Louis Malik - Tomlinson
Mijn hoofd lag tegen de rugleuning, toekijkende door het raam hoe Floyd en Diana druk bezig waren met de sneeuw, die langzaam maar zeker neer dwarrelde in de tuin. Het was net een plaatje om te zien, maar ik wist gelukkig wel beter. Ik zou het dan ook niet kunnen laten om straks zelf, Zayn met me meesleurende, de ijskoude achtertuin maar eens in te stappen en ons bij de kinderen te voegen. Niet dat het nu al op de planning stond, want voorlopig zat ik hier binnen meer dan prima en was er nergens geen haast meer bij. Automatisch krulde mijn mondhoeken wel verder omhoog, om ondertussen mijn hoofd in de richting van Zayn te draaien, mijn armen wat strakker om hem heen geslagen en één zacht kusje op zijn wang plaatsende. Dit waren twee daagjes waar de rust terug kon draaien, een weekend wat gewoon draaide om het hele gezin, om ons, en de dingen die we zelf wilde. Met niets of niemand hoefde we eigenlijk mee rekening te houden. Iets wat wel een keer anders was geweest, maar dat lag inmiddels achter ons en had ons gebracht naar waar we nu waren. Naar waar we over een aantal weken zijn. Het leek zo onvoorstelbaar, maar vanbinnen zorgde het vertrouwde warme gevoel en stiekem liet het mijn hersenen ondertussen ook weer flink ratelen. De tijd ging snel, heel snel. Ondertussen was een bedenkelijke blik nog altijd op de jongen gericht, om mijn vingers over zijn huid te laten glijden.
Een zachte piep verliet mijn mond toen hij opstond. Niet zozeer doordat hij de warmte met zich meenam, maar gewoon door alles bij elkaar. Op eigen krachten ging ik weer overeind zitten, om me beter in de dekens te wisselen, ongeduldig mijn blik op de deur gericht. Ik was te lui om van de bank af te komen, dus het enige wat ik deed was wachten tot de jongen zich weer bij me zou voegen, samen met de visite. Ondertussen verliet een 'goedemorgen,' nadat een wat latere 'zorg dat je snel weer hier komt, Malik,' wel mijn mond en pakte ik wel mijn telefoon van de bijzettafel om mijn dagelijkse routine van sms'jes weer te versturen. Na vijf jaar was het nog standaard de gewoonte en waarschijnlijk zou ik die niet meer afleren. Goedemorgen krullenbol! Een beetje goed geslapen? En je kleine prinsesje? x Net als dat Harry het eerste mijn sms zou ontvangen, als Zayn dat niet was als hij weg was, gevolgd door een antwoord naar mijn zusje.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer