• Hi iedereen,

    Lotta hier. Nou heb ik geen idee of er veel van jullie nog in het offtopic-subforum kijken, maar ik dacht, laat ik het een kans geven.

    Jup, het is inmiddels al een maand geleden dat er nog een Kletscafé-topic werd geopend, dat niet lang daarna gesloten werd vanwege ... nou ja, vanwege wat eigenlijk? Het laatste bericht luidde "> Slotje op aanvraag", door Gail/Kings gepost.

    Nu vraag je je waarschijnlijk af, waarom open ik nu ineens een nieuw topic? Well, gisterenavond waren Noa/Daggers en ik gezellig aan het kletsen op Omegle, toen ze mij vertelde dat ze het Kletscafé erg miste. En nu vraag ik mij af, missen jullie het topic ook niet? De slappe lachen achter de computer, de truth or dare-spelletjes, de soms hilarische gifs die het topic opvrolijkten? Of ben je gewoon een random iemand die denkt, laat ik dit topic eens bekijken? Ik vraag me af of we niet gewoon opnieuw het café kunnen openen en terug gezellig gaan kletsen. Wie is dit topic nog niet vergeten? (:

    Lotta • Novoselic
    Noa • Daggers
    Erieka • Diancie
    Arne • Aestivate
    Amber • Kit
    Naomi • MichaelClifford
    Gail • Galilea
    Emma • Krull
    Jente • Poolster
    Do • Cogitationes
    Sylvie • Soe
    Aline • Saisons







    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 17:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    LALALALALAAAAAAAAAAA!


    16 - 09 - '17

    Laat ik voor de goede orde mijn usernamewijziging ook even doorgeven :3

    Juanita > Saisons

    Soe > Sugglet


    16 - 09 - '17

    Boeh! :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Daar ben ik weer, yay! Voor het nieuwe topic zocht ik altijd op "klets", maar na een tijdje kon ik niets meer vinden. Weird. :/
    Maar goed, ik ben er nog. Ik ben Coosje. (:

    Journals > Caille > Solarah > Flue > Lone > Chuckles. Al denk ik niet dat ik er nog tussen sta. ;x

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 20:07 ]

    *Wilt ook wel op de lijst*

    Tamara hier. c:


    wat was dit ookalweer

    Waar is iedereen en waar is Lotta?

    Hoooi

    Hallo (bloos)

    Voor de mensen die vragen waar Lotta is: Ze is even inactief, omdat het wat minder goed ging, geloof ik.


    26 - 02 - '16

    Wauw, ik sta hier nog als Soe, ik was dit topic helemaal vergeten.


    16 - 09 - '17

    Hoi hoi!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Insouciant schreef:
    Hallo (bloos)

    Voor de mensen die vragen waar Lotta is: Ze is even inactief, omdat het wat minder goed ging, geloof ik.


    Ja, ik heb vanmiddag met haar gepraat en zoiets zei ze ook tegen mij.


    wat was dit ookalweer

    Hoooooi. Ik ben Eva, voor de mensen die het niet (meer) weten. Ik wil ook wel op de lijst en doen we nog met de beroepen (ik weet niet meer precies wat het was, 't is niet meer zo helder allemaal)? Dan wil ik graag Larry Shipper zijn, dan kan ik iedereen vervelen met gespam over Larry. Als het ooit weer gaat leven..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh, en nee, ik zal geen smut fanart sturen. Dat deed ik alleen om de reacties te zien in the Nightclub tho.. SORRRY.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.


    Louis' boner-dag. <3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.