• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    Rewrite schreef:
    (...)

    Nou ja, neem een hobby zou ik zeggen, ga iets nuttigs doen dan je helemaal klem zuipen.
    Eigenlijk snap ik die meiden dan ook niet, omdat blijkbaar hun amateurs manipulatie ook nog werkt.
    Anders zeggen ze dit soort dingen niet.

    Na ja, dit is waarschijnlijk iets wat ik nooit zal begrijpen of niet wil begrijpen.

    Nou ben ik zelf geen "voorstander" van vakantieliefjes of zo, maar ik vind dat mensen maar moeten doen wat ze graag doen, ook al begrijp ik niet altijd wat daar zo geweldig aan is. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Murdock schreef:
    (...)
    Dan zeg je dat je het alleen wilt doen.


    But it's not my story x'D
    Dus, ik ga maar niet meer schrijven voor haar aangezien ik 7 hoofdstukken van de 8 ofzo heb geschreven voor haar.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hahahahaha, vliegt er opeens een bij naar binnen, zweeft een beetje door mijn kamer heen en als ik zeg dat hij naar buiten moet gaan verdwijnt hij weer. Raar beest. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Nou ben ik zelf geen "voorstander" van vakantieliefjes of zo, maar ik vind dat mensen maar moeten doen wat ze graag doen, ook al begrijp ik niet altijd wat daar zo geweldig aan is. ^^


    Ik vind niet altijd dat mensen moeten doen wat ze graag doen.
    Het gaat wel ten kosten van zulke meiden en natuurlijk laten ze zich misschien ook wel een beetje gebruiken, maar toch.
    Het blijft een soort van manipulatie, want ik neem aan dat die meiden er anders over denken dan die jongens.
    Hoewel ik niet erg goed ben in het analyseren van het ander geslacht xd Need some work for that xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Echt hoor. Ik zeg iets en dan ja knikken en nee doen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik irriteer me aan die mensen die ALLES vragen zonder er überhaupt zelfs iets aan te doen.
    Uhm, hallo? Ooit gehoord van Google en zelf dingen uitzoeken? -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik haat mensen die naar me blijven staren ! Ik weet wel dat ik buitegewoon lelijk ben ! Maar hun gestaar helpt me niet echt !!

    Haha, awh, die "lost in stereo, lost in stereo" op de achtergrond van Jack & Zack. Zo schattig c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik verheug me op de laatste week van de vakantie, want dan ga ik een week met mijn neef bij oma logeren. Maar aan de andere kant betekent het dat de vakantie dan bijna om is en dat ik aan mijn nieuwe opleiding moet beginnen... Wat een tweestrijd.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh god die jongen is knap zeg. En z'n ouders zijn enorm aardig. Alleen jammer dat-ie vijf jaar ouder is dan ik, haha. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Crap internet, doe het nou zodat ik die trailer zonder haperingen kan bekijken!
    En waarom ben je nou niet online, meh... Je weet dat ik nu online ben., ik had een bericht achtergelaten. Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat je er dan zou zijn. Ah, well, het kan natuurlijk ook zijn dat je nu bezoek van haar hebt, dan vergeef ik je.


    Stenenlikker

    JAAAAACK.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    I wanna gooooooooooooo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ben ik zó slecht? Ja dus


    I dress to kill, but tastefully

    Ik ben zo moeee D:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    wat was dit ookalweer