• Hallo allemaal!
    Ik ben opzoek naar een co-writer voor een 5sos fanfic.
    Het idee is het volgende:
    Mary is een meisje dat streng gelovig opgevoed wordt door haar ouders. Alles in haar leven draait rond een goede opleiding, een goede reputatie, de kerk en een goede man. In de twee hoofdstukken die ik al geschreven heb, ontmoet Mary een voor haar onbekende jongen -lees Ashton Irwin-. Het tweetal is nogal overdonderd en zien erna uit elkaar snel weer te zien. Wanneer dit niet het geval blijkt te zijn, laat Ashton een brief achter. Dit is het begin van vele brieven en het begin van Mary's nieuwe leven...

    Mijn samenvattingen zijn een beetje crapy maar ik vind het idee zelf heel leuk en ik krijg het maar niet uitgewerkt.
    Vandaar mijn roep om hulp!
    Als je geïnteresseerd bent, twijfel dan niet en laat hier beneden een berichtje achter met de volgende gegevens:

    Naam:
    Leeftijd:
    Verleden tijd/tegenwoordige tijd: (ik verkies vt)
    Schrijfstijl (link naar een story is goed):

    Alvast bedankt voor het reageren!


    Made in China

    Naam: Bo
    Leeftijd: 13
    Verleden tijd/tegenwoordige tijd: (ik verkies vt) Beide
    Schrijfstijl (link naar een story is goed):
    http://www.quizlet.nl/stories/143176/fireproof--liam-j-payne/

    Naam: Iris
    Leeftijd: 16
    VT/TT: Ik schrijf normaal enkel met tegenwoordige tijd, maar ik wil het wel proberen.
    Schrijfstijl : "Ella, schiet op! Die persconferentie wacht niet op jou hoor." , roept mijn beste vriend Caspar van beneden. We gaan naar de persconferentie van 5SOS waar ik namens Target één vraag aan de crew mag stellen. Caspar gaat mee, omdat hij kan rijden, mijn beste vriend is en hij groot fan is van Micheal Clifford. Ik trek snel nog mijn rechter all star aan en ga dan snel naar beneden waar ik ongeveer de auto in word geduwd. Ik maak mijn gordel vast terwijl Caspar naast me in de auto springt en snel gaan we op weg naar de ruimte waar de persconferentie gehouden word. "En heb je er zin in?", zeg ik voor de grap tegen Caspar. We weten allebei dat hij niet kan wachten tot hij Micheal ziet. "Oh , hou op Ella. Ik ben benieuwd welke kleur zijn haar is!"


    Firm believer of all that is magic