• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Ik wil gewoon alles opgeven nu.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh, morgen de TussenTijdse Toets van autorijden. Maar ging ik nu net met papa op de parkeerplaats rijden, schijn ik de hellingproef compleet verkeerd aangeleerd te zijn! Dus nu eindelijk mag ik wel naar een andere rij instructeur, maar wel pas nadat ik de 6 laatste lessen heb afgemaakt. En ik heb nu al 2 maanden geen rijles meer gehad omdat die vent op vakantie ging. En nu moet ik die instructeur gaan bellen om te vragen of hij me morgen ophaald of dat ik er zelf heen moet, maar ik weet nog steeds zijn naam niet!
    Gaat lekker.... :/ Auto rijden is op deze manier echt níét leuk gewoon.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aaah ''Henny'' of ''Henri'' is mijn rij instructeur zijn naam. Ben ik al een stuk verder dan wat ik deze 24 rijlessen was. :Y) Maar gelukkig is het nu voor morgen geregeld. Toch wel spannend hoor..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je maakt zo pissig en verdrietig af en toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blij met m'n nieuwe username


    26 - 02 - '16

    Dit plaatje omschrijft gewoon hoe ik ben D:


    26 - 02 - '16

    Hoe ga ik ooit dit cosplay kostuum maken?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haat aan mensen die denken dat iedereen verschrikkelijk is, behalve zijzelf. Om vervolgens door werkelijk iedereen geliefd te worden.

    Maar ach, ik ben allang blij dat ik internet heb hier, ieeeeh, dat werd tijd. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nog één post.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tot nu toe tevreden met de klas. Zo blij dat er iemand van het middelbaar bij me in de klas zit. Hopelijk word het eindelijk een leuk jaar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind één van mijn schoolopdrachten wel leuk, maar de rest is zo vervelend... Hm.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Krijg je je projectresultaten terug, is het niet goed --' Moeten we dingen verbeteren en shit, ughh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ga even met wat anders schelden of het liefst helemaal niet. Mijn oma is er aan overleden, doe normaal zeg.


    26 - 02 - '16

    Ik wil snel de volgende kijken. Als ik opschiet met de post(s), dan kan ik verder kijken! Yess ~ Fighting. C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blij met mijn pf gemaakt door mijn vriend ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.