• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

Your make-up is terrible

Sigil schreef:
    (...)

omdat ze je vriendin is slimmerik :p
    Ja, maar.. Ik blijf het raar vinden, net zoals het feliciteren van de ouders van een kind. Waarvoor feliciteer je ze? Dat hun kind nog steeds leeft en ouder is geworden? Ik vind het maar raar. (cat)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Kind, ik vraag gewoon lief of je stil wilt zijn. Ga je de bitch uithangen en bot antwoorden, ja sorry, maar ik vraag het toch lief?

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Waarom kan ik me nu niet concentreren? Ik had al moeite met dit berichtje typen om niet iets anders te doen. Zo vervelend

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Dauth schreef:
    (...)Ja, maar.. Ik blijf het raar vinden, net zoals het feliciteren van de ouders van een kind. Waarvoor feliciteer je ze? Dat hun kind nog steeds leeft en ouder is geworden? Ik vind het maar raar. (cat)

Daarom feliciteer je toch iedereen?

Your make-up is terrible

Nikki waarom heb ik geen antwoord op fb???? D:

Ich liebe dich 27.12.23

Lieve Fabiënne, wil je nu alsjeblieft stoppen met uitstellen en gewoon aan je huiswerk van volgende week beginnen? D:

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Stop eens met zeuren over dat we bij elkaar passen. Hij is op iemand anders en ik heb jou niet nodig om de onmogelijkheid er meer in te wrijven.

wat was dit ookalweer

Handles schreef:
    (...)

Daarom feliciteer je toch iedereen?
    Ik doe het omdat het van mij verwacht wordt, niet omdat ik het logisch vind.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Dauth schreef:
    (...)Ja, maar.. Ik blijf het raar vinden, net zoals het feliciteren van de ouders van een kind. Waarvoor feliciteer je ze? Dat hun kind nog steeds leeft en ouder is geworden? Ik vind het maar raar. (cat)

Ik denk dat het gewoon een beleefdheidsvorm is die verder geen logische reden heeft. ;)

OT: Hmpf ik moet douchen maar ik wil niet... Ik kan ook morgen ochtend douchen, maari k hou er niet van om in de ochtend te douchen. Ugh, ik ga al douchen. :/

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Kap met mij te stalken via Q, ffs.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Ik heb de laatste tijd echt goede vrienden gemaakt hier en ik heb zin in vrijdag. ;3

Your make-up is terrible

Handles schreef:
    Ik heb de laatste tijd echt goede vrienden gemaakt hier en ik heb zin in vrijdag. ;3

Ik ook! Ik ook! Ik ook! c:

Urg, dat die mensen eens stoppen met bellen en me gewoon laten aansterken...

"Ignite, my love. Ignite."

Hmm.... zal ik vrijdag voor de verandering eens die theatrale jurk aantrekken met mijn rode baret? Staat natuurlijk wel beter in het winkelcentrum, maar ik wil niet voor gek staan en ik ben jurken niet gewend. Maar aan de andere kant is de normale alledaagse kleding weer te normaal, ben ik bang. En nu de vakantie klaar is moet ik toch wel iets gaan doen om toch de aandacht van de mensen te trekken en wat geld te verdienen zodat ik de benzine voor mijn accordeonlessen kan betalen.. Moeilijke beslissingen...

Escapism schreef:
    Hmm.... zal ik vrijdag voor de verandering eens die theatrale jurk aantrekken met mijn rode baret? Staat natuurlijk wel beter in het winkelcentrum, maar ik wil niet voor gek staan en ik ben jurken niet gewend. Maar aan de andere kant is de normale alledaagse kleding weer te normaal, ben ik bang. En nu de vakantie klaar is moet ik toch wel iets gaan doen om toch de aandacht van de mensen te trekken en wat geld te verdienen zodat ik de benzine voor mijn accordeonlessen kan betalen.. Moeilijke beslissingen...

Jaaa, doen! Misschien doe ik ook wel een jurk aan dan. 8D

Your make-up is terrible