• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Namens Femke



    Namens Jente
    Lieve mensen van dit fantastische topic,
    Ik had echt serieus nooit dit verwacht toen ik een tijdje geleden het eerste topic opende, maar nu zijn er allemaal stuk voor stuk super lieve mensen. Ik vind het fijn dat ik jullie heb leren kennen.
    I love you!


    ONZE SPAMMERS:
    Spammers ID's


    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    DAWSONS - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr. >> Perv samen met Suus.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter. >> Fantastisch >> Toekomstige president van de VS
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    Nagusamu - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig. >> Perv samen met Tamara. >> Liefste meisje ooit.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    ExpectoPatronum - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde. >> Is eigenlijk super awesome en iedereen heeft respect voor haar
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.
    Novoselic - Lotta >> Sexy >> Lekkerding.
    Kings - Gail >> De Allerbeste Mod Die Er Bestaat.
    aestivate - Arne >> Heeft een zeer sexy profielfoto. >> Tamara's fabulouis schrijfdude. :3
    Caraphernelia - Bell >> Tamara's BRO. >> Sexy.
    Diancie - Erieka >> Catwomen, of zo iets. (cat)
    Reno - Evelien >> Onze zingende en dansende Disneyprinses

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie wordt dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Roos is een Ninja.
    - Jente wordt later president van de VS
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Lotta's liefdes zijn Tamara en Octaaf.
    - Lotta houdt heeeeel veel van iedereen in dit topic.
    - Jente ook ^^
    - Fembledore (Femke en Dumbledore) en Liara (Liam en Tamara) zijn onze lievelingsships.
    - Tamara twerkt graag. c:


    Regels:

    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Spammen is prima, daar zijn we hier ook voor. Maar onthoudt dat er ook genoeg bestaat.
    - Pervhumor mag. Zolang je het onder een spoiler gooit voor anderen. Of het moet grappig zijn.
    - Niemand. Maar dan ook niemand, gooit anderen zomaar van de lijst af.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 12:04 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    What happened? :c


    26 - 02 - '16

    Ik ben al mijn hele leven doodsbang voor tandartsen en dokters en naalden (dat wordt nog leuk met mn tattoo, oeps) en ik mocht maandag dus mn laatste twee verstandskiezen eruit laten snijden/breken. Ik doodsbang in die stoel en al huilen voor de verdoving ook nog maar in zicht was, en mijn kaakchirurg was alweer heerlijk chagrijnig due to een kutdag. Toen mijn fijne verdovingen dan ein-de-lijk erin zaten, begon mijn o zo lieve chirurgje even te bellen, en daarna was hij over dit telefoongesprek aan het zeuren tegen zijn assistent. Hij klonk al steeds geïrriteerder. Inmiddels voelde ik gewoon nog alles in mijn mond en was bang dat mijn verdoving niet goed in was gewerkt, hier had de lul geen boodschap aan en hij begon lekker te snijden in mijn tandvlees. En ik mag dan wel geen pijngrens hebben, dit deed echt heel veel pijn. Dus ik begon te schreeuwen. Meneer dacht dat het slim was om er een spuit bij te gooien en meteen - zonder te wachten tot deze verdoving ingewerkt was - verder te gaan. Toen hij zijn boor ging pakken sloot ik dan ook maar gewoon mijn mond want echt, no way dat ik die eikel nog iets liet doen. Hij hechtte de wond dicht en riep geïrriteerd dat hij niet meer verder ging want, ik citeer, "Alles wat ik nu doe is toch fout, of het nou waar is dat het pijn doet of niet." Dus mijn moeder en ik waren echt pissed op die man, en zijn weggelopen uit het ziekenhuis. Mijn vader werd op de hoogte gebracht en tijdens de rit naar huis (waarin mijn verdoving pas begon te werken) belde mijn vader naar het ziekenhuis. De oh zo fijne man bood zijn excuses aan en verklaarde dat ik met voorrang onder narcose mijn verstandskiezen kon laten verwijderen. Dus, diezelfde dag zat ik om twee uur weer in het ziekenhuis.

    En toen ik thuis kwam, ging mama mijn voorgeschreven pijnstillers voor me ophalen: 600 mg ibuprofen en 2 paracetamol 3 keer per dag, en één keer per dag als de pijn te erg werd diclofenac. Dit bovenop mijn gebruikelijke dosis fluoxetine. Ik weeg 45 kg. That does not work out well. Ik sliep hele dagen :') ik ben nu gestopt met de diclofenac want het werd me echt te veel hahaha.

