• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    Ik wou dat een dag langer duurde dan 24 uur. Ik ben dus echt totaal niet moe op dit moment.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Ik wou dat een dag langer duurde dan 24 uur. Ik ben dus echt totaal niet moe op dit moment.
    Hahaha, ik was moe om 12 uur en nu ben ik zo wakker als het maar kan. Yeah voor mijn lichaam :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat ziekenhuizen.


    Ik ben zo moe T.T


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I still feel like crap.


    help

    Ik wil niet naar de begrafenis. ;c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zal ik ooit in iets anders sporten dan roze en zwart? Nee.


    Your make-up is terrible

    Dat moment dat je een co-writer bent en alles schrijft voor de story -.-
    Terwijl die ander geen reet uitvoert.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 11:15 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Dat moment dat je een co-writer bent en alles schrijft voor de story -.-
    Terwijl die ander geen reet uitvoert.

    Dan zeg je dat je het alleen wilt doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Handles schreef:
    Zal ik ooit in iets anders sporten dan roze en zwart? Nee.
    Hahahaha. Niksel likes pink!

    OT: Ik kan niet tegen mensen die denken dat ze dingen beter weten, terwijl ze er geen ruk van begrijpen, ugh. Also, I want the Xiaomi Mi4 T_T

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Blijkbaar heb ik gisteren oordopjes en een "Classic the Lord of the Rings Style Alloy Plated Ring" gekocht. Ik kan het me niet herinneren :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Blijkbaar heb ik gisteren oordopjes en een "Classic the Lord of the Rings Style Alloy Plated Ring" gekocht. Ik kan het me niet herinneren :'D


    Lol ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is me zowaar gelukt om weer normaal te ontbijten, zonder misselijk te worden! ;D


    26 - 02 - '16

    Astris schreef:
    (...)

    Lol ;D
    Jup, dat dacht ik ook. Maar goed, oordopjes kan ik altijd wel gebruiken (en anders Nikki wel) en die ring is best mooi, dus ik overleef het wel, hahaha.



    Diancie schreef:
    Het is me zowaar gelukt om weer normaal te ontbijten, zonder misselijk te worden! ;D
    Yeaaaah!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 13:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Yeaaaah!


    Ja :3
    Ben echt super blij. Normaal is m'n maag namelijk niet zo happy met ontbijt en daar slik ik ook medicijnen voor, om m'n maag wat rustig te houden, maar vandaag was ik de medicijnen niet eens nodig (:

    Mooie ring trouwens!


    26 - 02 - '16