asociaal als je je zo gedraagt tegenover een leraar. Maar goed, ik ben dan ook al volwassen (krul)


    -

    Genius schreef:
    Dat vind ik echt zo asociaal als je je zo gedraagt tegenover een leraar. Maar goed, ik ben dan ook al volwassen (krul)

    Soms maken ze het er zelf naar.

    Ik zit mijn hele leven al in een drukke klas,dus ik ben het gewent. Maar acht ontploffen heb ik pas één of twee keer mee gemaakt.
    Het is echt grappig,het hele jaar door zeuren veel leeftijden dat we zo druk zijn en aan het eind zeggen ze altijd dat we toch wel een leuke klas zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    euhm. Hoe erg zijn jullie dan? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'