• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    (...)

    :c


    Niet omdat jij niet komt, hoor. ;3 Ik ben blij dat je dinsdag komt.


    Your make-up is terrible

    Ga maar lekker door met mij af te zeiken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Handles schreef:
    (...)

    Niet omdat jij niet komt, hoor. ;3 Ik ben blij dat je dinsdag komt.


    ik ook :3, wats er dan aan de hand dear?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    ik ook :3, wats er dan aan de hand dear?
    Ze heeft een hele mooie sporthorloge gekregen die je kunt verbinden met je telefoon, maar hij doet het niet op haar/mijn telefoon. Echt heel stom :C


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ze heeft een hele mooie sporthorloge gekregen die je kunt verbinden met je telefoon, maar hij doet het niet op haar/mijn telefoon. Echt heel stom :C


    awh das écht kut


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ga weg, stomme kut vlieg D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik weet echt niet wat ik nou moet doen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aan de ene kant ben ik misselijk as fuck omdat ik niet naar die kutschool wil, maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot ik iedereen van internaat terugzie! *O*

    Nooit gedacht dat het best wel zou meevallen, lol.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kom online D:


    wat was dit ookalweer

    Ik weet dat het het beste voor je is, en ik sta ook volledig achter je keuze.
    Maar het is gewoon zo moeilijk te beseffen dat je er over een paar dagen niet meer zal zijn.
    Dat ik je nooit meer zie lachen, nooit meer zie huilen. Dat ik nooit meer met je kan lachen of weet ik veel wat.

    Lieve oma, al tijden ben jij niet meer diegene die je ooit was en nu je al helemaal niks meer kan snap ik dat euthanasie de enige uitweg is.
    Al 5 jaar lang strijd jij om het leven en ik ben trots dat jij mijn sterke, lieve, behulpzame en koppige oma was.
    Vaarwel.

    Omdat ik het ergens kwijt moet, ik dagboeken haat en ik opeens dit topic zag staan en dacht; waarom niet.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naharis schreef:
    Ik weet dat het het beste voor je is, en ik sta ook volledig achter je keuze.
    Maar het is gewoon zo moeilijk te beseffen dat je er over een paar dagen niet meer zal zijn.
    Dat ik je nooit meer zie lachen, nooit meer zie huilen. Dat ik nooit meer met je kan lachen of weet ik veel wat.

    Lieve oma, al tijden ben jij niet meer diegene die je ooit was en nu je al helemaal niks meer kan snap ik dat euthanasie de enige uitweg is.
    Al 5 jaar lang strijd jij om het leven en ik ben trots dat jij mijn sterke, lieve, behulpzame en koppige oma was.
    Vaarwel.

    Omdat ik het ergens kwijt moet, ik dagboeken haat en ik opeens dit topic zag staan en dacht; waarom niet.


    nahhh. Ik leef ontzettend met je mee!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Fuck my life )':


    26 - 02 - '16

    Why do I like you? We hebben alleen maar gepraat


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    *Klop klop klopklopklop*
    Do you wanna build a snowmaaan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Omh, dit kan niet goed zijn - 3 episodes achter elkaar gekeken en 4de komt eraan. Drama addicted much? :9~

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 21:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.