• Hallo Quizletters!

    Vandaag hebben Kiel en ik Amnesia gekocht. We zijn nu met het hoofdspel bezig en vinden het flink spannend. We zijn er wel blij mee dat we het gekocht hebben en zo.
    Weet iemand van jullie nog een leuke custom story? Misschien dat we het dan opnemen wanneer we het spelen, mits het geluid goed word opgenomen dan!

    We hebben zojuist een YouTube kanaal aangemaakt klik. We zullen zo snel mogelijk, als alles meezit, filmpjes plaatsen.


    Heb jij zelf Amnesia? Vertel ons je ervaringen!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 20:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat is dat voor spel dan?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Wat is dat voor spel dan?


    Here you go (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geweldig spel! Moet zeggen dat ik zelf (nog) geen custom stories heb gedaan.
    Maar een youtubegamer (Pewdiepie) heeft er een aantal gedaan, dus misschien dat daar aanraders bij zitten?
    Anyway have fun, heb het twee keer uitgespeeld en het is het zoooo waard! :D


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Heb 'm uitgspeeld, was mooi ja.
    Hun maken sowieso goeie games, je moet hun Penumbra series ook maar eens spelen.
    ''Deel 2'' van Amnesia is niet zo heel eng, gaat meer om het verhaal.
    En ze zijn bezig met een nieuwe game die wss weer zoals Amnesia wordt: SOMA.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zo lang een verslaving aan dat spel gehad. Het is jammer dat ik het al compleet uit mijn hoofd ken, anders zou ik het nog een keer spelen.

    Evanescere schreef:
    Geweldig spel! Moet zeggen dat ik zelf (nog) geen custom stories heb gedaan.
    Maar een youtubegamer (Pewdiepie) heeft er een aantal gedaan, dus misschien dat daar aanraders bij zitten?
    Anyway have fun, heb het twee keer uitgespeeld en het is het zoooo waard! :D


    Wij kennen Pewds hahah, door hem zijn we Amnesia gaan spelen, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    (...)

    Wij kennen Pewds hahah, door hem zijn we Amnesia gaan spelen, hahah.
    \

    Beter, hij is echt een held :P.


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May