• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Ja :3
    Ben echt super blij. Normaal is m'n maag namelijk niet zo happy met ontbijt en daar slik ik ook medicijnen voor, om m'n maag wat rustig te houden, maar vandaag was ik de medicijnen niet eens nodig (:

    Mooie ring trouwens!
    Altijd fijn als je medicijnen niet nodig hebt. Hopelijk blijft het zo ^^
    En ja, hij is best pretty, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Altijd fijn als je medicijnen niet nodig hebt. Hopelijk blijft het zo ^^
    En ja, hij is best pretty, hahaha.


    True, die medicijnen hadden namelijk niet altijd de leukste bijwerkingen.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    True, die medicijnen hadden namelijk niet altijd de leukste bijwerkingen.
    Hebben medicijnen nooit, daarom blijf ik er ook zoveel mogelijk vandaan, met de uitzondering van Ibuprofen. Ik hou van ibuprofen. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Hebben medicijnen nooit, daarom blijf ik er ook zoveel mogelijk vandaan, met de uitzondering van Ibuprofen. Ik hou van ibuprofen. (cat)


    Ik gebruik eigenlijk nooit pijnstillers, maar oke :3


    26 - 02 - '16

    Meh ik wil een nieuwe avatar maar ik vind niks leuks op internet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Meh ik wil een nieuwe avatar maar ik vind niks leuks op internet.


    Wat voor iets zoek je dan? Heb je voorkeuren? Ik verveel me nu toch en kan dus wel helpen met zoeken.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Wat voor iets zoek je dan? Heb je voorkeuren? Ik verveel me nu toch en kan dus wel helpen met zoeken.

    Haha, dat valt nogal moeilijk te zeggen, maar ik zoek vooral van die fotografische dingen, iets artistieks of zo. Het probleem is dat ik het zelf niet echt weet en gewoon dingen opzoek op Google met "Tumblr" erachter. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Haha, dat valt nogal moeilijk te zeggen, maar ik zoek vooral van die fotografische dingen, iets artistieks of zo. Het probleem is dat ik het zelf niet echt weet en gewoon dingen opzoek op Google met "Tumblr" erachter. :3


    Dat is ook wat ik doe. Wat vind je van foto manipulaties? :3


    26 - 02 - '16

    Because I hate how you treat me, like a cute little fish. It's like you've sitting there lonely in your boat, in then there's finally a girl that's nice to you and you're like; yes! an opportunity. I hate how you talk to me, like I'm trying to catch you, because you need to real in a fish. And I don't care how nice and beautiful you think I am, it's just what's behind it: I'll never find a girlfriend, I want to reel you in. You're quiet, and I'm quiet, so let's come together. That's so simple, it's disgusts me. Go and find another fish. For me, it's not about fishing guy. It's all about the click. That's why him. With him it's all 'click' and that's such a rare thing to happen for me, I almost never 'click' and he almost never 'clicks' and when it's happens, it's just such a great feeling. That's the difference between you and him, when you look nervous at me your eyes say: A fish! I need to catch that fish! When he looks nervous at me he's eyes are all about: Don't go, nemo.
    Dare to come between us. ): Because for us it's not about 'fishing', for us it's about finding nemo.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Diancie schreef:
    (...)

    Dat is ook wat ik doe. Wat vind je van foto manipulaties? :3

    Oh, daar ben ik dol op haha, maar meestal zijn die te uitgebreid om als avatar te nemen. Bedankt dat je wilt helpen trouwens! ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sinds wanneer is het stom om een relatie te beginnen voor de zomervakantie? xd
    Loop ik nou echt zo ver achter?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    Sinds wanneer is het stom om een relatie te beginnen voor de zomervakantie? xd
    Loop ik nou echt zo ver achter?
    Ik heb het nooit iets gevonden. Ik bedoel, je neemt een relatie met iemand, maar alleen voor tijdens de zomervakantie. Dat klinkt toch gewoon heel idioot? Maar goed, iedereen zo zijn ding.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik heb het nooit iets gevonden. Ik bedoel, je neemt een relatie met iemand, maar alleen voor tijdens de zomervakantie. Dat klinkt toch gewoon heel idioot? Maar goed, iedereen zo zijn ding.


    Jaa, ik hoorde toevallig een gesprek van twee jongens bij de supermarkt.
    Ik dacht altijd dat een van de dingen in de basis van een relatie was dat je erin geloofd om voor altijd samen te zijn.
    Dat je met niemand anders samen wilt zijn. xd

    Maar volgens mij denken die jongens daar iets anders over.
    Hoewel de fout eigenlijk zit aan beide kanten vind ik.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Rewrite schreef:
    (...)

    Jaa, ik hoorde toevallig een gesprek van twee jongens bij de supermarkt.
    Ik dacht altijd dat een van de dingen in de basis van een relatie was dat je erin geloofd om voor altijd samen te zijn.
    Dat je met niemand anders samen wilt zijn. xd

    Maar volgens mij denken die jongens daar iets anders over.
    Hoewel de fout eigenlijk zit aan beide kanten vind ik.
    Tja, er zijn mensen die in de vakantie gewoon "iets leuks" willen doen en voor hun zal zoiets vast heel normaal zijn. Niet mijn ding, but who am I to judge, right?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Tja, er zijn mensen die in de vakantie gewoon "iets leuks" willen doen en voor hun zal zoiets vast heel normaal zijn. Niet mijn ding, but who am I to judge, right?


    Nou ja, neem een hobby zou ik zeggen, ga iets nuttigs doen dan je helemaal klem zuipen.
    Eigenlijk snap ik die meiden dan ook niet, omdat blijkbaar hun amateurs manipulatie ook nog werkt.
    Anders zeggen ze dit soort dingen niet.

    Na ja, dit is waarschijnlijk iets wat ik nooit zal begrijpen of niet wil begrijpen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.