• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.


    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Ashtonator | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // NinjaIrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Kjellberg | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Lucamias // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx
    Leah // Aravis



    [center]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 20:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik moet plotseling denken aan gister. Mensen dachten dat ik 16-18 jaar was, lol.
    Ik ben 13! :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    Ik moet plotseling denken aan gister. Mensen dachten dat ik 16-18 jaar was, lol.
    Ik ben 13! :'D


    Same, iemand dacht dat ik al studeerde. I was like ''No man. Ik ben mentaal nog een klein kind.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    (...)

    Forever 21 is ook de enige winkel met een goede maat voor mij. 38 is te groot voor mijn heupen en 36 te klein voor mijn kont. Daar hebben ze 37, oftewel 27. Ik ben echt blij dat ze ook naar Den Haag komen.


    Zo lastig. Ik dacht dat Forever 21 al in Den Haag zat.

    Het eerst wat ik dacht toen ik las, 36 te klein voor mijn kont, was is je kont zo groot dan?:$


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Zo lastig. Ik dacht dat Forever 21 al in Den Haag zat.

    Het eerst wat ik dacht toen ik las, 36 te klein voor mijn kont, was is je kont zo groot dan?:$


    Haha ja, eigenlijk wel. Ik heb niet bepaald een platte kont :') Toen ik elf was, had ik maat 42. Wah.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    (...)

    Same, iemand dacht dat ik al studeerde. I was like ''No man. Ik ben mentaal nog een klein kind.''


    Ik dacht echt van: WTF. Ik bedoel, volgensmij zie ik er gewoon uit als een 13/14 jarige hoor. Alhoewel. Misschien 15.
    Gelukkig ben ik bijna 14. Mensen denken dat ik lieg als ik zeg dat ik nog 13 ben (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Eighteen schreef:
    (...)

    Haha ja, eigenlijk wel. Ik heb niet bepaald een platte kont :') Toen ik elf was, had ik maat 42. Wah.


    Ik ken het wel een beetje, een grote kont hebben. Heb ik zelf ook xd
    Al heb ik nooit maat 42 gehad, denk ik.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Eighteen schreef:
    (...)

    Haha ja, eigenlijk wel. Ik heb niet bepaald een platte kont :') Toen ik elf was, had ik maat 42. Wah.


    :| Volgens mij zat ik toen rond de 40 vanwege mijn bovenbenen. Althans dat maak ik mezelf graag wijs.

    Maar je kont is dus wel gekrompen? Aangezien je nu maat 37 hebt.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    :| Volgens mij zat ik toen rond de 40 vanwege mijn bovenbenen. Althans dat maak ik mezelf graag wijs.

    Maar je kont is dus wel gekrompen? Aangezien je nu maat 37 hebt.


    Ik was toen echt wat steviger, nu nog steeds een beetje, maar het is wel wat minder. Nog steeds dikke bovenbenen, maar ik ben pas veertien er kan nog van alles gebeuren :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Ik ken het wel een beetje, een grote kont hebben. Heb ik zelf ook xd
    Al heb ik nooit maat 42 gehad, denk ik.


    Had toen zelfs bijna maat 44. Ben wel blij dat ik nu een kleinere maat heb :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    (...)

    Ik was toen echt wat steviger, nu nog steeds een beetje, maar het is wel wat minder. Nog steeds dikke bovenbenen, maar ik ben pas veertien er kan nog van alles gebeuren :')


    Dat verklaart het. Er kan nog van alles gebeuren, ja. Niet alleen met je bovenbenen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 19:52 ]


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Dat verklaar het. Er kan nog van alles gebeuren, ja. Niet alleen met je bovenbenen.


    Ik ben wel blij dat ik nu een kleinere maat heb, is ook makkelijker met kleding zoeken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Eighteen schreef:
    (...)

    Ik ben wel blij dat ik nu een kleinere maat heb, is ook makkelijker met kleding zoeken.


    Dat is wel zo. Als er groot is aan je lichaam (meestal een van de drie engelse b's) dan is het lastig kleding vinden die goed past.


    Physics is awesome

    Ashtonator schreef:
    Ik moet plotseling denken aan gister. Mensen dachten dat ik 16-18 jaar was, lol.
    Ik ben 13! :'D


    Ik ben dertien, en word er ook voor aangezien. En ze geloven me alleen -in het buitenlands sws- waarschijnlijk als ik zeg dat ik 16 ben...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Ik ben dertien, en word er ook voor aangezien. En ze geloven me alleen -in het buitenlands sws- waarschijnlijk als ik zeg dat ik 16 ben...


    Vandaag nog RPG of van de week weer?


    Physics is awesome

    Ik heb nu maat 36-38, lol.
    Ik ben qua buik niet dik of stevig. Ook niet dun. Net iets voller dan het typische sportieve buikje. En ik wil dus het typische sportieve buikje krijgen :P
    Dus ik eet bijna geen snoep meer. En veel groente en fruit. En ik sport veel.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]