• Ik wil heel graag beginnen aan een nieuwe story omdat ik er op dit moment geen heb lopen en het liefst Harry Potter, maar ik kom er maar niet uit waarover...
    Daarom wil ik graag weten wat jullie leuk zouden vinden om te lezen, misschien kan ik daar wel inspiratie vandaan halen, dus laat het me maar weten in een reactie en als je ideeën hebt voor een verhaallijn of delen eruit, tell me!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou het heel gaaf vinden om een Nuna fanfiction te lezen :3

    Jinxx schreef:
    Ik zou het heel gaaf vinden om een Nuna fanfiction te lezen :3

    Hm, ja dat is misschien wel leuk, alleen zou ik geen idee hebben voor een verhaallijn bij die twee


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zijn er trouwens mensen die geïnteresseerd zijn in Dramione (Draco en Hermione) verhalen? Ik weet niet of er veel mensen dat shippen haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Zijn er trouwens mensen die geïnteresseerd zijn in Dramione (Draco en Hermione) verhalen? Ik weet niet of er veel mensen dat shippen haha



    Ik wil dat lezen.

    Ik heb ooit een goede story gevolgd over Dramione maar die schrijfster was toen ineens gestopt met het verhaal (huil)

    Krijg ik dan nog wat te horen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HarleyQuin schreef:
    (...)


    Ik wil dat lezen.

    Ik heb ooit een goede story gevolgd over Dramione maar die schrijfster was toen ineens gestopt met het verhaal (huil)

    Krijg ik dan nog wat te horen?

    Sure, als het me ooit lukt om een verhaallijn te bedenken haha, maar ik heb misschien wel een idee, denk ik


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Zijn er trouwens mensen die geïnteresseerd zijn in Dramione (Draco en Hermione) verhalen? Ik weet niet of er veel mensen dat shippen haha


    Ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    snucius


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    snucius

    Hahah ofc


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hahah ofc

    Hihi


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Misschien een Huna (Harry en Luna) of een Dramione, dat zou ik persoonlijk leuk vinden.


    all because i liked a girl

    Dramione zou ik wel lezen c;

    Edit: zie nu dat dit geen heel nieuw topic is btw.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 15:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Drarry!


    Pretty is just a pretty word.

    Starlord schreef:
    Dramione zou ik wel lezen c;

    Edit: zie nu dat dit geen heel nieuw topic is btw.

    Klopt, maar meningen zijn nog steeds welkom ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaa, Dramione <'3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Om eerlijk te bekennen ben ik niet erg geïnteresseerd in die cliché ships :'). Ik vind fanficties van Hp vooral leuk als ze me weer in die magische wereld meeslepen en veel minder als ze met een paar kleine bewerkingen thuishoren in het high school/drama-genre. Dus ik zou het alleen lezen als het origineel is en als de verhaallijn meer is dan een onmogelijke liefde. ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain