• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    Alleen wij kijken een dvd over hoe je een zwembad op moet zetten tijdens het eten, twee weken nadat we het zwembad opgezet hebben... Wat voor nut is dat?


    Your make-up is terrible

    Bitch please. Ik wil geen Sneasel..


    26 - 02 - '16

    OMG OMG OMG. Ik heb een shiny Gengar gekregen D:

    OOOMG.


    26 - 02 - '16

    Little Things! Good Charlotte is zo goed.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Je praat nu al sinds gister over je vriend en niks anders..
    Ik irriteer me er echt aan o.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb echt veel hoofdpijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vraag me af of ik het als een compliment of als een scheldwoord moet beschouwen als een vriendin mij een hipster noemt.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 21:04 ]


    You only see the stars when they fall like rain.

    Whenever you see me you say that you want me back


    I couldn't stop laughing, no I just could help myself


    26 - 02 - '16

    Klangkarussell schreef:
    Ik vraag me af of ik het als een compliment of als een scheldwoord moet beschouwen als een vriendin mij een hipster noemt.


    Hangt er denk ik vanaf hoe zij hipsters vind. Vind zij ze leuk en ze noemy jou een hipster is het denk ik wel een compliment. Anders denk ik niet. Gokje.


    OT: hmpf dit is echt een kutdag. Ugh. En zelfs op tv is dr niets. Ik wil een knuffel. Een heeeeeele lange knuffel.
    Mjah. Ook dit zal wel weer goedkomen. Het duurt alleen zo lang. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hangt er denk ik vanaf hoe zij hipsters vind. Vind zij ze leuk en ze noemy jou een hipster is het denk ik wel een compliment. Anders denk ik niet. Gokje.


    OT: hmpf dit is echt een kutdag. Ugh. En zelfs op tv is dr niets. Ik wil een knuffel. Een heeeeeele lange knuffel.
    Mjah. Ook dit zal wel weer goedkomen. Het duurt alleen zo lang. :/


    Benjamin Button is op Veronica.


    Your make-up is terrible

    Ik haat m'n tandvlees.
    Het is helemaal dik geworden waardoor ik amper kan eten. Fijn dit.
    En t doet zo'n pijn als ik erover heen poets :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Handles schreef:
    (...)

    Benjamin Button is op Veronica.


    Ken ik niet. Ik ga gelijk even zappen naar Veronica ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Great, daar gaat mijn inspiratie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ken ik niet. Ik ga gelijk even zappen naar Veronica ^^


    Come watch with me.

    OT: Nee, ga nu niet alsjeblieft niet naast me zitten. Je hebt net weer je hele vocabulaire scheldwoorden naar mijn moeders hoofd gegooid, denk je dat ik nu normaal tegen je doe? Je moet gewoon eens je bek dichthouden en accepteren dat het niet altijd gaat zoals jij wilt, meneer de directeur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Great, natuurlijk zeg je niks als je terug bent. -.- Wat verwacht ik ook elke keer van je?


    Your make-up is terrible