• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Yeah, mijn pa is kampioen!!!! Op naar het wereldkampioenschap en dan de tweede keer wereldkampioen. Pap, ik ben trots op je!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Yes, eindelijk mijn nachtkasttafelding hierzo met een goede lamp. En mijn username veranderd. Fucking chill.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je stelt je best wel heel erg aan... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Worst day ever.


    26 - 02 - '16

    Mijn laptop is nu al minstens anderhalf uur aan het updaten en hij stopt er niet mee, zelfs niet als ik hem uitzet. Hoe moet ik dat ding morgen mee naar school nemen als hij nu al niet meer doet waar ik naar vraag?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Escapism schreef:
    Je stelt je best wel heel erg aan... :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shit happens, get over it.


    Your make-up is terrible

    Ugh! Sommige mensen zijn zo irritant en verpesten het zo erg voor anderen. Ik was lekker buiten aan het vliegen met mijn Quadcopter, komt er opeens een van onze buren naar buiten die doet dingen gaat zeggen als "Vlieg maar weg", "Crash hem eens", etc.
    Vraag hij me na een tijdje of ik wel een vergunning heb om hem te vliegen. Antwoord ik dus naar de waarheid: "Nee, dat heb ik niet, omdat het niet nodig is." "Wie zegt dat?" "Dat staat zo beschreven in de regelgeving van modelbouw vliegtuigjes." Die kerel gromt alleen maar.
    Vraag hij mij later of ik er een camera aan heb zitten. Laat ik die net eraf gehaald hebben, omdat ik wilde zien wat voor flips hij kon doen (en omdat je 's avonds toch niks kunt zien, omdat het een crappy camera is). Dus ik zeg dat hij het niet heeft en laat het aan hem zien. In de hoop dat hij daarna zijn mond houdt en hopend dat hij hem niet kapot maakt. Nouja, die kerel gromt nog eens, zegt dat hij niet van die dingen gediend is en dat hij het niet vertrouwd.

    Ik probeer het nog wat meer te kalmeren en uiteindelijk is hij naar binnen gegaan, maar voor mij was het plezier er wel af. Ugh, ik dacht dat ik in een leuke straat woonde, blijkbaar niet.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 22:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ugh! Sommige mensen zijn zo irritant en verpesten het zo erg voor anderen. Ik was lekker buiten aan het vliegen met mijn Quadcopter, komt er opeens een van onze buren naar buiten die doet dingen gaat zeggen als "Vlieg maar weg", "Crash hem eens", etc.
    Vraag hij me na een tijdje of ik wel een vergunning heb om hem te vliegen. Antwoord ik dus naar de waarheid: "Nee, dat heb ik niet, omdat het niet nodig is." "Wie zegt dat?" "Dat staat zo beschreven in de regelgeving van modelbouw vliegtuigjes." Die kerel gromt alleen maar.
    Vraag hij mij later of ik er een camera aan heb zitten. Laat ik die net eraf gehaald hebben, omdat ik wilde zien wat voor flips hij kon doen (en omdat je 's avonds toch niks kunt zien, omdat het een crappy camera is). Dus ik zeg dat hij het niet heeft en laat het aan hem zien. In de hoop dat hij daarna zijn mond houdt en hopend dat hij hem niet kapot maakt. Nouja, die kerel gromt nog eens, zegt dat hij niet van die dingen gediend is en dat hij het niet vertrouwd.

    Ik probeer het nog wat meer te kalmeren en uiteindelijk is hij naar binnen gegaan, maar voor mij was het plezier er wel af. Ugh, ik dacht dat ik in een leuke straat woonde, blijkbaar niet.


    Dit had zo mijn achter buurman kunnen zijn. Sommige mensen kunnen alleen maar zeuren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Dit had zo mijn achter buurman kunnen zijn. Sommige mensen kunnen alleen maar zeuren.
    I feel you. Echt, ik ben nu zo chagrijnig. Dat iemand zo irritant kan zijn, jezus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan mezelf echt niet langer meer voor d gek houden. Dit is gewoon overduidelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Okay, 5e aflevering - als we die kutmug kunnen vinden D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog 335 woorden. Ik kan het wel. Sooo tired.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nee, ik heb geen zin om verstoppertje te spelen - kom gewoon tevoorschijn, zodat ik je dood kan slaan.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 23:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom gaan alle liedjes tegenwoordig over kont.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."