• Ik zal even bij het begin beginnen.

    Zoals sommige het zich nog kunnen herinneren, heb ik een zware break- up gehad in november waarbij mijn ex niet de echte reden ervan had vertelt.

    Na een hele depressieve periode, heb ik een hoop in mijn leven veranderd en ik voel weer helemaal lekker in mijn vel. Ik ben definitief over hem heen( in hoeverre je het kunt noemen. Hoewel de break-up wel de nodige damage heeft achtergelaten. Ik heb een hoop mensen aan de kant geschoven die mij leuk vonden (gelukkig begrepen ze mijn problemen wel). En nu komt het:

    ( Ik noem geen naam of geslacht aangezien die persoon op Q zit ook)

    Ik weet niet zeker of ik diegene nou leuk vind of niet door de damage die ik heb opgelopen. Ik heb op een of andere manier die specifieke gevoelens verbannen ofzo. Maar ik word helemaal warm van binnen door de kleine dingen die diegene doet maar ik droom of fantaseer( vat het niet alleen seksistisch op) over diegene. Ik wil het ook niet negeren of ,alweer, aan de kant schuiven. Maar ik ben ook bang dat het maar een vlaag is zeg maar.

    Ik ben niet specifiek opzoek ofzo, absoluut niet maar dit gebeurde van een op de andere dag. Ik weet niet goed wat ik ermee moet want het voel gewoon ontzettend goed,dat warm gevoel maar aan de andere kant wil ik niet meer op die manier pijn gedaan worden.

    Nouja, in ieder geval bedankt voor het lezen
    (flower)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 23:09 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je moet bedenken dat niet elke persoon hetzelfde is. Eerlijk zijn tegenover een persoon over hoe je je voelt is niet verkeerd denk ik, moest die je persoon je afwijzen is het even moeilijk, maar daar kom je wel over. Als iets even misgaat, vind ik niet dat je bang hoeft te zijn voor wat de toekomst brengt. Ik zou zeggen, ga ervoor, vertel die persoon eerlijk wat je voelt en kijk dan verder. Succes in ieder geval!


    16 - 09 - '17

    Ik zou het gewoon even aankijken, goed nadenken over wat je nu precies wilt of je er al klaar voor bent of niet, en dan moet het goed komen!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Soe schreef:
    Je moet bedenken dat niet elke persoon hetzelfde is. Eerlijk zijn tegenover een persoon over hoe je je voelt is niet verkeerd denk ik, moest die je persoon je afwijzen is het even moeilijk, maar daar kom je wel over. Als iets even misgaat, vind ik niet dat je bang hoeft te zijn voor wat de toekomst brengt. Ik zou zeggen, ga ervoor, vertel die persoon eerlijk wat je voelt en kijk dan verder. Succes in ieder geval!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kruml schreef:
    Ik zou het gewoon even aankijken, goed nadenken over wat je nu precies wilt of je er al klaar voor bent of niet, en dan moet het goed komen!


    wat was dit ookalweer

    Kruml schreef:
    Ik zou het gewoon even aankijken, goed nadenken over wat je nu precies wilt of je er al klaar voor bent of niet, en dan moet het goed komen!


    Dat doe ik sws al, ik wil niks overhaast doen al heb ik er wel het handje van om dat te doen.

    @ Soe

    Het klopt wat je zeg maar ik heb ook fouten gemaakt in mijn vorige relatie en daar ben ik ook bang voor om ze te maken.

    een daarvan is bezitterigheid en complete toewijding wat lijdt door verstikking van diegene. Maar om dat af te leren is moeilijk, ik ben zat mensen verloren...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    Dat doe ik sws al, ik wil niks overhaast doen al heb ik er wel het handje van om dat te doen.

    @ Soe

    Het klopt wat je zeg maar ik heb ook fouten gemaakt in mijn vorige relatie en daar ben ik ook bang voor om ze te maken.

    een daarvan is bezitterigheid en complete toewijding wat lijdt door verstikking van diegene. Maar om dat af te leren is moeilijk, ik ben zat mensen verloren...


    Iedereen is wel eens bang om fouten te maken, ook in een relatie, maar als je niks probeert weet je ook niet hoe het gaat uitpakken.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Iedereen is wel eens bang om fouten te maken, ook in een relatie, maar als je niks probeert weet je ook niet hoe het gaat uitpakken.


    true...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    true...


