• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Oude liedjes luisteren is leuk *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zo hard in een nineties-mood, damn. En ik kan niet wachten op maandag want dan zie ik die jongen weer, oh my god. :9~

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 22:14 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vraag me af waarom in godsnaam ik nog moeite doe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik mis je zo :C


    26 - 02 - '16

    Brownstone schreef:
    Ik ben zo hard in een nineties-mood, damn. En ik kan niet wachten op maandag want dan zie ik die jongen weer, oh my god. :9~


    Nou dit is echt precies mijn leven op dit moment.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik moet for some reason telkens huilen bij dit liedje T-T


    26 - 02 - '16

    I hate myself


    I fake a smile, so I won't let you down

    Whut. Dat mens heeft zelfs een kind? I can not imagine who wanted to have sex with her. Sowieso dat ze kinderen kan baren met die aandoening! Ik vind het allemaal maar heel raar. Wel leuk natuurlijk voor die vrouw dat ze nog leeft, maar toch. O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Antithese schreef:
    (...)

    Nou dit is echt precies mijn leven op dit moment.

    Dat kan geen toeval zijn. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Just put an end to it already. Ik ben het echt beu.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Escapism schreef:
    Whut. Dat mens heeft zelfs een kind? I can not imagine who wanted to have sex with her. Sowieso dat ze kinderen kan baren met die aandoening! Ik vind het allemaal maar heel raar. Wel leuk natuurlijk voor die vrouw dat ze nog leeft, maar toch. O.o


    Ikr!


    Your make-up is terrible

    ^ Wacht, over wie of wat hebben jullie het? (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Handles schreef:
    (...)

    Ikr!


    Ook TLC? :'D
    Alleen papa kijkt nu een of andere film op rtl5 dus geen vage vrouw voor mij meer om te kijken. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Ook TLC? :'D
    Alleen papa kijkt nu een of andere film op rtl5 dus geen vage vrouw voor mij meer om te kijken. :')


    Yeah, haha. Het is toch afgelopen nu. Geen idee wat ze met dat ding gedaan hebben...


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Yeah, haha. Het is toch afgelopen nu. Geen idee wat ze met dat ding gedaan hebben...


    Oooh niks gemist dus. :Y)
    Wel raar dat ze niet hebben laten zien dan wat er met die moedervlek/obesitasbonkvet hebben gedaan. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •