• Hi iedereen,

    Lotta hier. Nou heb ik geen idee of er veel van jullie nog in het offtopic-subforum kijken, maar ik dacht, laat ik het een kans geven.

    Jup, het is inmiddels al een maand geleden dat er nog een Kletscafé-topic werd geopend, dat niet lang daarna gesloten werd vanwege ... nou ja, vanwege wat eigenlijk? Het laatste bericht luidde "> Slotje op aanvraag", door Gail/Kings gepost.

    Nu vraag je je waarschijnlijk af, waarom open ik nu ineens een nieuw topic? Well, gisterenavond waren Noa/Daggers en ik gezellig aan het kletsen op Omegle, toen ze mij vertelde dat ze het Kletscafé erg miste. En nu vraag ik mij af, missen jullie het topic ook niet? De slappe lachen achter de computer, de truth or dare-spelletjes, de soms hilarische gifs die het topic opvrolijkten? Of ben je gewoon een random iemand die denkt, laat ik dit topic eens bekijken? Ik vraag me af of we niet gewoon opnieuw het café kunnen openen en terug gezellig gaan kletsen. Wie is dit topic nog niet vergeten? (:

    Lotta • Novoselic
    Noa • Daggers
    Erieka • Diancie
    Arne • Aestivate
    Amber • Kit
    Naomi • MichaelClifford
    Gail • Galilea
    Emma • Krull
    Jente • Poolster
    Do • Cogitationes
    Sylvie • Soe
    Aline • Saisons







    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 17:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soe schreef:
    (...)

    Wat is er? Ö


    Ik ga voor mijn adhd en ppd nos altijd naar een weekend met kinderen die ook zoiets hebben. Via dat ken ik mijn beste vriend met wie ik over alles kan praten. In september ga ik er waarschijnlijk weer heen. Maar hij is achttien geworden, en ik ben bang dat hij er dan niet meer is. En dan heb ik niemand daar.
    Hij hielp mij als ik het moeilijk had, ik hem. En we hadden super veel lol.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Zack & Cody.
    Ik heb blijkbaar - ik keek dat altijd - mijn fave acteur in één van die afleveringen gezien!!


    Aaah! Zack & Cody.
    Welke acteur? Ik werd gek toen Zac Efron in Zack & Cody kwam en hij met Maddie zoende ^^

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik ga voor mijn adhd en ppd nos altijd naar een weekend met kinderen die ook zoiets hebben. Via dat ken ik mijn beste vriend met wie ik over alles kan praten. In september ga ik er waarschijnlijk weer heen. Maar hij is achttien geworden, en ik ben bang dat hij er dan niet meer is. En dan heb ik niemand daar.
    Hij hielp mij als ik het moeilijk had, ik hem. En we hadden super veel lol.


    Aahw, dat is echt balen. Vraag hem of ie weer komt? Dan ben je zeker van je zaak. (:

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Aaah! Zack & Cody.
    Welke acteur? Ik werd gek toen Zac Efron in Zack & Cody kwam en hij met Maddie zoende ^^


    Jake Abel, hij speelde één van de tweelingen toen bij dat gedoe. Kirk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik ga voor mijn adhd en ppd nos altijd naar een weekend met kinderen die ook zoiets hebben. Via dat ken ik mijn beste vriend met wie ik over alles kan praten. In september ga ik er waarschijnlijk weer heen. Maar hij is achttien geworden, en ik ben bang dat hij er dan niet meer is. En dan heb ik niemand daar.
    Hij hielp mij als ik het moeilijk had, ik hem. En we hadden super veel lol.


    Awh, wat jammer voor je, hopelijk is hij er wel nog.


    16 - 09 - '17

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Aahw, dat is echt balen. Vraag hem of ie weer komt? Dan ben je zeker van je zaak. (:


    Hij vond het eigenlijks niet leuk daar, niemand. Enkel ik wel. Gewoon door thuis. Maar ja hun hebben allemaal iedere week zo'n begeleider thuis, en ik niet.
    Maar mijn mobiel is dus nog stuk...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Soe schreef:
    (...)

    Awh, wat jammer voor je, hopelijk is hij er wel nog.


    Dankje. En ik ook.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:32 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lol, ik heb zoveel tabs open dat ik gek word xp


    -

    Ik heb je erbij gezet, Ro. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik ga voor mijn adhd en ppd nos altijd naar een weekend met kinderen die ook zoiets hebben. Via dat ken ik mijn beste vriend met wie ik over alles kan praten. In september ga ik er waarschijnlijk weer heen. Maar hij is achttien geworden, en ik ben bang dat hij er dan niet meer is. En dan heb ik niemand daar.
    Hij hielp mij als ik het moeilijk had, ik hem. En we hadden super veel lol.


    Nawh No, het komt wel goed. Hij komt wel. En anders moet je het met Danny en Daniel doen. Want die andere mocht je niet zei je :Y)
    Maar Mark komt wel.


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Nachtschade schreef:
    (...)

    Nawh No, het komt wel goed. Hij komt wel. En anders moet je het met Danny en Daniel doen. Want die andere mocht je niet zei je :Y)
    Maar Mark komt wel.


    c: Maar maar, Danny is altijd té druk. En mja Daniel gaat met die kindjes om die vreselijk irritant zijn. Dan krijg je koppijn.
    And like I said: Hope is the only thing I can do.
    Weird, ik ga over naar t Engels :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat is hier gebeurd, waarom is het niet meer druk hier, wat is de nachtclub en wie zijn er op dat idee gekomen.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nori schreef:
    Wat is hier gebeurd, waarom is het niet meer druk hier, wat is de nachtclub en wie zijn er op dat idee gekomen.

    Topics herlezen, meid, topics herlezen. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik heb je erbij gezet, Ro. (:


    Ashtonished is niet Ro, maar Aline.
    Ashtonished > Juanita

    Rood is lekker overzichtelijk :9~

    Ik krijg echt de kriebels van deze videoclip, zo mooi gedaan met die honden.


    26 - 02 - '16