• Hi allemaal,

    vroeger heb ik wel een op quizlet gezeten, maar in deze jaren is er toch nogal verandert en dat ben ik ook :p Ik ben echt een noob in covers en trailers, dus ik ben op zoek naar een heel lief persoon die zijn/haar tijd zou willen besteden aan het maken van een cover en een trailer voor mij. Ik weet niet hoe ik die persoon die zich hiervoor wilt opofferen ooit kan bedanken, maar ik zal je voor eeuwig dankbaar zijn. Ik weet niet echt hoe dit werkt dus laat ik maar wat info over mijn verhaal geven en dan moet jij mij maar zeggen wat je nog allemaal nodig hebt.

    Mijn verhaal heet Miracle, het is een engelstalige story dus misschien dat het ook handig zou zijn voor in het engels te werken?

    Het verhaal gaat over Avia Sophie Miller een 16 jarige tiener die een auto crash heeft overleeft, in een coma heeft gelegen en wakker geworden is en eerst niet kon wandelen etc. maar dit toch na een eindje kon. Dokters en haar ouders noemen het een mirakel. Avia heeft voor een lange tijd thuis les gekregen, maar haar ouders vinden dat het tijd wordt dat ze net als normale tieners gewoon naar high school gaat. Dit verloopt wat moeilijk voor haar want tegenwoordig zijn tieners nogal cruel. Vrienden maakt ze niet echt tot op een dag ze Travis Jackson leert kennen een jongen die aan kanker heeft geleden en nu eindelijk alles terug op een rijtje krijgen, de twee worden na een lange tijd verliefd op elkaar, maar een relatie tussen de twee lijkt toch niet altijd even gemakkelijk als het lijkt.

    ik heb ook een inleiding voor het verhaal:

    So, I know there are many love stories that can be told, and that they all look probably the same, but sometimes you can find extraordinary ones and actually (maybe something weird to say), mine was one. You might think only the really happy ones are special, but in this case, a really hard love story is the special one. Love doesn’t always go the way it should be, and sometimes love is just (sorry for my word choice) fucked up. But even when love isn’t what you would like it to be, you should make the best out of it. I did it with mine…


    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/141636/miracle/

    Wat hebben jullie nog meer nodig?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 16:56 ]


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    Hopeljk heeft iemand interesse om mij te helpen, alvast bedankt!


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once