• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik bedoel alle katten die gered moeten worden, haha. Ik ben altijd zo enorm emotioneel als ik ongesteld ben, dan krijg ik dit soort dingen.


    jij niet alleen schatje haha. Als ik ongesteld ben dan jank ik om zo'n beetje alles. Zelfs om de kleine zeemeermin xD Gelukkig ben ik er net vanaf.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Handles schreef:
    (...)

    Ik bedoel alle katten die gered moeten worden, haha. Ik ben altijd zo enorm emotioneel als ik ongesteld ben, dan krijg ik dit soort dingen.


    Loesje moest ook gered worden van langs de weg!
    Maar just kidding, ik begrijp je punt. En het is wel een goed iets hoor, als je je voor de dieren inzet! c:
    Hmm mijn ongesteldheid begint zondag terwijl ik woensdag al de pil niet meer slik, lol. En dan dinsdag begin ik weer. Dus ik ben maar 3 daagjes ongesteld. Is wel prettig, hahaha. Maar hmm ik ben nooit mega emotioneel. Wel zeer snel pissig hahaha. Oh en een vreetzak. Maar we hebben niets in huis dus ik moet honger gaan lijden. :'D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    'Teenage dirtbag ja das een vet leuk nummer!' 'Oohja? Weet je wie t zingt dan?' 'Jaa One Direction!' ' .....-_-" nee lieve schat, die hebben het gecovered. Het origineel is van Wheatus.' 'Echt niet!' '.....-_-""" '


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Escapism schreef:
    (...)

    Loesje moest ook gered worden van langs de weg!
    Maar just kidding, ik begrijp je punt. En het is wel een goed iets hoor, als je je voor de dieren inzet! c:
    Hmm mijn ongesteldheid begint zondag terwijl ik woensdag al de pil niet meer slik, lol. En dan dinsdag begin ik weer. Dus ik ben maar 3 daagjes ongesteld. Is wel prettig, hahaha. Maar hmm ik ben nooit mega emotioneel. Wel zeer snel pissig hahaha. Oh en een vreetzak. Maar we hebben niets in huis dus ik moet honger gaan lijden. :'D hahaha


    Yeah, maar mijn ouders willen niet meer katten, haha.

    Oh, ik wel. x_x Ik ben eraan gewend geraakt om júist niet meer emotioneel te zijn door mijn medicijnen, dus dit komt weer als een harde klap aan, haha. Constant huilen om de tv. Ik ben ook altijd snel boos dan, maar niet meer zo erg als vroeger, haha. Voor ik aan de pil begon, was ik echt een bom!
    Toevallig ben ik bezig met een Detox kuur, waardoor ik niet zo'n trek heb in vette dingen (gelukkig!) en ik denk dat ik dat maar elke keer ga doen als ik ongesteld moet worden.


    Your make-up is terrible

    Ik wil echt gillen en schreeuwen en met dingen gooien, maar omdat dat niet kan krop ik alles maar op.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Handles schreef:
    (...)

    Yeah, maar mijn ouders willen niet meer katten, haha.

    Oh, ik wel. x_x Ik ben eraan gewend geraakt om júist niet meer emotioneel te zijn door mijn medicijnen, dus dit komt weer als een harde klap aan, haha. Constant huilen om de tv. Ik ben ook altijd snel boos dan, maar niet meer zo erg als vroeger, haha. Voor ik aan de pil begon, was ik echt een bom!
    Toevallig ben ik bezig met een Detox kuur, waardoor ik niet zo'n trek heb in vette dingen (gelukkig!) en ik denk dat ik dat maar elke keer ga doen als ik ongesteld moet worden.


    Oh ja dan zul je inderdaad het verschil goed merken! Sterkte dan maar? :p haha

    Voordat ik aan de pil begon kon ik gewoon niet meer van de bank af komen door de pijn. Het was echt vreselijk, hoewel ik het niet zo erg vond om niet naar school te hoeven op die dagen. :') Maar ik ging toch wel liever naar school dan met die vreselijke buikpijn rond te lopen, dus ben ik op de pil gegaan. c: En nu valt de buikpijn reuze mee. ^^

    Detox kuur? Wat is dat precies?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Oh ja dan zul je inderdaad het verschil goed merken! Sterkte dan maar? :p haha

    Voordat ik aan de pil begon kon ik gewoon niet meer van de bank af komen door de pijn. Het was echt vreselijk, hoewel ik het niet zo erg vond om niet naar school te hoeven op die dagen. :') Maar ik ging toch wel liever naar school dan met die vreselijke buikpijn rond te lopen, dus ben ik op de pil gegaan. c: En nu valt de buikpijn reuze mee. ^^

    Detox kuur? Wat is dat precies?


    Dat had ik ook, echt vreselijk. x_x

    Iets dat ik drink, het is een ontgifting voor je lichaam. Hierdoor wordt lichaam gezonder, zou je meer energie moeten krijgen en raak je overtollig vocht kwijt. Ik merk vooral dat ik geen trek heb in vette dingen, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik voel me net een kindje op de avond voor 5 december.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Natuurlijk vraag je haar om dat te doen, in plaats van mij. Such logic. Such trust.
    Not.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 23:11 ]


    Handles schreef:
    (...)

    Dat had ik ook, echt vreselijk. x_x

    Iets dat ik drink, het is een ontgifting voor je lichaam. Hierdoor wordt lichaam gezonder, zou je meer energie moeten krijgen en raak je overtollig vocht kwijt. Ik merk vooral dat ik geen trek heb in vette dingen, haha.


    .. Dat klinkt eigenlijk best wel heel erg nice Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BoterBabbelaar schreef:
    Mijn redenering van Under the Dome is juist geweest.
    Sam wil de vier handen vermoorden en heeft Angie vermoord en Melanie komt vanuit het meer.
    BAM, ik had het goed. Al vanaf het begin. :Y)


    Melanie is terug gekomen omdat Angie vermoord is. Hierdoor zijn de vier handen weer compleet. Tenminste, dat is wat ik denk waarom ze terug is gekeerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Escapism schreef:
    (...)

    .. Dat klinkt eigenlijk best wel heel erg nice Ö


    Yep, haha. En het smaakt naar ijsthee. Je moet het mengen met water. Het is deze.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Yep, haha. En het smaakt naar ijsthee. Je moet het mengen met water. Het is deze.


    Klinkt chill


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Handles schreef:
    (...)

    Yep, haha. En het smaakt naar ijsthee. Je moet het mengen met water. Het is deze.


    Hmmm ga ik onthouden. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fuck youuuuuuu D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.