• Vandaag ben ik voor mijn eerste echo geweest. Ik had zo vreselijk veel stress en zenuwen en een uur en half wachten, maakte dat er dus ook niet beter op.
    Nou ja, toen ik het baby'tje zag, dat hartje hoorden kloppen. Er ging een gevoel van vreugde en liefde door me heen dat ik nog nooit eerder had gevoeld. De tranen stonden dan ook werkelijk in mijn ogen. En om dan naar mijn vriend te kijken, die zelf tranen in zijn ogen had en met een ongelofelijke glimlach naar het scherm keek, maakte het voor mij helemaal perfect.

    *mijn bevallingsdatum is al met een week vervroegd: 26 Februari
    *het is gezond: 10 tenen, 10 vingertjes, geen open ruggetje en gezonde hersentjes
    *de gynaecoloog heeft nog nooit zo een actief kindje meegemaakt. -Dat beloofd voor het moment dat ik het kan beginnen voelen-
    *alleen nog bloed moeten laten nemen voor controle op het syndroom van down -stress-
    *+ ik heb al een hele dag niet gerookt -ik was hard geminderd, maar totaal nog niet gestopt- maar nu ik dat hartje heb horen kloppen en dat klein wondertje heb gezien. Ik vergeef het mezelf nooit als het iets overkomt. En al ga ik helemaal gek worden zonder mijn dagelijkse nicotine. Nope, geen sigaretten meer voor mij!
    *De grootste vraag van al; het geslacht!
    Het is nog niet zeker. Binnen 5 weken weten we het definitief. Maar de gynaecoloog denkt dat het een jongetje is.

    En voor de mensen die foto's willen:



    Een beetje een dikzakje, hé ;x


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat schattig!(heart2)


    Queer zijn is gewoon alles

    Geniet er maar lekker van! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Pama schreef:
    (...)

    Echt? Waar zie je dat? Heb zulk soort foto's nooit begrepen, alles wat ik zie is zijn buikje en zijn hoofd en wat vaag zijn beentjes :')

    Ik heb die foto's ook nooit makkelijk gevonden hoor -a- maar voor het neusje zie je ook nog een "wit plekje" en dat is het handje.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat leuk! Hoe schattig, ahw. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.