• Hebben jullie ideeen voor mijn series aantrekkelijker te maken ?

    whaaah XD veel mensen >_>

    euhm... coole titel :P

    en als dat niet lukt...geen idee :P
    Xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    kleur, reclame...
    leuwk plaatje, dan zie je ook wie hem heeft gemaakt. xx.(K)

    Maak reclame [doormiddel van topics etc]
    Laat mensen er een rol in spelen ;)
    Dan komen er mensen op de rollen af en moeten ze ook wel de Quiz maken.
    Coole titels ;)

    xxx

    Ik heb de titel verandert omdat mensen zo misschien beter weten wat ze te wachten staat als ze deze topic openen (A)

    kleurtjes :D

    aantrekkelijke titel, leuke uitkomst namen, en grappige plaatjes die erbij horen..

    en een goed geschreven verhaal om de mensen te behouden;P


    My fairytail stinks, does yours?

    realistisch schrijven
    veel mensen vinden t echt gwn kut als je dag 1 toevallig na het concert ontmoet, dag 2 je fav bandlid jou toevallig ook leuk vind en t fav bandlid van je vriendin waar je toevallig mee was haar leuk vind en dag 3 jullie een relatie hebben. na een week ga je samenwonen trouwen krijg je kinderen etc.
    realiteit aub. ^^

    ja je moet zien da je titl aantrekt vooral:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    gewoon een leuke, pakkende titel verzinnen. ik heb er zelf ook een paar met, wat ik vind, een leuke titel, maar ze worden nog niet vaak gemaakt. dus ik denk dat je beter reclame kan maken ofzo, als dat al helpt..

    en zoals lissaxkitty al zegt, gewoon realistisch schrijven. dat vinden de meeste mensen het leukste om te lezen..

    Als je fans heb, probeer die dan gewoon te houden. En om ze meer te laten maken? Geen reclame! Dat irriteert mensen verschrikkelijk, dus dat is het laatste wat je moet doen. Zorg gewoon dat het er mooi en verzorgd uitziet, en de titel is altijd het belangrijkst! Succes.

    Kus!

    Wat meestal wel hebt is een inleiding waar je van denkt die wil ik maken en ohmm tjaa je titel m,oet leuk zijn XxX

    door hem in ed spotlight te plaatsen!!

    de mijne werden toen ook meer gemaakt :D

    ja idd in de spotlight=dan word die echt serieus veel meer gemaakt!!!;)