    Daarnaast zou ik vandaag afspreken met een paar vrienden van vakantie, wat nu dus ook niet gaat omdat ik nog steeds met pijn op bed ligt, en is er ruzie in een vriendengroep van me :/


    T is een heel verhaal dus ik heb het maar even onder een spoiler gezet :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Weet iemand van jullie waarom Jente (Poolster) nu niet meer actief is??!!?
    Want ik ben me zojuist echt doodgeschrokken. Ik ben net een weekje weg geweest, en zojuist weer thuis. Is het een foutje van de site...? of wat?
    Ik hoop echt heel hard dat het een foutje is...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    Weet iemand van jullie waarom Jente (Poolster) nu niet meer actief is??!!?
    Want ik ben me zojuist echt doodgeschrokken. Ik ben net een weekje weg geweest, en zojuist weer thuis. Is het een foutje van de site...? of wat?
    Ik hoop echt heel hard dat het een foutje is...


    Idunno, ze heeft het vast druk.
    Ik weet wel dat ze inmiddels al thuis was, dus denk gewoon dat ze t druk heeft ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik klikte net op haar naam, en er stond; Deze user is niet meer actief.
    Uhm, whut? O.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Ik klikte net op haar naam, en er stond; Deze user is niet meer actief.
    Uhm, whut? O.o

    Ja dat bedoel ik dus...:O


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hecuba schreef:
    Ik ben al mijn hele leven doodsbang voor tandartsen en dokters en naalden (dat wordt nog leuk met mn tattoo, oeps) en ik mocht maandag dus mn laatste twee verstandskiezen eruit laten snijden/breken. Ik doodsbang in die stoel en al huilen voor de verdoving ook nog maar in zicht was, en mijn kaakchirurg was alweer heerlijk chagrijnig due to een kutdag. Toen mijn fijne verdovingen dan ein-de-lijk erin zaten, begon mijn o zo lieve chirurgje even te bellen, en daarna was hij over dit telefoongesprek aan het zeuren tegen zijn assistent. Hij klonk al steeds geïrriteerder. Inmiddels voelde ik gewoon nog alles in mijn mond en was bang dat mijn verdoving niet goed in was gewerkt, hier had de lul geen boodschap aan en hij begon lekker te snijden in mijn tandvlees. En ik mag dan wel geen pijngrens hebben, dit deed echt heel veel pijn. Dus ik begon te schreeuwen. Meneer dacht dat het slim was om er een spuit bij te gooien en meteen - zonder te wachten tot deze verdoving ingewerkt was - verder te gaan. Toen hij zijn boor ging pakken sloot ik dan ook maar gewoon mijn mond want echt, no way dat ik die eikel nog iets liet doen. Hij hechtte de wond dicht en riep geïrriteerd dat hij niet meer verder ging want, ik citeer, "Alles wat ik nu doe is toch fout, of het nou waar is dat het pijn doet of niet." Dus mijn moeder en ik waren echt pissed op die man, en zijn weggelopen uit het ziekenhuis. Mijn vader werd op de hoogte gebracht en tijdens de rit naar huis (waarin mijn verdoving pas begon te werken) belde mijn vader naar het ziekenhuis. De oh zo fijne man bood zijn excuses aan en verklaarde dat ik met voorrang onder narcose mijn verstandskiezen kon laten verwijderen. Dus, diezelfde dag zat ik om twee uur weer in het ziekenhuis.

    En toen ik thuis kwam, ging mama mijn voorgeschreven pijnstillers voor me ophalen: 600 mg ibuprofen en 2 paracetamol 3 keer per dag, en één keer per dag als de pijn te erg werd diclofenac. Dit bovenop mijn gebruikelijke dosis fluoxetine. Ik weeg 45 kg. That does not work out well. Ik sliep hele dagen :') ik ben nu gestopt met de diclofenac want het werd me echt te veel hahaha.

    Daarnaast zou ik vandaag afspreken met een paar vrienden van vakantie, wat nu dus ook niet gaat omdat ik nog steeds met pijn op bed ligt, en is er ruzie in een vriendengroep van me :/


    T is een heel verhaal dus ik heb het maar even onder een spoiler gezet :')

    Oh wauw, wat een rotchirurg. :'D Maar holy shit jij weegt echt weinig zeg.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 14:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nagusamu schreef:
    Ik klikte net op haar naam, en er stond; Deze user is niet meer actief.
    Uhm, whut? O.o

    Wát? O_0


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik snap dit niet, waarom heeft ze niks gezegd?
    Of heeft ze een ander account?
    Whuuutt o.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Maka schreef:
    (...)
    Ja dat bedoel ik dus...:O


    Heeft ze je geen berichtje gestuurd ofzo?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Ik snap dit niet, waarom heeft ze niks gezegd?
    Of heeft ze een ander account?
    Whuuutt o.o

    Ik vraag me af hoe lang ze al inactief is. O_0


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Stiekem ben ik wel trots op mijn profiel, ghehe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik vraag me af hoe lang ze al inactief is. O_0


    Ja dat vraag ik me ook af o.o
    Ik kom er eerlijk gezegd nu pas achter, anders had ik het blijkbaar nooit geweten.
    Maar ik praatte dan ook echt nooit met dr.
    Behalve in dit topic dan


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Novoselic schreef:
    Stiekem ben ik wel trots op mijn profiel, ghehe.


    Het ziet er gaaf uit! :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    LMAO=Let My Ass Out. xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.