• heey, ik schrijf een verhaal ( am I gonna die? | Zayn Malik)
    Alleen nou is mijn probleem dat ik rollen te kort kom, en ik weet er geen meer.
    Dus ik wil aan jullie vragen of jullie er een willen bedenken.
    ik zoek nog:
    -3 meisjes
    -3 jongens

    vul dit even in.
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk(liefst een plaatje):
    achtergrond:
    woonplaats:

    alvast bedankt


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Waar gaat je verhaal over? Dan kunnen mensen hun rollen daarop inspelen, zoals: bestaat 1D al, zit Zayn nog op school, etc.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    1D bestaat niet.
    Zayn zit op school en Harry is zijn beste vriend.
    het is een fantasy verhaal wat gaat over een andere wereld.
    ik zoek mensen die in die andere wereld voorkomen.


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    XxboobearxX schreef:
    1D bestaat niet.
    Zayn zit op school en Harry is zijn beste vriend.
    het is een fantasy verhaal wat gaat over een andere wereld.
    ik zoek mensen die in die andere wereld voorkomen.


    Komen de andere jongens er ook in voor? Ik miet nu huiswerk maken, maar ik wil best kijken na huiswerk maken of ik wat kan verzinnen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    nee alleen Zayn en Harry


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Ik ga een meisje invullen ;)


    Firm believer of all that is magic

    Naam: Theodorette van Liechtenstein , maar ze stelt zich voor als T (uitgesproken als tee)
    Leeftijd: T is 19 jaren jong en op 12 November word ze 20.
    Uiterlijk(liefst een plaatje):

    T is een mooi meisje , ze houd ervan om zichzelf en anderen mooi aan te kleden en dat kan je zien aan de mooie jurken die ze altijd aanheeft. Ze is 1.67 lang en dit is haar natuurlijke haarkleur.
    Achtergrond: T is een elf , enkel beheerst ze al haar gaves nog niet helemaal. Toen haar moeder 2 maanden voor haar 18e verjaardag overleed is ze verhuist naar haar huisje waar ze al een tijd aan werkte en nu kon ze er eindelijk gebruik van maken. T heeft nog geen partner, omdat zij gelooft in ware liefde op het eerste gezicht en geen twijfels meer mogelijk.
    Woonplaats: T woont in de fantasiewereld, in haar huisje


    Firm believer of all that is magic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 19:08 ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Jaimie als weerwolf

    naam: Jaimie Spa
    leeftijd: 20
    uiterlijk(liefst een plaatje):


    (FC: Zoella) Blond haar dat bruin van boven op lijkt. Blauwe ogen. Volle wimpers. Rosige lippen. 1.66 en 57kg.
    achtergrond: Jaimie is een weerwolf. Ze is getransformeerd op haar 15e en kan sinds dien kiezen wanneer ze een weerwolf of een mens wil zijn. Haar vader is ook een weerwolf maar haag moeder niet. Haar oudere Broer Leon is ook een weerwolf.
    woonplaats: in de bossen in londen . In een Huis

    Rol:jongen.
    Naam:jason james jonas.
    Leeftijd:19.
    uiterlijk:

    menselijke vorm.


    Dierlijke vorm.
    Jason is 1.85 en 70kg zwart/bruin haar dobker bruine ogen.
    Achtergrond: jason is een uil .
    Hij kwam er al jong achter dat hij konveranderen in een uil en weet dat nog altijd geheim te houden wel vliegt hij de hele fantasie wereld door waar iedereen het ook weet.
    Woonplaats:jason woont in de fantasie wereld in een huis hij gaat gewoon naar school in de mensen wereld