    Het komt wel goed ;)


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Het komt wel goed ;)


    I know maar hetis gewoon een beetje lastig enzo.

    En dan die wat als situaties en versiertrucs die door mijn hoofd gaan xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat jouw ex heeft gedaan, doet niet iedereen. Kijk aan of het inderdaad een vlaag iets, een fling, een kleine crush. Geef jezelf de kans om dat te hebben. Zoals je al zegt, je voelt je lekker in je vel, dan mag je best ook een fling hebben. Misschien bloeit er iets op, misschien niet, maar vergeet niet dat een onschuldige crush best mag. Laat het lekker over je heen komen - misschien is het inderdaad een vlaag en is het over een tijdje voorbij, misschien gebeurt er iets tussen jullie.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    I know maar hetis gewoon een beetje lastig enzo.

    En dan die wat als situaties en versiertrucs die door mijn hoofd gaan xD


    Snap ik, maar toch denk ik dat het goed komt.


    16 - 09 - '17

    Ik zeg je een break up doet pijn en neemt enkele wonden mee die ook weer open kunnen gaan, je moet doen waar je je goed bij voelt, als iets niet juist voelt moet je het niet doen en het kan moeilijk zijn maar heel veel personen kunnen je wel begrijpen. Een break up is nooit leuk en het gaat een tijdje duren voordat je weer verliefd wordt en ik snap dat je niet zo overhaastig wil zijn of weer pijn gedaan wil worden. Tijd kan helen maar je moet ook aan jezelf denken of je het wel wil of niet. Ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen. Ik snap je volkomen het is gewoon allemaal raar en een mengelmoes. Ik heb dit ook gehad toen ik gedumpt werd en het was zo raar. Maar ik vertel je, doe waar je je goed bij voelt en kijk het even aan, het komt goed :')

    Gusteau schreef:
    Wat jouw ex heeft gedaan, doet niet iedereen. Kijk aan of het inderdaad een vlaag iets, een fling, een kleine crush. Geef jezelf de kans om dat te hebben. Zoals je al zegt, je voelt je lekker in je vel, dan mag je best ook een fling hebben. Misschien bloeit er iets op, misschien niet, maar vergeet niet dat een onschuldige crush best mag. Laat het lekker over je heen komen - misschien is het inderdaad een vlaag en is het over een tijdje voorbij, misschien gebeurt er iets tussen jullie.


    Thanks dat helpt wel een beetje.

    Ik was laatst wel blij dat ik een nieuwe celeb crush kreeg, god dat had ik gemist zeg xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @ de rest thanks (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    Thanks dat helpt wel een beetje.

    Ik was laatst wel blij dat ik een nieuwe celeb crush kreeg, god dat had ik gemist zeg xD


    Kijk, zo moeten we het hebben! Wie is de gelukkige? :Y)

    Maar even serieus: fouten maken is menselijk. Wat is je optie dan? Nooit meer verliefd worden en een relatie aangaan? Even heel eerlijk, dat wil je ook niet, lijkt me. Kijk naar jezelf in een relatie. Je weet dat je bezitterig bent. Misschien moet je dan juist langzaam een relatie opbouwen júíst zodat je de tijd hebt om niet te bezitterig te worden. Dan heb je de ruimte om aan jezelf te werken in de relatie en als stel in jullie relatie. Maar een relatie moet niet zo voelen alsof je alsmaar je best moet doen om je in te houden, want dan is een zeer cruciaal punt weg in je relatie: het gemak van samen zijn, die ongedwongenheid. Je zal eraan moeten werken, maar die balans vind je wel. Misschien moet je niet te hard je best doen om niet weer fouten te maken of om niet weer in je oude patroon te vallen, probeer juist je patroon te doorbreken met andere dingen. Het kost meer energie, want veranderingen kosten de mens eenmaal veel energie, maar je krijgt er een hoop voor terug. Laat de veranderingen alleen niet negatief zijn, maar ook positief. Werk niet slechts aan je bezitterigheid, werk ook aan het gevoel van verassing in jullie relatie, om wat te noemen. Doe vooral wat goed voelt en probeer een balans te vinden tussen denken en doen. Want liefde is vóélen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife