• Hii dude.
    Mijn moeder, mijn oma en ik waren net naar de Vandenborre gegaan om iets te gaan halen. En mijn oma zei dat we daarna de JBC nog gingen binnenspringen want ik heb dringend shortjes en andere zomerse spulletjes nodig.
    Nou, wij dus de JBC binnen - die daar niet ver van lag - en ik had meteen wat gezien.
    Had dat dan gaan passen, maar het was te klein en dan word ik nogal snel pissed enzo. Dus ik zat daar gewoon en als mijn moeder zei om nog verder te kijken kreeg ze een botte 'Nee!' naar dr kop geslingerd.
    Mijn moeder had een jurkje gekocht en toen we aan de kassa stonden kwamen er opeens twee kleine koters voorbij.
    Vraagt dat jongetje aan het meisje; 'En meisje, wat ben je aan het doen?' Zo heel beleefd echt schattig.
    Zegt dat meisje op zo'n botte en arrogante manier terug: 'Zeg, waar bemoeit gij u mee?' Echt, ik ging eraaaan 8D Bedoel, het waren kleine koters van ongeveer 3 jaar die daar met hun mama waren x]

    :'DD AAH! Geniaal! Wat is dat toch met die brutale apen? (nerd)


    You move me ......... Kurt

    Ooooh, schattiiiiiiiig. :9~

    haha ^^


    Save the earth! It's the only planet with chocolat!

    whaha x'D cute


    You're a star in heaven.

    GO KIDS XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Sommige koters voelen hun zo groot dat ze al het recht krijgen om op mijn kont te slaan

    Omg. geweldig. (nerd)


    A. ikmisje.

    Wat schaaaaattig.
    En dom dat die ene zo reageert, op zo'n lief dude'tje xd

    Zo zijn kleine kindjes .. Ken ik perfect --'


    Daddy, we miss you x(

    ik zie het al helemaal voor me. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    omg:p de kleine kinderen van tegenwoordig:p

    wij werden uitgelachen door kleuters in de stad. omdat we op de leuning van de bank zaten en niet op het zit-ding. ;x


    AAP

    Maar? Waarom dan dat hele verhaal ervoor dan? O.O

    En dat zijn goed (of juist slecht) opgevoedde kinderen x'D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Maar? Waarom dan dat hele verhaal ervoor dan? O.O

    En dat zijn goed (of juist slecht) opgevoedde kinderen x'D

    Omdat het dan leuker klinkt + ik dat wou _O_

    Weehoo, bitchinnnnn' 8DD