• Hoi ik heb van mezelf een soort rossig achtig blond haar (dat is wat de kapper er van maakte, ik zou het zelf gewoon donkerblond noemen), en op dit moment is het een soort niet al te donker bruin (geverfd), ik wil graag weer terug naar mijn eigen haarkleur, maar kan ik dit doen met zilvershampoo? Groetjes!


    “I only want to live in peace, plant potatoes and dream!” - Tove Jansson, Moomin: The Complete Tove Jansson Comic

    Zilvershampoo is voor lichtblond/grijs haar, niet voor bruin haar. ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Zilvershampoo is voor lichtblond/grijs haar, niet voor bruin haar. ;p


    I know, maar iemand zij tegen me dat het ook kon als het haar geverfd was vandaar dat ik het even wilde navragen, bedankt voor je reactie


    “I only want to live in peace, plant potatoes and dream!” - Tove Jansson, Moomin: The Complete Tove Jansson Comic

    Zilvershapoo werkt alleen op de geeltinten van je haar. Mijn zus gebruikt het ook Zij heeft donkerblond haar, maar de zilvershampoo werkt alleen op haar highlights. Dus nee, het gaat niet werken op terug naar je eigen haarkleur te gaan. Daarvoor moet je het echt laten ontkleuren en eventueel nog verven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nope.
    Het is alleen voor blond/grijs haar. Ik heb het gebruikt om de gele gloed uit mijn haar te krijgen net nadat ik het verfde. Het zal dus niet werken met jouw haar. :') Ontkleuren, laten uitgroeien of de kleur die het dichtst tegen jouw haar zit laten verven en dan laten uitgroeien > waardoor je je uitgroei bijna/niet ziet.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 17:06 ]

    volgens mij kan dat niet dus gewoon laten uitgroeien dan maar :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio