• Hallo iedereen! Ik ben een nieuw verhaal begonnen. Dit is het eerste eigentijdse fantasy-verhaal dat ik heb geschreven en ik ben erg benieuwd naar jullie meningen.


    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 12:40 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Er zit geen link bij. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    xPeredhil schreef:
    Er zit geen link bij. ;D


    Well, that's awkward. Bedankt voor je reactie :P


    Rest in Peace, Son of Gondor