• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Ik snap niet dat mensen mij gaan feliciteren omdat Nikki jarig is. Makes no sense to me...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toen was je telefoon afgepakt --''


    wat was dit ookalweer

    Dauth schreef:
    Ik snap niet dat mensen mij gaan feliciteren omdat Nikki jarig is. Makes no sense to me...


    Omdat ze je vriendin is denk ik?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dauth schreef:
    Ik snap niet dat mensen mij gaan feliciteren omdat Nikki jarig is. Makes no sense to me...


    omdat ze je vriendin is slimmerik :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zo zenuwachtig voor zometeen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Zo zenuwachtig voor zometeen!


    You can do it!


    Your make-up is terrible

    Alweer? Slaap je nou alweer? Verdomme, wake the fuck up.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Handles schreef:
    (...)

    You can do it!


    Thanks. c:
    Ik heb echt verschrikkelijke buikpijn van de spanning en hoofdpijn is er ook aan het komen. En ik heb nu net al asperientjes genomen dus die mag ik niet meer nemen. :')
    How's your birthday so far, birthdaygirl? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Thanks. c:
    Ik heb echt verschrikkelijke buikpijn van de spanning en hoofdpijn is er ook aan het komen. En ik heb nu net al asperientjes genomen dus die mag ik niet meer nemen. :')
    How's your birthday so far, birthdaygirl? ^^


    Awh, dat is rot, zeg. ;c

    Wel leuk, ghehe. Mijn moeder kwam me wakker maken met thee, ze kwam bij mij op bed liggen, maar helaas is ze ziek. Nu ben ik op school, waar ze amper geloven dat ik 22 geworden ben, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Awh, dat is rot, zeg. ;c

    Wel leuk, ghehe. Mijn moeder kwam me wakker maken met thee, ze kwam bij mij op bed liggen, maar helaas is ze ziek. Nu ben ik op school, waar ze amper geloven dat ik 22 geworden ben, hahaha.


    Jup. :/ Het is echt zwaar vervelend. Maar niets aan te doen helaas. Ik ga gewoon tigduizend keer naar de wc en heb erge pijn. :')

    Haha dat is lief inderdaad. c: Wel jammer dat je moeder ziek is though. Beterschap voor dr!
    Hahaha hoe oud zijn al je klasgenoten dan, dat ze het niet geloven? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Jup. :/ Het is echt zwaar vervelend. Maar niets aan te doen helaas. Ik ga gewoon tigduizend keer naar de wc en heb erge pijn. :')

    Haha dat is lief inderdaad. c: Wel jammer dat je moeder ziek is though. Beterschap voor dr!
    Hahaha hoe oud zijn al je klasgenoten dan, dat ze het niet geloven? :p


    Nou gelukkig is het weer snel voorbij!

    Zal ik tegen haar zeggen. ;3
    Oh, tussen de 17 en 20, maar ze vinden me er niet uitzien als 22, haha. Ik moest vorig jaar ook al bewijzen dat ik 21 was met mijn ID.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Nou gelukkig is het weer snel voorbij!

    Zal ik tegen haar zeggen. ;3
    Oh, tussen de 17 en 20, maar ze vinden me er niet uitzien als 22, haha. Ik moest vorig jaar ook al bewijzen dat ik 21 was met mijn ID.


    Jaa dat is waar. Of naja eerst een uur rijles met die verschrikkelijke rij instructeur, en daarna een uur rijden voor die TTT. En dan nog naar huis rijden met die rij instructeur. :/ Dus half 3 ben ik thuis en 12 uur is die rij instructeur hier al.....


    Okido. ^^
    Ooh sowieso zit je dan bij jonge mensen in de klas. Wel logisch dat ze dan niet denken dat je 22 bent. Ook zie je er een stuk jonger uit inderdaad. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Jaa dat is waar. Of naja eerst een uur rijles met die verschrikkelijke rij instructeur, en daarna een uur rijden voor die TTT. En dan nog naar huis rijden met die rij instructeur. :/ Dus half 3 ben ik thuis en 12 uur is die rij instructeur hier al.....


    Okido. ^^
    Ooh sowieso zit je dan bij jonge mensen in de klas. Wel logisch dat ze dan niet denken dat je 22 bent. Ook zie je er een stuk jonger uit inderdaad. (:


    Dat is lang. ;o Maar je mag toch wel naar een andere binnenkort? ;3

    Yeah, haha. No wrinkles, bitch!
    Roken conserveert. 8D


    Your make-up is terrible

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Melanie is terug gekomen omdat Angie vermoord is. Hierdoor zijn de vier handen weer compleet. Tenminste, dat is wat ik denk waarom ze terug is gekeerd.


    Ik denk dat ze terug is voor meer. Maar nu Sam dood is komen we nooit achter alles denk ik. Want hij speelde best een grote rol in het raadsel hahah

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 11:36 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Handles schreef:
    (...)

    Dat is lang. ;o Maar je mag toch wel naar een andere binnenkort? ;3

    Yeah, haha. No wrinkles, bitch!
    Roken conserveert. 8D


    Ik heb nog 4 tot 6 lessen over. Sowieso moet ik dan praktijk doen en als ik zak mag ik EINDELIJK naar een andere rij instructeur. Omdat ik de hellingproef niet heb aangeleerd door de handrem te gebruiken. Dat hebben we maar 1 of 2 keer gedaan en verder met de hellingproef gebruik ik de rem en koppeling enzo. Dat is volgens papa fout.. :/


    Hahaha awesomeee! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •