• Vandaag ben ik voor mijn eerste echo geweest. Ik had zo vreselijk veel stress en zenuwen en een uur en half wachten, maakte dat er dus ook niet beter op.
    Nou ja, toen ik het baby'tje zag, dat hartje hoorden kloppen. Er ging een gevoel van vreugde en liefde door me heen dat ik nog nooit eerder had gevoeld. De tranen stonden dan ook werkelijk in mijn ogen. En om dan naar mijn vriend te kijken, die zelf tranen in zijn ogen had en met een ongelofelijke glimlach naar het scherm keek, maakte het voor mij helemaal perfect.

    *mijn bevallingsdatum is al met een week vervroegd: 26 Februari
    *het is gezond: 10 tenen, 10 vingertjes, geen open ruggetje en gezonde hersentjes
    *de gynaecoloog heeft nog nooit zo een actief kindje meegemaakt. -Dat beloofd voor het moment dat ik het kan beginnen voelen-
    *alleen nog bloed moeten laten nemen voor controle op het syndroom van down -stress-
    *+ ik heb al een hele dag niet gerookt -ik was hard geminderd, maar totaal nog niet gestopt- maar nu ik dat hartje heb horen kloppen en dat klein wondertje heb gezien. Ik vergeef het mezelf nooit als het iets overkomt. En al ga ik helemaal gek worden zonder mijn dagelijkse nicotine. Nope, geen sigaretten meer voor mij!
    *De grootste vraag van al; het geslacht!
    Het is nog niet zeker. Binnen 5 weken weten we het definitief. Maar de gynaecoloog denkt dat het een jongetje is.

    En voor de mensen die foto's willen:



    Een beetje een dikzakje, hé ;x


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat lief ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    aaah wat schattig.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat leuk! Veel succes met de resultaten!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Awh, zo schattig.
    Kan niet wachten om het ook mee te maken (: Veel plezier de komende maanden ^^

    Aaah zo lief. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stradlin schreef:
    Wat lief ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Waaaat cuteeeeeeeee!
    Ik zit hier te glimlachen, echt super lief! <3


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Zo leuk en schattig ziet hij/zij eruit. Ik hoop dat het goed zal blijven gaan met jou en de baby.


    Physics is awesome

    Wat leuk^.^


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik ben blij dat je er zo verheugd over bent!


    Pretty is just a pretty word.

    Nawh


    Firm believer of all that is magic

    Wat ontzettend leuk! ^^


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Aidan schreef:
    Nawh


    26 - 02 - '16

    Schatje, en het is geen dikzakje, dat heet nou schattig baby vet.... (helaas verliezen we dat allemaal)


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    Schatje, en het is geen dikzakje, dat heet nou schattig baby vet.... (helaas verliezen we dat allemaal)

    Maar dat is net zo schattig :')


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.