Roman Emilio Marchissio ~ King of Hell
Ze drukt een kusje op mijn lippen en al snel voel ik haar armen om mijn middel. "Je weet dat ik me niet heel erg in kan houden als er teveel bloed komt." zegt ze en ik knik. Ik kijk haar rustig aan en leg een hand op haar heup. "Wat zullen ze zeggen als ze ons zien? Misschien denken ze wel gewoon dat we hier wonen omdat we er best normaal uitzien." zegt ze en niet lang daarna voel ik haar vingers over mijn buik en borst omhoog glijden. "Of reizigers." grijnst ze lichtjes. " Of demonen.". Ik lach even bij het laatste. "Darling.. Zolang jij die tandjes en mooie rode oogjes niet tevoorschijn haalt.. Is er niks aan de hand." zeg ik en ik grinnik even. "En ik moet het niet zwart laten worden..." mompel ik. Tja, als ze volledig zwarte ogen zien weten ze gelijk dat er iets niet goed is.
"Maar het is gewoon simpel. Er is namelijk een ding waar veel mensen de fout in gaan.." zeg ik en ik kijk Hope aan. "En dat is vertrouwen. Denk er maar eens over na.". "Ik kan nu of later zo dat veld op lopen en zeggen dat ik hier woon of op vakantie ben, weet ik veel wat. Dat zullen ze zo geloven. Als je dan ook nog laat zien dat je betrouwbaar bent en geen kwade plannetjes smeed, dan heb je het vertrouwen toch. Bouw het op en dan wordt het dodelijk, voor hen dan..." zeg ik. Ik lach kort. "Vertrouwen is een gevaarlijk iets, wat niet veel mensen door hebben. Je zou het niet zomaar weg moeten geven.." zeg ik tot slot en ik laat Hope weer los. "Dus.. Ga niet gelijk op de aanval in, want dan heb je maar een avond fun.. Oké darling?" zeg ik en ik grijns kort naar haar. Ik neem plaats op een omgevallen boomstam en kijk daarna observerend naar de groep. "Het wordt wachten..." mompel ik en ik haal mijn schouders op. Tot ze zelf de bossen gingen verkennen, denk ik.
Mijn blik schiet kort naar het groepje van drie dat verderop staat en een gemene grijns verschijnt op mijn lippen als ik oogcontact met ze heb. Dit gingen ze niet van me winnen, ik ben de King of Hell. En wat zijn hun? Een hybrid, een fallen angel en een... Tja wat was hij. Een demon, ookal noemt iedereen hem Sandman. Ik hield me er niet veel mee bezig in elk geval. Tegen Damian had ik op zich niks, ik ken hem niet heel goed, maar die andere twee zou ik het liefst nu al in de donkerste kelder van mijn huis gooien. Ik kijk weer naar Hope en glimlach kort voor ik terug zak in eigen gedachtes. Veel van mijn krachten en plannen heb ik nooit uitgevoerd hier in het bos, dus de kans dat iemand weet wat ik echt allemaal kan is klein. En daar kon ik wel gebruik van maken.
Sommigen dachten dat ik mijn titel zomaar heb gekregen, maar het heeft me moeite gekost. Veel moeite, maar ik ben waar ik wil zijn. Het koste me veel sluwe, slimme plannen en veel geklooi met mijn krachten maar de titel heb ik en die pakt niemand me zomaar af. Misschien wordt het binnenkort eens tijd dat ik laat zien wat ik in me heb, of niet. Tot nu toe denken sommigen mij nog aan te kunnen, maar dat komt simpelweg omdat ze me nog nooit echt tegen zich hebben gehad. Maar zodra dat gebeurd... That's not gonna be pretty, believe me..
"Hell is saai aan het worden..." mompel ik. Het klinkt natuurlijk heel stom, maar als je er al lang heerst kan het echt saai worden. Vooral als er nooit wat nieuws gebeurd. Ik kijk naar Hope en pak haar hand om haar langzaam naar me toe te trekken zodat ze voor me staat. "Misschien hebben we een queen nodig.. Om de dingen leuker te maken..." zeg ik met een knipoog en ik lach kort..
El Diablo.